Jump to content
Guest Demon

Прост Tunning, погледнете и кажете какво мислите?

Recommended Posts

Guest PARADOX_sf

Колко струва 1?И аз съм навитак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

ами маи беше70 $ а ако купиш и 2 ро 2 то за 35$ но несам сигорен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Абе няма никакъв проблем за парите, въпросът е обаче, че ако сме повече хора да не натоварим с много пари твоят човек и дали ще има възможност да ги даде той като тръгне от там.Аз предлагам първо да направим един списък кои искат, после една груба сметка и може да съберем някакви пари като капаро да кажем. И като дойдат нещата всеки си ги плаща. Но нека Катаджията да каже как мисли да направим нещата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

пишете и мене :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

абе хора аз наистина много сажалявам но сте убия вашите ме4ти защото аз казах 4е мога да пора4ам само 2 за6тото представете си как авера го питат на лети6тето кава е тая пална тора с вентилатори и смятам знаете 4е сте сложат парво мито ако ваоб6те го пуснат на борда с толкова самнителен багай особено с тяхните мерки за сигорност наистена ако можех 6тях да пора4ам на всеки :D;););););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

До D16A8.Колега, ти каза, че ще пробваш някаква анлогична машинарийка на тази за която писхме тук. Ако си пробвал, пиши какво е станало и прочее.....Благодаря :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

абе хора аз наистина много сажалявам но сте убия вашите ме4ти защото аз казах 4е мога да пора4ам само 2 за6тото представете си как авера го питат на лети6тето кава е тая пална тора с вентилатори и смятам знаете 4е сте сложат парво мито ако ваоб6те го пуснат на борда с толкова самнителен багай особено с тяхните мерки за сигорност наистена ако можех 6тях да пора4ам на всеки :D;););););)

Ами твоя човек просто ще каже че е Карлсон Който Живее на Покрива :-))))Да, кофти е с много. Междувременно колегите могат да експериментират с вентилатор за парно или за воден радиатор (макар лично според мен да е губене на време). ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Да колеги,наистина писах, че ще пробвам с една подобна машинка от рено. Взех я но според мен дебита и малък, за да има смисъл и изобщо не съм пробвал да я слагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

абе хора аз наистина много сажалявам но сте убия вашите ме4ти защото аз казах 4е мога да пора4ам само 2 за6тото представете си как авера го питат на лети6тето кава е тая пална тора с вентилатори и смятам знаете 4е  сте сложат парво мито ако ваоб6те го пуснат  на борда с толкова самнителен багай особено с тяхните мерки за сигорност наистена ако можех 6тях да пора4ам на всеки ;)  ;)  ;)  ;)  ;)  ;)

Ами твоя човек просто ще каже че е Карлсон Който Живее на Покрива :-))))Да, кофти е с много. Междувременно колегите могат да експериментират с вентилатор за парно или за воден радиатор (макар лично според мен да е губене на време). ;)
да ве как не се сетихме по рано тои дори ако вземе пове4е може да си ги монтира на гарба и да долити дирекно до тук без да плаща за самолети ха ха ха ха ха ха кефиш ме тва за карсон на покрива може да му го предложа :D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

мда..........ясна е работата пичове. Значи както се казва козата си иска пръч. Jamie е прав, че с друг подобен вентилатор няма да се получи. Или ако намерим този дето е правен за тази работа ще пробваме и после ще пишем впечатления и на срещите ще показваме или да забравяме за случая и всякакви 'направи си сам' изпулнения са излишни.Ами дано имаме късмет да намерим поне едно такова и да видим какво ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Bvlgaro

