Jump to content
J's Racing BB8

Промиване на скоростна кутия

Recommended Posts

Здравейте!

 

Тъй като имам за смяна семеринг и маслото е по черно от това на двигателя искам да промия кутията преди да налея новото,но с какво и как да я промия.Кутията не е свалена на колата си е,четох че ставало с бензин.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налей някакво евтино 10/40 масло, покарай я около квартала и го източвай. Няма нужда от бензини и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре.А за маслото в кутията четох,че става и двигателно 10/40.Мисля да сложа мотул добре ли е като варинат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай 10W40 МОТУЛ  и нямаш грижи, а колегата иска да каже че с това евтиното само да промиеш кутията, понавърти  10-тина км. и точиш, и сипвай другото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как изобщо може да ви го роди главата в скоростната кутия да сипвате двигателно масло? Ами вискозитет,ами зимата какво ще стане според вас? Неслучайно масата масла за скорости за 75w90... Какво ще стане с 10/40??? Сипвайте де,то са си ваши колите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Че и на японеца как му го е родила главата?Това 75W80-90 на някое пежо.

Хонда до 95 10W40 След 95 Хонда МТФ.

Редактирано от gabara
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много теми по тоя въпрос, 70 на 100 карат с двигателно масло 10W40 които коли са до 95г.  аз лично предната си хонда  4 ген. я карах 2 год. с 10W40 и нямах никакви проблеми, нито виене, нито зиме нито лятото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неделя мисля да го сменя и ще пиша резултата.Сега скоростите влизат трудно и прехъркват,особено задната ако е студен двигателя и не са паднали оборотите,не мога да я включа без да изхърка.Също и обичайния лагер вие при не натиснат съединител,надявам се да утихне малко и да започнат да си влизат лесно.

Както казах маслото сега е по черно от това на двигателя и е някакво трансмисионно на "шел"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Ето ви и отговора от хонда! И в експлотационните ръководства си го пише черно на бяло,можеш да ползваш 10/40 когато просто няма какво да сипеш,писано е да се ползва временно. Хонда са измислили какво да се сипва!  А това,че пешо от долно уйно кара с моторно масло в скоростната кутия,понеже е по-евтино,няма да го коментирам... Дори и за старите хонди преди 95-а,не се препоръчва да се кара с 10/40... Honda MTF2 e по-рядко от 10/40... А факта,че едното масло е правено за едно а другото за друго и това какви добавки има едното и другото и какъв вид смазване е сметнато да има и при какви условия го оставям на вас да обсъдите и обмислите...
 
 
 
 
Q.) Why must I use Honda-brand transmission fluid in my manual transmission? 

A.) Like the Honda vehicles for which it's formulated, the Genuine Honda manual transmission fluid has undergone an exhaustive and exacting research and development program. When tested against competitors, it demonstrated superior lubricity in an actual Honda 5-speed transmission. And even at -20°C, it clearly performed significantly better than leading competitors. 

Genuine Honda manual transmission fluid is designed for smooth engagement of the synchronizers in the transmission; this maximizes smooth gear engagement and prolongs component durability. 

Always use Genuine Honda manual transmission fluid. If Honda MTF is not available, you may use an API service SG, SH or SJ grade motor oil with a viscosity of SAE 10W-30 or 10W-40 as a temporary replacement. 

However, motor oil does not contain the proper additives and continued use may cause stiffer shifting. Replace as soon as convenient. 
__________________
 
 
 
Редактирано от Civic Owner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налях 10/40 ще покарам малко и ще го сменя пак.Скоростите влизат много по добре,лагера не утихна много но като цяло е по тиха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старите модели до 95та в книжката няма такова нещо, че масло 10w40 е за временно ползване. Само го дават, че се сменя на 40к или 2 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налях 10/40 ще покарам малко и ще го сменя пак.Скоростите влизат много по добре,лагера не утихна много но като цяло е по тиха.

Лагера не ти е утихнал защото може да е и тоя на съединителя. Слагал съм една добавка на ,,XADO,, за механични кутии, ефекта е много добър, след стотина километра с нея влизат като в масло. Имах проблеми с първа и задна, като е студена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростите си влизат добре лагера няма и да утихне повече нито да спре на цяло защото вече е заминал и добавката която му трябва е нов лагер :)Не е този на съединителя защото съм го сменял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...