stockbroker 2 #1 Публикувано 7 Април, 2014 Здравейте! От 3 месеца насам се опитвам да открия причината за дърпането на колата наляво и надясно. Всичко започна след като смених съединителя като не знам дали това има въобще някаква връзка или е случайност. Започна да дърпа наляво при всякаква скорост. Отидох да прегледат ходовата част при няколко майстора и абсолютно всичко беше наред. Гумите ги карам втори сезон, видяхме ги и тях и джантите - нередности нямаше. Не пропуснах и стенда като всичко беше в нормите, но момчетата ми казаха, че окачването е изкривено от катастрофа. Да,преди да е купя е имало удар отпред, защото е сменян калник и фар, но преди този стенд съм ходил 2 пъти и никой не го е установявал това. Може ли да им се вярва на тези и къде може да се провери това със сигурност? Завъртях предни със задни гуми и понамаля дърпането, но сигурно сега като се поизносят неравномерно пак ще се засили. Установих скоро, че дърпа и надясно, особено когато возя двама човека отдясно и като сложим и десния наклон на пътя явно това е нормално, но като че ли преди в такова положение не ми е дърпало надясно или просто не ми е правило впечатление. И последно какво друго ми направи впечатление - като навия пълен ляв започва като че ли по-силно да тегли наляво докато не навия пълен десен. Това от лагер и тампон на макферсон ли е? Но ако е лагер ще се чува някакво пукане, а отпред нищо не пука, трака и прочие. Единствено се чува тропане при студено време от заден десен амортисьор, който леко е изпуснал. Може ли проблемът да е и от кормилната рейка - омаслена е малко, но маслото не намаля? Ще се благодарен на всеки, който ми помогне с всякакви предположения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-vtec 6 #2 Отговорено 8 Април, 2014 Причината може да е в маслото рейката ако не е Honda PSF. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stockbroker 2 #3 Отговорено 9 Април, 2014 Чух много добри отзиви за стенда в сервиз Ескпрес 2 до зеленчуковата борса в Дружба и днес отидох да видя какво ще кажат. Общо взето проблемът се оказа в отрицателен страничен наклон на предно дясно колело, който кара колата да тегли в ляво. Наклонът е в рамките на допустимото отклоняване, но явно си оказва влияние в посоката на колата. Регулираха сходимост, така че да се намали поне малко влиянието на този наклон и сега почти не дърпа. Казаха ми, че не е проблем така да си карам и дори гумите не би трябвало да се износват неравномерно. Ако искам все пак да се елиминира напълно наклона /което е идеалното състояние/ трябва да се замени по метода на изключването изкривен от удар шенкел, горен или долен носач, които заедно определят страничния наклон на колелото, но това няма да е много евтино. Всичко това ми се обясни добре и показа на разпечатката /за разлика от другите сервизи, на които бях/ така че и аз се включвам при препоръчващите този сервиз 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове