J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 23 Март, 2014 Здравейте! Тъй като имам за смяна семеринг и маслото е по черно от това на двигателя искам да промия кутията преди да налея новото,но с какво и как да я промия.Кутията не е свалена на колата си е,четох че ставало с бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #2 Отговорено 24 Март, 2014 Налей някакво евтино 10/40 масло, покарай я около квартала и го източвай. Няма нужда от бензини и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #3 Отговорено 24 Март, 2014 Добре.А за маслото в кутията четох,че става и двигателно 10/40.Мисля да сложа мотул добре ли е като варинат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #4 Отговорено 24 Март, 2014 Слагай 10W40 МОТУЛ и нямаш грижи, а колегата иска да каже че с това евтиното само да промиеш кутията, понавърти 10-тина км. и точиш, и сипвай другото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #5 Отговорено 24 Март, 2014 Как изобщо може да ви го роди главата в скоростната кутия да сипвате двигателно масло? Ами вискозитет,ами зимата какво ще стане според вас? Неслучайно масата масла за скорости за 75w90... Какво ще стане с 10/40??? Сипвайте де,то са си ваши колите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabara 8 #6 Отговорено 24 Март, 2014 (Редактирано) Че и на японеца как му го е родила главата?Това 75W80-90 на някое пежо. Хонда до 95 10W40 След 95 Хонда МТФ. Редактирано 24 Март, 2014 от gabara 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #7 Отговорено 24 Март, 2014 Има много теми по тоя въпрос, 70 на 100 карат с двигателно масло 10W40 които коли са до 95г. аз лично предната си хонда 4 ген. я карах 2 год. с 10W40 и нямах никакви проблеми, нито виене, нито зиме нито лятото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #8 Отговорено 25 Март, 2014 Неделя мисля да го сменя и ще пиша резултата.Сега скоростите влизат трудно и прехъркват,особено задната ако е студен двигателя и не са паднали оборотите,не мога да я включа без да изхърка.Също и обичайния лагер вие при не натиснат съединител,надявам се да утихне малко и да започнат да си влизат лесно. Както казах маслото сега е по черно от това на двигателя и е някакво трансмисионно на "шел" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #9 Отговорено 25 Март, 2014 (Редактирано) Ето ви и отговора от хонда! И в експлотационните ръководства си го пише черно на бяло,можеш да ползваш 10/40 когато просто няма какво да сипеш,писано е да се ползва временно. Хонда са измислили какво да се сипва! А това,че пешо от долно уйно кара с моторно масло в скоростната кутия,понеже е по-евтино,няма да го коментирам... Дори и за старите хонди преди 95-а,не се препоръчва да се кара с 10/40... Honda MTF2 e по-рядко от 10/40... А факта,че едното масло е правено за едно а другото за друго и това какви добавки има едното и другото и какъв вид смазване е сметнато да има и при какви условия го оставям на вас да обсъдите и обмислите... Q.) Why must I use Honda-brand transmission fluid in my manual transmission? A.) Like the Honda vehicles for which it's formulated, the Genuine Honda manual transmission fluid has undergone an exhaustive and exacting research and development program. When tested against competitors, it demonstrated superior lubricity in an actual Honda 5-speed transmission. And even at -20°C, it clearly performed significantly better than leading competitors. Genuine Honda manual transmission fluid is designed for smooth engagement of the synchronizers in the transmission; this maximizes smooth gear engagement and prolongs component durability. Always use Genuine Honda manual transmission fluid. If Honda MTF is not available, you may use an API service SG, SH or SJ grade motor oil with a viscosity of SAE 10W-30 or 10W-40 as a temporary replacement. However, motor oil does not contain the proper additives and continued use may cause stiffer shifting. Replace as soon as convenient. __________________ Редактирано 25 Март, 2014 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #10 Отговорено 30 Март, 2014 Налях 10/40 ще покарам малко и ще го сменя пак.Скоростите влизат много по добре,лагера не утихна много но като цяло е по тиха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peterk 21 #11 Отговорено 30 Март, 2014 На старите модели до 95та в книжката няма такова нещо, че масло 10w40 е за временно ползване. Само го дават, че се сменя на 40к или 2 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marchev 23 #12 Отговорено 31 Март, 2014 Налях 10/40 ще покарам малко и ще го сменя пак.Скоростите влизат много по добре,лагера не утихна много но като цяло е по тиха.Лагера не ти е утихнал защото може да е и тоя на съединителя. Слагал съм една добавка на ,,XADO,, за механични кутии, ефекта е много добър, след стотина километра с нея влизат като в масло. Имах проблеми с първа и задна, като е студена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #13 Отговорено 31 Март, 2014 Скоростите си влизат добре лагера няма и да утихне повече нито да спре на цяло защото вече е заминал и добавката която му трябва е нов лагер Не е този на съединителя защото съм го сменял. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове