Jump to content
Oyki Doyki

проблем след суап на спирачки

Recommended Posts

Здравейте колеги колата е англичанка без абс с предни дискове 262мм и задни барабани.минах на 282мм предни и задни 240мм + помпа и серво от англичанка vti,апаратите са ревизирани,нови дискове и нови накладки навсякъде.Та проблема е че след обезвъздушаване няма задни спирачки.Направи ми впечатление че отзад не хвърляше маслото силно както на предните апарати при обезвъздушаването.не съм сменял разпределителя на спирачното усилие,в него ли да търся проблема.Ще съм благодарен на всякакви мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с такива спирачки и нямам проблем, задните са на 260 мм. Не съм сменял разпределителя.Да те питам как ги обезвъздуши ? Първо се почва от най-далечното колело от помпата, т.е задно дясно, после задно ляво, предно дясно, предно ляво.. По принцип си е играчка, защото при цялостна смяна на спирачките, както е при теб почти нищо не остава в системата и ще трябва да се занимаваш повече...Другия ти вариант за обезвъздушаване е на самотек. Напълваш казанчето и го оставяш отворено, отвиваш цицките на апаратите и оставяш колата така. На сутринта течността сама ще е избутала въздуха. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега това е начина по който съм ги обезвъздушавал.Ти с какъв разпределител си и на каква кола и това с маслото за цяла вечер няма ли да изтече цялото казанче и да трябва пак наливане и пак обезвъздушаване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с разпределител като твоя...  пробвал съм го на друга кола и не беше изтекло, в казанчето беше останало малко под минимума и само долях..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сутринта няма да има никой в казанчето , а иначе ти трябва разпределител 35/40 или 40/40

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за обезвъздушаването, в мануала пише точно обратното, предно ляво, предно дясно, задно дясно, задно ляво. Дали е така не споря, но аз го правих по мануал. А разковничето за задните спирачки е ръчната, опъваш е 5-10-15 пъти докато започнат да хващат и задните. Идеята е да се нагласят задните бутала, все пак са на резба, а не като предните. Оня ден е правих тая процедура, че ремонтирах единия спирачен апарат, без ръчната може да си обезвъздушаваш до другата седмица и ефект няма да има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с ръчната когато обезвъздушавам ли трябва да го правя или в движение.Иначе разпределителя е ясен какъв и от каква кола въпросът е че ги няма много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...