Само 2 неща да споделя искам за тези вентилаторчета.1. Дали това от 70$ е същото по качество и ефект като онези с клипчетата от 300$ и нагоре?2.Имах преди време Голф 3-ка 1.9TDI с много як тунинг. Та въпросния голф имаше едни червени подобни на фунии смукатели в предната си броня, на който пишеше Air-In-Take by Bonrath. Та тези неща бяха за да може да смуче повече и студен въздух.Наистина от тях ефект имаше колата вървеше като бензин и турбото свистеше прекрасно(след година и половина му строших оста и го направих на салата, та го махнах и продадох колата но това е друга тема :rolleyes: ) Та тези неща биха ви помогнали според мен ако ги има за Хонди.Като дадеш газ на колата намясто и като си сложиш ръката на смукателя бяха като прахосмукачка.Е имаха и същия ефект върху филтъра :D но с чести смени са си супер!Пича от който купих колата тогава имаше и документация и се кълнеше че при 100 км/ч му казали че дигат с 10 коня мощноста но не знам дали е било точно така.Важното е че колата беше голям звяр.А понеже аз съм твърдо решен да си купувам Хонда вече ако някой е постигнал такива "въздухарски" промени да се похвали.Иначе ще играя на К&Н Филтър.

Редактирано от Bvlgaro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Колега, тук за тези неща се изговори и изписа цял роман. Мнения всякакви и в крайна сметка впечаеления никакви. Никой не ги е тествал и не знае със сигурност, но има логика да вдигат мощността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The_fastest

Ei q da popitam ei taka mejdu drugoto....Tazi mini TURBINKA nqkoi kupi li si q ? Az ne che moga da si q sloja de...shtoto sam s turbo ama mi stana interesno !SORRY za latinicata no v cluba nqmat takava ??!!??!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

ами никои не си я купи аз щях да я пора4вам на едни авери от щатите но така стана 4е се обаркаха не6тата и нестана и никои друг маи не си я купи ина4е щеше да каже :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Не върши работа и при тебе особенно няма да има никакъв смисъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Не върши работа и при тебе особенно няма да има никакъв смисъл.

Пробва ли я Парадокс или си имал наблюдения. И аз не можах да си намеря някой да ми докара такава, но честно казано ми мина и мерака. Питам, защото този, който познавам и си е сложил на колата, а тя е с 4.2 мотор, много я хвали. Честно казано загубих интерес, но ако има още някой дето да я е пробвал няма да е зле да каже!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ми видях как една такава електрическа турбина се счупи малко след монтажа...И сичките парчета нахлуха към клапаните.

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

Говорих с човек който е много на ти с електро инсталаций и такива джаджи и той каза същото , от къде ще се захрани това чудо :)  Предполагам ще е от самия акомулатор,ама няма ли да издъхне акомулаторчето ???

Пичове, май не четете това, което пиша внимателно, защото до сега няколко пъти поне споменавам, че тази джаджа е с НИСКА КОНСУМАЦИЯ НА ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ и то човека дето я монтира, каза че била доста ниска. Явно е мислена преди да бъде направена, също така е НЕРАЖДАЕМА.

А относно вноса, има ги само в USA :) Именно това е проблемът, че е далече! ;)

здравеи намерих тази тема сега защото съм от скоро в форума но много ме заинтригува.какво стана все пак с тези машинки.купихте ли си или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Здрасти,аз се бях ентосиазирал доста, но нищо не си купих в крайна сметка, а и вероятно няма да го направя. Просто ми мина мерака вече, пък и не виждам голям смисъл. Със сигурност вдига мощността, защото познавам човек, който си е монтирал такова нещо. Ефект от това чудо може да има, но пак не трябва да се поставя като самоделка пред блока или в двора. Това може да се направи само в сервиз, където ще проверят каква ти е сместта и прочее. Защото ако се окаже, че караш с бедна смес и сложиш нещо подобно, едва ли ще имаш положителен ефект от цялата работа :) Освен това си е доста играчка да се нагласи да кажем да се включва след 4000 RPM, когато е нормално сместта да става малко по-богата и двигателя да е влезнал в подходящия режим на работа. Принудителното вкарване на въздух, ще осигури една по-качествена смес. В този случй има смисъл. Но въпреки това, аз пак се отказвам да си пипам автомобила. Ако някой опита и има впечатления, нека да сподели. Аз съм доволен от Хондата си, такава каквато е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

Здрасти,аз се бях ентосиазирал доста, но нищо не си купих в крайна сметка, а и вероятно няма да го направя. Просто ми мина мерака вече, пък и не виждам голям смисъл. Със сигурност вдига мощността, защото познавам човек, който си е монтирал такова нещо. Ефект от това чудо може да има, но пак не трябва да се поставя като самоделка пред блока или в двора. Това може да се направи само в сервиз, където ще проверят каква ти е сместта и прочее. Защото ако се окаже, че караш с бедна смес и сложиш нещо подобно, едва ли ще имаш положителен ефект от цялата работа :) Освен това си е доста играчка да се нагласи да кажем да се включва след 4000 RPM, когато е нормално сместта да става малко по-богата и двигателя да е влезнал в подходящия режим на работа. Принудителното вкарване на въздух, ще осигури една по-качествена смес. В този случй има смисъл. Но въпреки това, аз пак се отказвам да си пипам автомобила. Ако някой опита и има впечатления, нека да сподели. Аз съм доволен от Хондата си, такава каквато е :)

ами по принцип аз съм на богата смес защото сам с електроника муген и мисля 4е ще има ефект.освен това тези неща съм ги виждал и в саитоветв за ка4ествени стоки мисля 4е даже и в саита за тунинг на муген го имаше.ако все пак се здобия ще ти кажа за ефекта.мисля 4е няма дя е зле да се сабираме и да обсъждаме разни такива варианти по 4есто.аз сам навит.хаиде до скоро и драскаи по нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

От къде си взел електрониката? В БГ не се намира много, пък е и си е цифра. По принцип електрониката на Муген не ти прави по-богата сместта, а оптимизира работата като цяло. По-богата смес, не значи повече мощност. Богата смес можеш да получиш и с един бензинов регулатор, но със сигурност ще ти падне мощността, знам го от опит. Не съм сигурен колко и дали трябва да ти е богата сместта с подобна джаджа. Защото не знам дали нагнетява и с 0.1 бар. По-скоро помага за по-доброто смесване на горивото и въздуха като го вкарва по насилствен начин и с по-голяма скорост. Богата смес е необходима при автомобили с Турбо, защото там може да се получи голямо сгстяване. Във всички случай след монтирането й, ще е необходима финна настройка на автомобила, за да се изкара максималният ефефкт и такъв би трябвало да има. И аз се поинтересувах и съм виждал по тунинг сайтове такъв тип тунинг, но не е особено популярен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

От къде си взел електрониката? В БГ не се намира много, пък е и си е цифра. По принцип електрониката на Муген не ти прави по-богата сместта, а оптимизира работата като цяло. По-богата смес, не значи повече мощност. Богата смес можеш да получиш и с един бензинов регулатор, но със сигурност ще ти падне мощността, знам го от опит. Не съм сигурен колко и дали трябва да ти е богата сместта с подобна джаджа. Защото не знам дали нагнетява и с 0.1 бар. По-скоро помага за по-доброто смесване на горивото и въздуха като го вкарва по насилствен начин и с по-голяма скорост. Богата смес е необходима при автомобили с Турбо, защото там може да се получи голямо сгстяване. Във всички случай след монтирането й, ще е необходима финна настройка на автомобила, за да се изкара максималният ефефкт и такъв би трябвало да има. И аз се поинтересувах и съм виждал по тунинг сайтове такъв тип тунинг, но не е особено популярен.

