MAD DOG 445 #1 Публикувано 24 Февруари, 2014 Привеееет.Дайте ми идея за някакъв здрав и нескъп материал (плоча) с дебелина 40-50мм за изработка на подложки с диаметър около 150мм.Алуминия го изключвам заради цената.Идея за нещо друго и откъде може да се закупи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #2 Отговорено 24 Февруари, 2014 Полиацетал - POM . за какво са ти тези подложки да знам какво да ти предложа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #3 Отговорено 24 Февруари, 2014 Ползвал съм полиетилен - има го на пръти до Ф300 мм и плочи до 100 мм. Температурно и механично се държи перфектно. Дистанционният фланец на волана ми е от полиетилен - 40 мм. Никаква разлика с алуминиевите или стоманените, освен в теглото. И все пак, предназначението ще каже, както казва и колегата отгоре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #4 Отговорено 25 Февруари, 2014 Предназначението - подложки между пружината на окачването(по-точно горната и "шапка") и купето - искам да повдигна бабичката че с драпането е супер,но не и достига височина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #5 Отговорено 25 Февруари, 2014 Каучукови подложки, е решението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #6 Отговорено 25 Февруари, 2014 (Редактирано) Каучукови, ако се дублира "шапката", и с каучуков тампон между двете. При корекция 40 - 50 мм и само каучук, ми изглежда малко недопустимо. На мен, нали. Пружината няма да има същото легло върху каучука. Има вариант с твърди фланци между тампоните и купето, но като че ли, не бих ползвал ПВЦ точно там... пък може и да бих. В момента не намирам колко носеше на квадратен сантиметър, но ако намеря, ще драсна. Руски изпълнения с метални фланци - бол, само се слагат по-дълги болтове на тампоните. Някакъв руснак пък, беше ползвал технически шперплат, но мисля, колата не е каруца все пак,у колкото и да не гние материала. И ще трябва да се види сходимостта на колелетата после. ПП Има готови тампони, които се слагат между витките на пружините, но не знам колко са предназначени за перманентно ползване. Редактирано 25 Февруари, 2014 от Драгойчо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #7 Отговорено 25 Февруари, 2014 40-50мм. - да не я прави за Офроуд? За някои коли, предлагат такива фабрични от каучук, но най-голямата дебелина ,която съм срещал е до към 20мм. Подложката, ляга в самата шапка, но дебелината се съобразява и с размера на борда, така че част от последната витка от пружината да попада в самия борд. Дори и при тотално омекнали пружини, 10-15мм. са напълно достатъчни за повдигането. не забравяйте, че с прекаленото повдигане се губи стабилността и поведението на пътя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #8 Отговорено 26 Февруари, 2014 Ако е до 30-на милиметра, мисля че имат такъв материал на плазменото рязане където ходя, само си измисли вътрешно и външно ф Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #9 Отговорено 26 Февруари, 2014 Момчета...явно не мога да обясня правилно.Подложките ще бъдат между горното легло на пружината и купето.Представете си свален амортесьор и пружина неразглобени.Значи подложката ще е между този "ансамбъл" ...хахаха...ама че израз... и купето.Да,последствията са ми ясни,но искам да пробвам.После ще мога да споделя пък мнение,нали? Миленски за какъв материал става дума? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #10 Отговорено 26 Февруари, 2014 (Редактирано) Изяснихме се - искаш дистанционни фланци, между горните тампони и купето. Направих набързо едно пишман чертежче на фланци - двуболтови и триболтови, които, мисля, ще улеснят работата. Отворите са с такъв профил, за да може фланецът да се наниже на болтове на тампона и стегне с гайки към него, а в дублираните отвори слагаш болтове преди монтажа към тампоните, с които стягаш към ботушите на купето. По този начин си спестяваш свалянето на тампоните и смяната на болтовете с по-дълги. На теб ти остава да уточниш размерите. Материалът не би ти струвал кой знае какви пари, дори да е дуралумин. Рязането ще е доста повече като цена от материала. Продължавам да си мисля, че някакъв полимер би бил достатъчно издържлив на условията, но и черно желязо, изрязано и боядисано прахово, или с пистолет, би свършило чудесна работа. Надявам се да съм бил полезен! П.П. Болтовете и гайките е добре да са с максимален якостен коефициент за размера! Редактирано 26 Февруари, 2014 от Драгойчо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #11 Отговорено 26 Февруари, 2014 Джилязу Коко, нещо като Драгойчо дето го е нарисувал, само дето дупките за болтовете ще са равни от горе до долу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #12 Отговорено 26 Февруари, 2014 БЛАГОДАРЯ ТИ!Точно за такива дистанционни фланци става дума.Десния чертеж е моя и идеята за кръстосаните болтове за захват е много добра.Естествено че ще бъдат високоякостни.Остава да уточня дебелината.Мисля отзад да е 50мм че много и е виснал с годините задника а и влачи доста голяма бутилка за газова уредба.Отпред 40мм вероятно ще са достатъчни.Същата промяна в геометрията важи и като си смъкват хората колите със "спортни" пружини,не знам кой доколко се замисля.Ще ви пиша като съм готов,вероятно следващия месец-два.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове