Jump to content
Guest Demon

Прост Tunning, погледнете и кажете какво мислите?

Recommended Posts

Guest Demon

Ако сложиш където и да е по въздухо-проводите вентилатор ще има ефект, ако вентилатора е с достатъчно висок дебит да надхвърли този на мотора. Ама сега почваме да си чешаме езиците вече, та нали за това говорим, хората са го направили, с ниска консумация и сравнително висок дебит. На мен въпросът ми е: Kой иска да се обединим и да си купим такива джаджи?Ако сам си купя съм склонен да се откажа, заради високата стойност на доставката, ако сме повече хора може да се получи май.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

отдавна се чудя,дали ако не пусна един въздухопровод от вентилатора за парното,или сложа направо някакъв по-мощен (например от форд гранада-ще струва 30-40лв), дали няма да има ефект,понеже дебита му е доста висок,а и смуче студен въздух направо отвън,а не от затопленият кош ;) иначе на срещата на Юндола ще говорим по въпроса за елтурбото, а не е и зле да направим отделна тема с нещо като записване,но първо трябва да се уточни вид,цена,от къде и как ще се закупят ;) нека който е в час с английския да порови по-сериозно из нета ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Ако сложиш където и да е по въздухо-проводите вентилатор ще има ефект, ако вентилатора е с достатъчно висок дебит да надхвърли този на мотора. Ама сега почваме да си чешаме езиците вече, та нали за това говорим, хората са го направили, с ниска консумация и сравнително висок дебит. На мен въпросът ми е: Kой иска да се обединим и да си купим такива джаджи?Ако сам си купя съм склонен да се откажа, заради високата стойност на доставката, ако сме повече хора може да се получи май.

ПО-ГОРЕ КАЗАХ 4Е СЪМ СЪГЛАСЕН !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - САМО МЕ ИНТЕРЕСУВА АЗ КАТО СЪМ С КАРБУРАТОР , ЩЕ МОЖЕ ЛИ ДА МИ СЕ ИНСТАЛИРА ТАЗИ ДЖАДЖА ???????????????????????????????????????????????????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

САМО МЕ ИНТЕРЕСУВА АЗ КАТО СЪМ С КАРБУРАТОР , ЩЕ МОЖЕ ЛИ ДА МИ СЕ ИНСТАЛИРА ТАЗИ ДЖАДЖА ???????????????????????????????????????????????????????

нали се каза че се инсталира пред или след въздушния филтър ;) доколкото знам всички коли си имат филтри ,дори да са карбуратори ( аз съм с карборатор и има къде , но не знам още как :) )

ПП: Относно ел.джаджите - само ще спомена че за да е годна за каквото и да е - трябва да се задвижва с поне 8 кВата мотор.... пак казвам - парите са си ваши.

Говорих с човек който е много на ти с електро инсталаций и такива джаджи и той каза същото , от къде ще се захрани това чудо :blink: Предполагам ще е от самия акомулатор,ама няма ли да издъхне акомулаторчето ??? :unsure: след няколко стотин дръпки :huh: Верно не са скъпи акомулаторите , ама на никой не му се каопуват по няколко на на година ;) Така че такъв ми е въпроса :)

А другия,защото явно не съм внимавал за цената , ама ме подсетете колко струва самата джаджа :rolleyes: и от коя страна евентуално ще се внесе???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Говорих с човек който е много на ти с електро инсталаций и такива джаджи и той каза същото , от къде ще се захрани това чудо :rolleyes: Предполагам ще е от самия акомулатор,ама няма ли да издъхне акомулаторчето ???

Пичове, май не четете това, което пиша внимателно, защото до сега няколко пъти поне споменавам, че тази джаджа е с НИСКА КОНСУМАЦИЯ НА ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ и то човека дето я монтира, каза че била доста ниска. Явно е мислена преди да бъде направена, също така е НЕРАЖДАЕМА.

А относно вноса, има ги само в USA :unsure: Именно това е проблемът, че е далече! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

На коли с кърборатор позволява да се монтира преди филтъра, което предполагам, че ще скъси живота на самото устройство, защото е мислено да работи след въздушен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Малко сметки да ви направя.

Четири-тактов двигател с литров обем-2000 см3.

6000 об/мин.=100 об/сек.

При един оборот на коляновия вал засмукват 2 от цилиндрите.

4 цилиндъра=2000см3

2 цилиндъра=1000см3

1000см3 умножено по 100 об/сек.

1000см3=1литър

1л. Х 100об/сек.=100 литра в секунда.

 

100 л. = на 2 найлонови чувала по 50 литра.Ако успее да ги напълни вентилатора за 1 секунда значи е постигнал дебита на двигатела при режим 6000 оборота.

За 1600 см3. мисля че всеки може да си пресметне и сам.

 

Има раздел от физиката"Флуиди"

Физичните закони никой още не е успял да ги прескочи.

Ако някой мисли че не смятам верно нека ме обори или да си сложи 50л.чувал на аспуха :rolleyes: и да види за колко време се пълни при 6000 об.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Егати вентилатора а.

Ако ми дадете примерно сечение на тръбата,брой и ъгъл на разположение на витлата,мога и оборотите в минута да ви сметна.

Скороста на въздушния поток е толкова голяма че тоя вентилатор няма да смогне да се върти пичове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

логично :rolleyes: все-пак един обикновен пластмасов прозоречен вентилатор,с диаметър на перката около 20см,мощност около 25-50вата има капацитет около 600-1200 кубически метра на час,при 2-3-5000оборота в минута :) за по-точни данни ще се огледам допълнително,сега са по памет,дано не греша :unsure: тук говориме за 22-24000оборота,20-тина пъти по-голяма мощност(която се поема ударно от акумулатора,доколко разбирам,с цел да не претовари и изгори динамото),жалко че не намирам данни за капацитета на обмен на въздуха :huh: абе всъщност може и да си прав и да няма никакъв ефект,но как да го разбереме? :blink::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Купете си.Ами че той не е скъп !!!Като оня чип,за който имаше тема,купен от германия.А вътре к,во-Резисторче. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Вижте пичове, пак имам чуството, че не четете това което пиша. Почвате да смятате и задавате нови въпроси!От начало започнах с това, че има монтирано такова нещо на един автомобил вече и резултат има и то чувствителен!!! Който иска да си размишлява и да смята, аз слагам главата на дръвника и съм готов да прежала 70$ колкото струва джаджата, за да пробвам. Иначе има логика в тези сметки, но не е точно така. Защото ако в секунда изчезваха 100л. въздух и чак толко много дърпаше двигателя, какво щеше да стане с моя 45л. резервоар при 6000 RPM. Всъшност както и да е, не съм кой знае какъв разбирач, може и толко да дърпа двигателя. Обаче има една приказка 'КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧЪТ'. За мен резултат има и ще си купя това нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Междо другото, ако някой има информация за подобни устройства произвеждани и продавани в Европа нека да напише и даде малко инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Прост Tunning, погледнете и кажете какво мислите?, TUNNING

 

Това ти е заглавието на темата.

Питаш какво мислим и аз ти отговарям със тези сметки.Погледнах и ти казвам.

Резервоара ти за бензин какво общо има с въздуха не разбрах но нищо.

Щом е изпробвано к,во питаш и се чудиш или само да си приказваме.

Да беше кръстил темата "Има ефект и ще си купя пък на,на,на."

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

абе хора незнам кои какви сметки вади за дебити но скоро гледах едно предаване на дискавари за хонда и ф1 и там бяха затворили един двигател в една зала и го пробваха нещо и с един глоям коп го форсирваха беше тамно в залата и като го форсираха на около 19 00 оборота колектора му светна яко и освети като лампа залата и после казаха 4е ако те затворят в това помещение да беше умрял защото двигателя дарпал по 120 литра ваздух в сек.за тва 4е малко вероятно кола с 2000 кубика да дарпа по 100 на сек едвали е 4ак такав дебита незнам все пак аз споделям какво казаха само :rolleyes:а по сметките на хронос излиза 4е този звяр дарпа по 570литра ваздух в сек ами 4е там трябва да ходят с кислородни апарати ве хора на тая писта

Редактирано от KATADJIQTA/RAZBIVACH/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Прост Tunning, погледнете и кажете какво мислите?, TUNNING

 

Това ти е заглавието на темата.

Питаш какво мислим и аз ти отговарям със тези сметки.Погледнах и ти казвам.

Резервоара ти за бензин какво общо има с въздуха не разбрах но нищо.

Щом е изпробвано к,во питаш и се чудиш или само да си приказваме.

Да беше кръстил темата "Има ефект и ще си купя пък на,на,на."

Общото с резервоара му е само 12:1 горивна смес - на кило бензин - 12 кила въздух :-Р

Образно казано - хайде да не се хващаме за думата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Развали ми се кантарчето за теглене на въздух иначе утре щях да си премеря едно килце ама.............!!!:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Резервоара ти за бензин какво общо има с въздуха не разбрах но нищо.

Otnosno debitat ot vazduh i smetkite, ami ne sa varni i s prosta logika shte ti go dokaja, bez da mi se sardish, ne iskam nikoi da obidia.Znachi vseizvestno e, che standartno saotnoshenieto gorivo / vazduh e 3:1Sledovatelno za 100 litra smetni za kolko vreme shte mi ide rezervoara, kato imash predvid, che pri 6000 RPM saotnoshenieto v polza na baszina e dosta poveche, zashtoto ne raboti lambda sondata za regulirane na smestta. Tova e specialen rejim na rabota i togava saotnoshenieto ne e v tezi pokazateli.Drugoto, kogato gorivnata kamera se palni sas smes gorivo / vazduh butaloto e v gorna martva tochka i obemat ne e sashtia ;-) celta e izgarianeto na smestta da pridviji butaloto. A sega veche moje naistina da zapochnesh da smiatash :-) Da izviniavai za zabelejkata mi za temata i zashto pishem edno i sashto. Naistina ne e omestno, zashtoto neshto ako az sam go vidial i znam, ne znachi, che i drugite sa go videli i znaiat.Mnogo se izviniavam za Latinicata, no sam pod linux i niama kak sega :-(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Znachi vseizvestno e, che standartno saotnoshenieto gorivo / vazduh e 3:1

hahahaha malka popravka, tuk e pechatna greshka:Gorivo 1 kam 3 vazduh ;-), t.e.e obratnoto.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Общото с резервоара му е само 12:1 горивна смес - на кило бензин - 12 кила въздух :-Р Образно казано - хайде да не се хващаме за думата.

vsashnost sega poglednah i tvoite danni sa po-verni ;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Я да вземете да прочетете някоя книжка,като например"Двигатели с вътрешно горене"Там си пише кога и какво прави буталото,кога засмуква,кога згъстява,кога гори сместа и кога изхвърля газовете.После разглобете няколко десетки пъти един двигател,за да имате и нужната практика и тогава ще посмятаме Пак заедно ако още мислите че трябва да смятаме отново.Има разлика между горивна смес и въздушният обем на цилиндрите.За да не съм толкова голословен,си престави на карбураторен двигател Размера на отвора на горивния жигльор и размера на Дроселовите клапи на карбуратора.П.С. Аз няма от какво да се обидя,така че не се обиждам.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Hi.Един приятел има Рено5 турбо. Значи на реното фабрично има един вентилатор, който е в моторния отсек и в определен момент се включва и духа към карбуратора. (не В, а към него)! Той ми каза, че това вентилаторче има стархотен дебит- като се влкючи не можеш да държиш ръката си пред него- нещо подобно на тоя пиниз дето искате да си го поръчвате и се чудите дали има ефект. Аз ще го взема тия дни и събота-неделя ще си поиграя да го сложа, да видиме дали наистина ще има разлика. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Чудесно :rolleyes: сега остава да кажеш от къде си е взел, колко струва и усетил ли е разлика с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Не бе, :rolleyes: аз ще си го сложа на мойта кола. Ще видиме, ако има разлика можеда почна сериен монтаж :blink::unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Пич, аз се запалих много, защото ако е истина това, че между 4 и 10 коня в зависимост от автомобила, това е страшно много бих казал и няма начин да не се усети доста в автомобила. А много се повлиях от факта, че вече има едно монтирано, от което се изказват със суперлативи и ми го хвалят много!Имаш ли идея този твой приятел с Реното от къде се е сдубил с неговото и кой го произвежда. Защото това от САЩ, което съм намерил може да излезне доста по-дебело ако има аналогично същото някъде в Европа произведено и доставено съответно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Не бе колега,това на неговото рено не е слагано допълнително. То е фабрично монтирано. Незнам за какво е. Все едно за да охлажда карбуратора. При него няма смисъл от това да нагнетява в карбуратора :rolleyes: Нещо не му е работело и го е свалил. Иначе машинката като се захрани си бачкала. Това е интересното в случая, че кактоми го описва, дебита му е много сходен с това, за което си говориме :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Добре.......хрумна ми идеята, не може ли да проверим тогава каква е тази джаджа за Рено 5. Да я видим по магазините за авточасти и да изтестваме с нея как ще се получи да се монтира на наще коли и какъв ще бъде ефекта :rolleyes: Как мислиш Колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Еми колега,няма смисъл още да даваме пари. Аз ще го взема без пари и ако не става ще го върна, а ако става ще намериме. Ще го взема тия дни и го слагам. Ако е станало ще четете за мене в неделния "Нощен Труд" :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

хахахахахахахаха........тогава преди да се качиш на колата не забравяй да напишеш от къде да се сдобия и аз с такова нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Общото с резервоара му е само 12:1 горивна смес - на кило бензин - 12 кила въздух :-Р Образно казано - хайде да не се хващаме за думата.

vsashnost sega poglednah i tvoite danni sa po-verni ;-)
Батка, какво значи "по-верни" бре ;-))Под 6:1 сместа не се запалва вече изобщо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

От някъде одавна и аз не помня вече от къде бях взел мойте данни за горивната смес. Прочетух това, което е дал колегата за 12:1 и го срещнах още в някакъв форум, та реших, че съм в грешка. Но какво значение има, ако някой има точната информация да я даде. Всашност за мен идеята беше, че не може двигателя ми да издарпа 100 кг. въздух наистина за това време при тези обороти. Няма нужда да си велик математик, за да се сетиш, че е невъзможно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

От някъде одавна и аз не помня вече от къде бях взел мойте данни за горивната смес. Прочетух това, което е дал колегата за 12:1 и го срещнах още в някакъв форум, та реших, че съм в грешка. Но какво значение има, ако някой има точната информация да я даде. Всашност за мен идеята беше, че не може двигателя ми да издарпа 100 кг. въздух наистина за това време при тези обороти. Няма нужда да си велик математик, за да се сетиш, че е невъзможно!