ами колата ми е така вкарана с екю муген изпусквателни тръби и гърне муген.на стенда показваше невероятно богата смес и гореше не по малко от 18 на 100 при нормално каране и над 20 при ръ4ка но въртеше гуми на трета при 130 км.аз оба4е и сложих ламбда сонда и уграни4их разхода на 10-12 на 100 градско и то със газ до изклю4вател.оба4е в момента витека ми се вклю4ва 4ак към 6000 оборота а преди това на 4600.притеснявам се да не би в сервиза да са ми сменили екюто.ще трябва да проверя по някакъв на4ин.между другото тои мугена се кара без ламбда нали?за6тото ваоб6те ниама6е пусната жи4ка за захранването и и се наложи да и вземем ток от другаде.на екюто ми пише "използваи само за реисинг"парадокса ми каза 4е е само за състезания и 4е трябва да си взема едно обикновено екю за постоянна употреба ина4е нямяло да мога да и смогна на бензин и то наистина така си беше преди.в момента оба4е сместа пак си е по богата от колкото трябва защото ламбдата нещо неможе да заработи на пълни обороти но все пак ми свалиха 10 на сто от разхода а това си е на половина все пак.за екюто ми пише 4е е 180+коня изклю4вателя ми е на 9300 оборота а витека се отваряше на 4600.незнам какво друго да ти пиша но ако нещо те интерисува питаи ще ти отговарям с удоволствие.мисля да отка4а сондата и да пробвам дали витека ще се върне пак на 4600- даи боже.относно финната настроика съм много заинтерисован и мисля 4е колата ми има нужда от 4овек които разбира и тогава вси4ко ще си доиде на мястото.ако имаш нещо или някои предвид пиши.може и да се видим някои ден.всъщност ти от къде беше?хаиде до скоро....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Начи на муген ЕЦУ-то не ползва О2 сензор, но кабелите са развити до куплонга!!! Не знам кво сте прекаравли и как...Тва с втек-а е мноо страно! Провери верно да не са ти подменили компютъра, че...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

Начи на муген ЕЦУ-то не ползва О2 сензор, но кабелите са развити до куплонга!!! Не знам кво сте прекаравли и как...Тва с втек-а е мноо страно! Провери верно да не са ти подменили компютъра, че...

свалих я и я разгледах внимателно и мисля 4е вси4ко си е наред.мугена си е не са го свили.днес отка4их о2 сензора и след извесно каране ми святка жълтата лампа но като цяло колата е по добре държи си 1100 оборота при движение на свободна а след като и бях залка4ил о2 то беше спряла и това да прави даже.остава да я засека колко ще ми гори сега.витека е на 5500.ти как всъщност можеш да ми промениш границата за вклу4ване на витека.от моето екю ще може ли или само от стандартно?проблем ли е 4е свети лампата.странното е 4е преди когато кабелите на сондата бяха объркани и тя всъщност пак не работеше лампата не светвше.как си го обясняваш?на котията на екюто има още една букса от другата страна на куплонгите.тя е кръгла със "7" кра4енца вътре "6"в кръг и едно в средата.имаш ли някяква представа за какво е.в момента не е вклю4ено нищо там.между другото преди месец си махнах гърнето и сега съм с права тръба.може ли това да лъже някои сензор или да вреди по някакъв на4ин на колата?сигурно ще имам доста въпроси още но засега маи стигат 4е и прекалих даже но невярвам да са проблем за теб.благодаря предварително.........още нещо 37820-XG5-00N0 това са предполагам нещо като серия и номер на екюто ми.ако знаеш как да измъкнеш пове4е инфо за него ще бъде супер.а а а току що ми го отвори в гугала.ами там е про4ети го и ти.маи пише нещо от сорта 4е е непрогамеруемо.абе преведи го 4е аз съм скаран с техни4еския англииски.аиде спирам ве4е 4е като по4на и се унасям. п.п на номера на екюто освен трите букви другото е цифри. Редактирано от bobi_honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Начи тва с обърканите жици да го разбирам, че не си с оригинална сонда??? Дефакто имаш някаква сонда свързана със снадки към кабелите на оригиналната. Тия снадки корозират и почват да дават ядове след време. Ако искаш пиши едно съобщение ако те интересува оригиален О2 сензор на Дензо без снадки и други простотии.Също съм сложил Муген изпускателна система (хедъри и тръби) но с леки подобрения. Преди около 2-3 седмизи си сложих нова ламбда ама май понакатери разхода. Почвам да си мсиля че скороста на газовете е прекалено ниска иначе тръгна адски много на ниските сравнено с преди и се разпилва много яко до 8200 оборота. Втека го регулирам осредством стандартното ЕЦУ което е "хакнато".Относно твойте проблеми. Що не нилираш ЕЦУ-то? Вдигаш предния капак. Има една кутия с бушони до акомулатора. Извади за 1-2 мин BACK UP бушона и после го върни и виш как ти е втек-а после. Ако не намериш тоя бушон може като краен вариант да свалиш клемата на акомулатора пак за няколко минути. Пробвай го тоя номер с включена и изключена ламбда и виш как върви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

Начи тва с обърканите жици да го разбирам, че не си с оригинална сонда??? Дефакто имаш някаква сонда свързана със снадки към кабелите на оригиналната. Тия снадки корозират и почват да дават ядове след време. Ако искаш пиши едно съобщение ако те интересува оригиален О2 сензор на Дензо без снадки и други простотии.Също съм сложил Муген изпускателна система (хедъри и тръби) но с леки подобрения. Преди около 2-3 седмизи си сложих нова ламбда ама май понакатери разхода. Почвам да си мсиля че скороста на газовете е прекалено ниска иначе тръгна адски много на ниските сравнено с преди и се разпилва много яко до 8200 оборота. Втека го регулирам осредством стандартното ЕЦУ което е "хакнато".Относно твойте проблеми. Що не нилираш ЕЦУ-то? Вдигаш предния капак. Има една кутия с бушони до акомулатора. Извади за 1-2 мин BACK UP бушона и после го върни и виш как ти е втек-а после. Ако не намериш тоя бушон може като краен вариант да свалиш клемата на акомулатора пак за няколко минути. Пробвай го тоя номер с включена и изключена ламбда и виш как върви.

ами да маи не е оригинална макар 4е в сервиза ми казаха обратното.разбирасе интерисувам се от оригинален о2 но немога да разбера трябва ли ми изобщо с това ецу.това е въпроса.мислиш ли 4е ще върви по добре с о2 сензора.може би на низките ще дърпа пове4е тъи като при много богата смес преди да се развърти както трябва е мудна.относно скороста на газовете;мисля 4е там са ми 4аст от проблемите но дали е така.сега ще ти обясня.когато купих колата и се наврях да я погледна отдоло видях 4е е удряна тъи като е доста низка.ударен ми е картера но всащност по важното е 4е и тръбите са сма4кани.някои некадърник така ги е светнал 4е обема им на мястото на удара е свит наполовина.мисля 4е там газовете срещат особено съпротивление и намалят скороста си.какво ще кажеш по този вапрос???от твоите думи съдя 4е тези тръби помагат на колата в низките а моята там и е проблема сякаш. на високите направо отка4а.!!!вклю4и ли витека стрелката удря 9300 на първа втора и трета за нула време.по нагоре не сам пробвал до изклю4вател.относно нулирането правих го всяка ве4ер в последните 3 дни.бушона не съм го вадил.сега карам без сонда.когато дам на контакт лампата светва и изгасва както е нормално но след извесно каране запо4ва да свети постоянно.относно витека има два варианта.първия е да съм имал нещо като контролер и да го нямя ве4е....а вториа както ми каза един познат със същия мотор и с 4ип муген е контролера да е гръмнал.относно ецуто в търса4ката не пише на колко вклю4ва витека пише 4е достига 9000рпм но и това е странно тъи като моя изклю4ва на 9300 9400.пише още 4е прави някакво специално регулиране на сместа и времето на запалване или нещо подобно.ще гледам да доида до софия в някои от следващите дни но имам няколко основни проблема.ти сигурно си мислиш 4е имам много пари за праскане но не е така.ве4е дадох вси4ко за тази кола но не съжалявам.беше си ми ме4та и успях да я осъщества.сега се опитван да спестя някои лев и пристигам веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

това със тръбите можеш да си сигурен че ти е проблем. Преди доста време баща ми беше взел един хечбек 5ген - малкия втек. Изпускателните тръби бяха смазани по същия начин и горкото едвам креташе преди да включи втека.btw. абе нещо много offtopic стана....... :spoko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Не съм казал, че имаш много пари. На всеки му трябват и липсват :spoko: Иначе за тръбите. Тва е много лошо, че са сплескани. Познавам само 1 човек в София който евентуално може да ти ги оправи и зависи как са ударени. Говора за качествена работа с нераждавейка. Например при мен едбата тръба беше подбита отдолу (щото ги взех 5-та употреба сигурно) и в резултат от това се беше спукала от горната страна и издишаше. След като ми я оправика и разликата беше чувствителна във вървежа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

Не съм казал, че имаш много пари. На всеки му трябват и липсват :( Иначе за тръбите. Тва е много лошо, че са сплескани. Познавам само 1 човек в София който евентуално може да ти ги оправи и зависи как са ударени. Говора за качествена работа с нераждавейка. Например при мен едбата тръба беше подбита отдолу (щото ги взех 5-та употреба сигурно) и в резултат от това се беше спукала от горната страна и издишаше. След като ми я оправика и разликата беше чувствителна във вървежа.

гледах филм4ето на което кара6 с 240.впе4атлявящо е трябва да пробвам и моята :( виж за 02 то и ми кажи.аз покарах без сонда и да ти кажа маи не виждам разлика.само разхода е малко по голям.да ти кажа маи само дето се радвах.вероятно са ми свили мугена ама сташно маисторски.незнам как са отлепяли лепенките ама са се постарали.както и да е като се видим ще разберем.сега една молаба към теб.още в на4алото разбрах пък и сега ми казаха, 4е разбираш страшно много от електроники.ще ми обърнеш ли внимание като доида в софиа относно контролера.в смисал да го зака4им да го изпробваме пък и да ми погледнеш колата като цяло, да я покараш и да ми кажеш мнението си???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PETRAKOV

и в крайна сметка някои пробвали джажата с вентилатора или вси4ко си остона само тема в форума а и между другото вместо да слагаме вентилаторе не можели направо да се бодне една бутилка с чист кислород и тва е ефекта би трябвало да е много по голям ако не грамне двигателя от прегряване де щото мисля че температурата доста ще скочи ( какво мислите вие за боцкането на бутилчиса с кислород ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

леле...........в какви архиви си се заровил бе колега, аз даже се изненадах, че съм пускал такава тема ;) Ами никой не е пробвал въпросната духалка, защото стигнахме до извода, че от нея няма да има никакъв смисъл.А въпроса за бутилката кислород, по идея това, което предлагаш се прави с НИТРО, но то не е кислород. Явно няма да измислим някакъв нов и евтин тунинг неизмислян до сега :P За чистия кислород си мисля, че ще свърши много бързо и няма да има никакъв смисъл. Мотора като се развърти си дърпа доста въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еееей къде го изрови това брее? :P още малко и темите от ДИР-а от стария ни форум ще измъкнете ;) с кислород не става, понеже ще стане като резак пламъка и нали се сещаш, че през буталата ще виждаш направо коляновия вал ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно за бутилката с кислородимаше един герои с баварец 318 го беше пробвал номера та - при 4000оборота на втора или трета скорост маи беше ,непомня то4нопи4а отвил крана и резултата е баварията страни4но размазана това го бях 4ел мисля в тунингбг

Редактирано от go6i11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

lookcho маи е в стихията си тази вечер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...