Jump to content
AleCS

От хидравлика към механична рейка

Recommended Posts

Здравейте колеги , извинявам се ако има подобна тема , но аз лично не намерих...  Става дума за преминаването от хидравлична кормилна рейка към механична (сивик 5ген хеч 1993 1.5  моно ) от каква хонда може да се вземе , нещо сменя ли се и как се изолира помпата след това ... Благодаря предварително за отговорите ! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейка от същия модел, моста е различен, на помпата и махаш ремъка. Ако може да попитам, за какво ти е това упражнение, обикновенно се прави обратното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що е 5 генерация, всички рейки си пасват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са те всички рейки дето си пасват? Само рейка от 5 г може да се сложи. И за какъв х.й ще маха ремъка а ще остави помпата на колата след като не му трябва? Магарето не е различно, същото си е само планката която държи рейката в десния край е различна но пак може да се направи без да се сменя.

 

Просто се маха хидравличната рейка заедно с помпата, казанчето и всичките тръби и се слага механичната и това е.

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно съм написал кои са тия всичките.  

Що е 5 генерация, всички рейки си пасват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега леко с тона, целта не е да си ги мерим.Колегата пита как се изолира помпата, не как се маха.Моста е различен, това че може да се направи планката пак е отделно от въпроса.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да мина на механична , понеже преди два дни на един балкански ляв завой ми изпусна рейката ,колата се завъртя и хубаво забърсах една стена, пък и някакси съм си фен на механичната рейка  :ppp   Относно помпата, може да звучи прекалено нуубски, за което се извинявам, но не ми беше ясно ремъкът няма ли да остане прекалено дълъг без да минава през тази ролка  :blush:  . А за рейките , от 5 ген. 1.3 дали става ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега marchev кое му е различното на "моста"? Между другото тая кола мост няма. Колега WAFFEN-SS сивик 5г  има само две рейки хидравлична и механична и са взаимнозаменяеми включително и тази на ВТИ която просто е по-къса. Цялата Д-серия има една и съща рейка. Никой нищо не си мери. Като искате да сте полезни в темите давайте информацията така че да не подвежда тия дето питат. Защото утре колегата ще си вземе механична рейка и ще тръгне да сменя и моста защото някой чул недоразбрал е дал глупав съвет.

 

Колега AleCS трябва ти само механична рейка с планката която я държи към магарето и пластмасовата чаша към кормилния прът и изхвърляш цялата хидравлика за да не тежи в колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговор в едно изречение,а вие се карате???Колегата Wyvern ти е дал точен отговор какво ти трябва,а аз слагам край на темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...