Jump to content
Guest Demon

Прост Tunning, погледнете и кажете какво мислите?

Recommended Posts

Guest Demon

Здравейте :-)Вижте на какво попаднах:http://www.turbonator.com/http://www.electricsupercharger.com/gallery.htmЗначи на един мой приятел - приятел си е сложил такава джаджа, та колата по принцип си е била варвяща на която го е забучил, но твърди, че почнала да върви чуствително повече. Значи, това е някакъв електромотор сложен преди дросела. Който вкарва просто повече въздух и прави сместта по-избухлива и по-добре смесена. Било нераждаемо, сертифицирано за качество, изтествано! Предназначено за атмосверни двигатели, имало възможност да се включи на определени обороти на автомобила, т.е. в момент когато колата е 'на зор' или изпреварвате да кажем. Примерно към 4000 RPM. Кажете какво мислите и дали си заслужава подобно нещо парите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Още един въпрос. Как смятате, че ще се отрази на разхода това, според мен не би трябвало да го увеличи, а на самото устройство консумацията е почти никаква!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

от къде го е купил,кой го е слагал,какви пари? дай още инфо :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

????? :drunk: Само , че на затворени клапани всмукателни това ще си надува! Ако го управлява разрпределителят добре иначе ......?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Това е допълнителен въздух. само така незнам, но ако може да се подаде и допълнително гориво, със сигурност няма да си познаеш ;) колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

то не е лошо да постъпва допълнително въздух,а ламбдата трябва да следи обедняването на сместа и съответно да я дообогатява ;) аз отдавна си мисля да сложа там някакво вентилаторче и да видя ефекта , но не ми е попаднало подходящо ;) а това,че ще надува през цялото време не пречи изобщо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

А какво налягане дава моторчето? Ако може да е до кам 0.4-0.5 bar, ще стане интересно... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

има видеоклип,на който се вижда как излита нагоре , заедно със спортният филтър ;)мноо яко е явно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Интересно. Дай да го видиме? Може пък да има смисъл наистина ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Уха! Доста голям поток от въздух! Сигурно има ефект това е като турбо! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

ТАЯ ДЖАДЖА ПРОДАВА ЛИ СЕ НЯКЪДЕ В БЪЛГАРИЯ И ЩЕ ИМА ЛИ КОЙ ДА Я МОНТИРА ????????????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Е, монтажа едва ли е труден. Въпроса е как да се активира? Може да се изнесе пусков бутон на волана като NOS ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Чак сега влизам и мога да отговоря на повечето въпроси.Специялно при мен какъв би бил ефектът! Значи аз съм със Civic D15B2 от 93-а год. Колата е моно инжекция с 2-е дюзи. Следователно не впръсква директно в цилиндрите, а в колекторите. Резултатът при мен ще е умопомръчителен, защото силната струя въздух ще набива сместа от въздух и гориво директно от колекотрите в цилиндрите. Освен това ще се смесят въздухът и бензина по-добре!Другото, което написах, но явно не сте го прочели е, че позволява и тук са го монтирали, а е купено от чужбина, та позволява да се монтира и да се включва на определени обороти на автомобила. Също може да се сложи ключе, което да го деактивира напълно и да не работи джаджата.ЗА ОБОРОТИТЕ:Оказа се, че е много яка работа тая джаджа, вдига 24 000 оборота в минута!Цялото е нераждаемо, а перките са пластмасови. Аз също се чудя как мога да си го купя, проблемът е, че човекът който си го е монтирал си го е взел от чужбина. Значи има 2-а варянта, едното е 70$, а другото ако не ме лъже паметта е 140$.....Явно разликата е в дебита им.Но проблемът не е толко цената на стоката, а тази на доставката ;) Може да излезне над 100$ само доставката ;) Иначе можело да се поръча и през интернет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Отговор за Марк Антоний :-)Приятелю, ако не се лъжа няма момент в работният цикъл на двигателя, когато да са затворени всички смукателни клапани ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Мойта логика е , че когато се опитва да се затвори клапана и при 6000 об. в мин. той така и така едва успява да се затвори с пружинката си та и това му надува отзад допълнително. А ,че няма мамент в който са затворени няма ама като влезе цитирам Парадокса "у мензис" ;) има момент в който са отворени и това ще ебава работата както е май и при турбото де. За това се запитвам аз. А ако се котролира, няма да ебава работата на двигателят след 6000 об. при наще колички щот те са на мах пауър тогава и от там нататък клякат по- малко и постъпателно. Трябва да го има от 2800 об. до 6000 об. за Д15Б2. Това е мойта теория.Иначе го ИСКАМ и аз да го пробвам. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov

