Jump to content
batkun

Honda Accord Aerodeck 5 генерация

Recommended Posts

При загряване на двигателя колата загасва в движение.След изтиване на двигателя пали. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При загряване на двигателя колата загасва в движение.След изcтиване на двигателя пали. Дайте някаква  идея, че в сервизите нямат такава.След издърпване в сервиза, колата пали все едно не е загасвала.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го сьщия проблем миналата година. Хондата беше издухала гарнитурата на главата и ми изхвьрляше водата. Като останат на сухо датчиците прегряват от температурата на блока понеже са на сухо, а на таблото температурата е нормална. Като прегрее датчика спира бензиновата помпа като защита. Така че провери дали като загасне качва бензин(дай на контакт и ще я чуеш). Ако не включва помпата сьс студена вода поливай датчиците да ги охладиш, Има един отпред на изхода на блока кьм радиатора, един зад блока на термостата и май имаще още един.. в момента не помня. При теб може да не е гарнитурата а само дефектен датчик но имаш защита от прегряване. Ако имаш газ тогава компютьра не може сработи защитата. Има и още едно решение, но то е само за паленето (не за загасването) и е едно реле  под таблото по голямо от кутия кибрит което е нагоряло. Пробвай и пиши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата, ако се напъне да напише повече от едно изречение за проблема ще е хубаво, ... иначе подредбата на звездите нищо не казва засега... :lol:

 

п.п. Как така няма вода, мотора ще се пръсне от жега, а на таблото температурата е нормална - нещо не вдянах, ама... :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моя прелюд правеше същия номер и се оказа датчика на коляновия вал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначално и на мен ми казаха за датчика на коляновия вал.След като я оставих в сервиза, ми се обадиха, че проблема е в дистрибутора. Смениха  го  с втора употреба и засега колата върви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не губи охладителна течност. За релето под волана зная. От време на време ми прави проблеми, но само при запалване.Това е ново. Дано се оправи със смяната на дистрибутора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...