Не само че е възможно, но и именно това става.Но не килограми въздух, примерно - литри ? ;-)Добре е да се взима предвид че окислителя е кислород - а той не е в големи количества във въздуха !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

100 кг.естесвено че не става но 100 литра въздух дърпа.Консултирай се с накого на който ще повярваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Добре, ами тогава може да изчислите колко въздух минимум му трябва на един 4200 кубиков двигател. Толкова е голям двигателя за който аз знам, че е монтирана тази американска 'духалка' и човекът се хвали от нея много :worthy: Какъв е изводът по простият път на логиката тогава :worthy: че няма начин да не захрани 1.5 или 1.6 литра мотор в такъв случй, или ако щете и по-голям :worthy: Това на МЕН ми доказва, че тази машинарийка наистина действа в такъв случй и със сигурност искам да си я взема и да я пробвам лично!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Писах ти вече да си я вземеш бе човек.Ще внимавам като те срещна че да не стана за смех. :worthy:

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jungle

Opredeleno e wyzmozno da ima wentilator s takyw debit no po smetki izliza 4e ne trqbwa da e po- malyk diametyr ot 20 sm na 5 6irok i da dyrzi tezi 25 000 ob/minKoeto me nawezda na misylta 4e 6te 4erpi dosta tok.Opredeleno i edin DWG da kazem 1.5 pri 6000 ob/min 4erpi okolo 75 l. wysduh za sek. i toq wentilator dosta 6te se po ozori.No dori i da nqma tozi debit pak 6te se oseti za6toto wse pak toj spomaga za dwizenieto na wyzduha kym cilindrite.Smqtam 4e ako ne e s malyk diametyr za da spira potoka i ako spomaga za pridwizwaneto makar i da ne izrawnqwa wakuuma do 0atm pak kamo li da ima i ne6to otgore 6te ima efekt.Mislq 4e dostay4no se pospori teoriti4eski po taq tema i neka praktikata da pokaze.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Добре, де много ми е интересно, аз съм лаик, но съм виждал турбина от Lancia 2.0 16v и тя изобщо не е 20 см. в диаметър, а би трябвало да осигурява многократно по-голям обем въздух от този на honda мотор 1.5 например. Пичове, не искам да засегна никой, но тука има нещо, което или не е така, или нещо, което на никой тука не му е ясно :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Най-добре, защото от спорове смисъл няма.Спомням си преди да си сложа спортният въздушен филтър, направо някой ми се смееха и пак ми вадеха някакви изчисления. Дори монтьорът дето го сложи ми разправяше, че само съм си дал парите. Пък аз смело мога да заявя, че ефект от него има! Ами пак ще пробвам :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Пичове, не искам да засегна никой, но тука има нещо, което или не е така, или нещо, което на никой тука не му е ясно :worthy:

Колега, истината е някъде по средата :worthy: Пичовете дето смятат дебита от въздух на двигателя имат до някъде право, но явно пропускат факта, че и хората дето произвеждат подобни неща явно също разбират и могат да смятат. За последен път пиша, че този уред осигурява достатъчен дебит на мотор 4.2 литра. Освен това има малка консумация и се върти с 24000 оборота в минута. А сега като си падате по сметките мога да кажа, че дебита от въздух на един вентилатор не се изчислява само по диаметърът му, а и по сеченито на витлата, също големината им и какво ли още не.......айде да спрем да спорим и да видим какво ще излезне на практика. Ако разбира се успеем да се сдобием с подобни джаджи.ПП: Тук се сетих за нещо смешно което четох някъде по интернет преди време:Какво е:Тероия - Всияко знаем, но нищо не работи.Пракктика - Това е когато всичко работи, но не знаем защо?.....А ние съчетаваме теорията и практиката, т.е. нищо не работи и нямаме представа защо?това е майтап разбира се, да не се върже някой тук :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

еи хора имам един авер които си идва на 19 тоз месец от щатите и ако искате мога да пора4ам две такива машинки само 4е кажете колко пари ше струват ако пора4аме две

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Едната съм готов да я взема и платя когато кажеш, нямам представа 2-е колко ще струват. Има ли начин да се видиме да обсъдим нещата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...