има ли вероятност тея пластмасови перки да се начупят в некой щастлив ден?и кво става тогава.ако няма простете за невежеството.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Те са метални, не са пластмасови. На мен също ми е много интерсно да го видиме каква разлика има с него ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Значи, човекът, който си го е сложил намира голяма разлика от преди да го сложиа. Двигателя не се ЕБАВА от тая машинка, а предполагам, че няма опасност нещо да се откарти и е измислено, защото ако не е не ми се мисли к'во може да стане. Но честно казано бих си купил такова чудо. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

виж,вземи сайта за поръчка от интернет и да се комбинираме за една по-голяма доставка ;) хем ще ни легне евтина доставката,хем ще бутнем цената с 30-70% ;) тези,дето са по 70$ в американският сайт,при заявка за 2 бр, до колкото разбирам вторият и т.н. се заплащат към 35$ ;) аре да праим далаверата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Идеята не е лоша, трябва да видим кои искат и да се съберем да го обсъдим и свършим......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

Като цяло идеята си я бива не е лоша ще има разлика 101%Тази джаджа като я видях как си хвърчи със филтъра бая се замислих пък и не е сложно да се постави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

я вижте и това My Webpageне съм добре с английския,но май става и е в промоция;)накрая май ще забуча сешоара на жената,да видя какво ще стане ;)

Редактирано от Майна 6-та генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

накрая май ще забуча сешоара на жената,да видя какво ще стане

и аз това се чудих няма ли да има ефект ;):D;):D Но като цяло от сошоар не,ама от голяма пералня може и да има ;) Дали,ще разпитам все пак ;) Друго да питам,значи това общо взето бачка като турбу и надува двигателя,но не може ли още да кажем на самия старт или без да е качило обороти да се пусне,или.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Идеята не е лоша, трябва да видим кои искат и да се съберем да го обсъдим и свършим......

АЗ СЪМ 10000000000000% В ИГРАТА - САМО КАЖЕТЕ СИГУРНА ЦЕНА !!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

до колкото разбирам,на повечето модели идеята е с микроключ на педала на газта да се задейства вентилатора само при натиснат до края педал ;) но има и сайтове(май доста произвеждат такова чудо), в които си работи постоянно и във целият диапазон обороти ;) но най-интересно е,че на няколко места цитират дино-тест с хонда сивик,явно тя дава най-добри резултати ;) и също четох,че в европа по-добре са развили идеята,понеже ел-турбото дава по-добри резултати на по-малки по кубатура двигатели(американските знаете са огромни),понеже ги захранва с достатъчен дебит на въздуха,докато при големите кубатури не смогва :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Добре а какво ще ви подаде още гориво за да постигнете положителен ефект а?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

а при спортният филтър какво ти дава повече гориво,а???ами при полирани смукателни колектори???ами при VTEC-а,който отваря яко смукателните клапани???до някъде е допустимо да се увеличи количеството въздух,при запазване на количеството бензин(обедняване на сместа),без това да влоши работата на двигателя,но и ламбда сондата и ецу-то ще компенсират с увеличаване на горивото(пак донякъде) ;) Все-пак става въпрос само за 4-10кс в повече ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

ИСКАМ да га пробвам ! Едвали бързаме толкова, та можем да го уточним на следващата среща например колко и как. Тъкмо и по-вещи в занаята ще присъстват и ще сме 100% сигурни до колко има смисъл спрямо цената.Диймън, разпитай как си го е поръчал твоят човек моля те. Мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Значи ЕЦУ-то ти има мап таблица, разделена е на 16 на 16 полета. По хоризонталата е подналягането във всмукателния колектор (топ се отмерва от мап сензор), а по вертикала са разделени оборотите от 600 до 9000 приблизително (поне така е при мойта кола). От там се определя при каква стойност на оборотите и в зависимост от подналягането се определя дозата на горивото. При спортния филтър сме в границите на мап таблицата, но при такава чудесия излизаме извън нея и 100% караме на обеднена смес. От там опасност от прецакване на мотора и т.н.Сондата ти коригира сместа при 0% отворен дросел до около 75%. Когато нацепиш педала до ламарината ЕЦУ-то му е през кура кво показва ламбдата. Тя е поставена за екология и икономия на гориво.Така, че не разчитай, че ще можеш да постигнеш някъф ефект без ремап на компютъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Така, че не разчитай, че ще можеш да постигнеш някъф ефект без ремап на компютъра.

А АЗ КАТО СЪМ С КАРБУРАТОР ???????????? ЩЕ МОЖЕ ЛИ ДА МИ СЕ ИНСТАЛИРА ТВА мини турбо , И ЩЕ ДАВА ЛИ НЕКВИ ОТРИЦАТЕЛНИ РЕЗУЛТАТИ ????????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Съжалявам за попарения ентусиазъм момчета, забравете да извлечете полза от тези джаджи - само ще си дадете парите. Ако е толкова важно - ще обяснявам защо е така - приемете го на доверие. Просто изчислете дебита на въздуха на вашите двигатели и го сравнете с дебита на ТОВА - ще установите че всъщност си монтирате една доста ефикасна ТАПА.....Парадокс: Описаният от теб проблем се коригира с 3 мерки - чип, по-големи инжектори, регулируем регулатор за налягане на горивото. Коя да е от трите или всички заедно - в произволни комбинации. Най-евтин и безопасен метод е на регулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Това беше първото което си помислих , но не ми се вярваше , че ще попречи.За ефекта очаквам да е 0% но Диймън пише , че имало ефект на негов познат и аз му вярвам. Ако е толкова мощно колкото изглежда що не. А и по тази логика и турбото е една тапа след определени обороти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Това беше първото което си помислих , но не ми се вярваше , че ще попречи.За ефекта очаквам да е 0% но Диймън пише , че имало ефект на негов познат и аз му вярвам. Ако е толкова мощно колкото изглежда що не. А и по тази логика и турбото е една тапа след определени обороти?

