Jump to content
zixin

Спирачки

Recommended Posts

Работата е следната.

Понеже козметиката скоро ще е готова идва време за малко механика, и ако реша да сложа спирачки от VTI и стабилизиращи щанги отпред и отзад какво точно трябва да и причиня на калинката?

 

Отпред може предполагам да сложа само апарати и дискове. Но отзат трябва да сменя носача с такъв от VTI предполагам или съм в грешка? :D :D И ако не е това начина каква ми е алтернативата примерно да взема акордово окачване става ли.

 

Ще приема всякакви идеи от хора със опит.

 

П.п. Забравих да напиша защо са ми нужни тези неща. Решил сим след тях (Спирачките) да слагам доста по тежък и мощен двигател от D15z1. Двигателя който съм си харесал е К24 201hp, избрал съм го защото ако реша да го правя тръгвам от много по надъхан двигател от B16 или H22 а и ще е нещо ново за българия.

 

Ето така искам да изглежда двигателното отделение. :D :D :D http://image.hondatuningmagazine.com/f/tech/htup_1004_acura_rsx_honda_crv_swap/32560152+w620/htup_1004_01_z+acura_rsx_honda_crv_swap+accord_k24.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Без да се засягаш, като гледам какво питаш много бързо ще ти мине мерака за к24 като разбереш колко ще ти струва. За спирачките - отпред шенкел с главина от ВТИ, диск и спирачен апарат + предни носачи с отвори за биалети за щангата. За отзад целия шенкел с главината, диска и апарата + жилото за ръчната и пак носачи с отвори за биалети ако ще слагаш щанга.

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сигурен че ще мина 7000 лв двигателя един приятел може да ми издалавери, но той ще е накрая пък и не искам да я правя за няколко месеца дългосрочен проект е това. Другия вариант е да събера всичко и да започна само да монтирам.

 

Мерси и за инфомацията точно това исках да разбера какво ще трябва да сменя по окачването. А тези части които се предлагат в Ebay качествени ли са защото са малко пари а изглеждат добре.  Ето един пример: http://www.ebay.com/itm/BLUE-FRONT-REAR-UPPER-LOWER-CONTROL-ARM-CAMBER-SUSPENSION-KIT-CIVIC-92-95-EG6-EG-/321166457376?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4ac7033a20&vxp=mtr

 

Също така се чудя вместо да се занимавам със стокови части дали да не накупя такива които са по здрави от фабричните а и като се замисля окачването на VTI не е проектирано за 2.4 а за 1.6 същото е със спирачките и може да ми доидат слаби, а искам от към ходова част и спирачки да е всичко перфектно защото ще се ползва за ежедневна кола и няма само аз да се возя в нея. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...