Турбото развива до 200 000 оборота - като почти всички модели са над 120 000 оборота.При такива обороти то успява да напомпа достатъчно количество въздух.Темата е интересна - съществуват т.нат. "турбо карти" и се оказва че някои малки турбота стават неефикасни във високите режими - наистина ефекта на тапата е възможен и тук-примерно над 6000 оборота на коляновия вал на Тойота 1.6 мотор за турбо ККК К26 се получава спад.Обаче за капак турбото не използва механична енергия от мотора. Това са и двете причини да е толкова ефикасно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Вижте сега, според мен малко се объркахте тук.Значи турбото не вдига 200 000 оборота, то сигурно няма и лагери да издържът на тези обороти ;) Например на мой приятел с VW Corado G60, появява-е се често наскоро по Божурище, както и Polo G40 турбините са им натегнати и знам, че на Corado-то натегната вдига 17 000 оборота. А за да го постигне пича, си сменява доста неща по компресора, включително и лагера, купувал го е специялно от някаква тунинг фирма. Сега не се явява, защото си сменя по колата някакви неща и смята да и вдигне мощността още, но тва е друга тема.Въпросните джаджи вдигат мощността и го знам със сигурност, защото научих за тях от човек, който си има монтирана на колата и вика, че разликата е ГОЛЯМА! Това на въпроса за тапата! Значи този вентилатор се върти със 24000 RPM, което си осигурява достатъчен дебит от въздух. Разбира се не може да се сравнява с истинско турбо, далеч е от него, но дава 4 - 10 коня още на един атмосверен мотор.А сега са ламбда сондата и притока на гориво:При рязко настъпен педал на газта, това се води за компютъра на автомобила критична ситуация. Тогава Лабда сондата не работи, т.е. не и се отчитат от компютъра резултатите. При да кажем 6000 RPM на двигателя се дава макц. гориво и ако имаш ел. ограничител може да пекъсне притока при достигане на критични обороти. За този прекъсвач всеки е чул. Значи му се дава толко гориво, колкото може да поеме. Това беше отговора за горивото и достатачно ли ще е, за да му се вкара и малко повече въздух.Сега ще отговора и на въпросът за смисъла на тази джаджа!При високи обороти да кажем, в момент на 'ръчка', бензинът попада в колекторите, а от там се смесва с въздуха и попада в цилиндрите. Значи с тази Електроника си представете как попада бензинът там и силна струя въздух го набива с по-висока скорост в цилиндрите. От там сместта става по-собра и също с по-достатъчно количество кислород, което е така необходимо за качественото изгаряне на горивото в двигателя.Мисля, че с отговорих на всички въпроси до тук.Значи за тази джаджа знам от 3 месеца, интересувах се много и същите въпроси се родиха и в мойта глава. От там намерих хора, които са наясно и ми отговориха на тях, за това и аз мога да отговоря на тях. Освен това това вентилаторче възбуди интереса ми, именно защото наистина дава резултати!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Вижте сега, според мен малко се объркахте тук.Значи турбото не вдига 200 000 оборота, то сигурно няма и лагери да издържът на тези обороти ;) Например на мой приятел с VW Corado G60, появява-е се често наскоро по Божурище, както и Polo G40 турбините са им натегнати и знам, че на Corado-то натегната вдига 17 000 оборота.

Готин, Г-ладера няма нищо общо с турбо.Има лагери които си издържат тия обороти, не съм допуснал печатна грешка-успокой се. Също така не бъркам турбо мап с фюъл мап (за което пишеш ти).ПП: Относно ел.джаджите - само ще спомена че за да е годна за каквото и да е - трябва да се задвижва с поне 8 кВата мотор.... пак казвам - парите са си ваши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

аз работя с лагери,които наистина постигат и ежедневно работят на над 400000 (четиристотин хиляди) оборота,дори знам и за над 600000 ;) при това са монтирани на турбини ;) ,но за съжаление не стават да хондата :D а за джаджата - мисля че ще има ефект и то не малък ;) готов съм да жертвам до 200$ за някоя по-мощна :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

сега написано всичко изглежда много добре, обаче никоя голяма фирма за тунинг не предлага такова нещо сред продуктите си(поправете ме ако греша) което е малко странно, ако наистина е толкова добро, и второ на колко снимки на западни тунинговани коли сте видели такова нещо? и трето рекламата им в западните списания е доста как да кажа, съмнителна едно 4ерно квадтра4е и пише "super charge your car for 69,99$"лично на мен ми изглежда малко като ws teleshop ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

ХАХАХАХАХАХАХА......прав си и на мен точно така ми звучеше от самотот начало.Тунинг фирми не слагат такива неща разбира се, там ще ти сложат направо турбо. Например фирми като Муген, нали не мислиш, че ще се ебават с такива чикии. След като ти излезне колата от там няма да я познаеш, но и разхода няма да си познаеш, а и джобът ти доста ще улекне ;) Ако нямаше ефект изобщо от това, нямаше смисъл да питам никой тук и да започвам тази тема. ефект ИМА! Изпробано и доказано.Идеята ми беше, че може нещо дребно и безубидно да ти метне някой друг кон на кошницата отгоре, разбира се, не очаквам да се хареса на всеки, то не е и за всеки. Аз лично ако иска някой да се обедним на партия и да си взвемем съм ЗА! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

не си съвсем прав защото обикновенно фирмите имат няколко "нива" взависимост от това колко пари ти се дават, съответно колко коне искаш.пък и има много скъпи фирми и малко по-тънки. А сега на темата, няма ли да има подобен ефект, естествено с по-малък успех ако се сложи вентилатор пред въздушния филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...