Alex_VTI 7 #1 Публикувано 3 Февруари, 2014 ЗдравейтеДа попитам как стоят нещата с намирането на части за този модел?И как бихте го сравнили за със 5та ген като возия и мощност,икономия?Това е за първа моя лична кола и сам пред дилема в момента,има една 4ка хеч доста добри пари,1.590коня със газ,та ще остане някой лев да я направя както искам да бъде г/д Също за какви проблеми най вече да се оглеждам относно това купеАА и отзад багажничето ще побере ли една 10ка jbl като се има и напредвид че има газова бутилка(междудругото сам против пропам бутама но кат се замисля 5 лв- 40 50 км )Та дайте мнение на един фен от 2 3 години каква първа Хонда да си вземе,да си дам всичките пари за 5-та,дори и 6та може или да пробвам 4 та Бюджета ми е 1900лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonev911 24 #2 Отговорено 25 Април, 2014 Здравей, колега. Аз лично имам 4-ка . В ръцете ми е от една година и я счупих от каране. Като цяло 4-ката за мен, както и за много други хора си е класика и много от колегите ще предпочетат 4ката пред 5цата. Двигателите са на 99,9 % идентични ( д15б2 имам предвид- 90 коня ) Съединителя е малко по различен по спомен ( диаметъра по- точно) Спирачните дискове имат разлика ( с два мм ) но не е болка за умиране. Части като цяло се намират, малко по трудно се намират едрогабаритните ( врати, капаци, калници, макар предните капаци с ЦРХ са идентични) Разход моята лично 6-7 извън града без климатик, с клима 8-9, в града около 10 л. (газ ) Пъргавичка си е. Преимуществото пред 5та генерация е, че 4та е по- лека ( но това зависи от нивото на оборудване, защото скопена от към екстри е около 860-80 кг. а моята с ел. прозорци, огледала, шибидах, серво, клима и газова е 950-960 ) Иначе от към издържливост д15-ката е доказан мотор. Моята пуши масло като побъркана (20000 км - 20 кила масло ) и още си върви без проблеми. Окачването е също достатъчно здраво като за нашите пътища. Аз съм си твърд фен на 4ката, но да не забравяме, че е старичка кола и по- често се чува ох и ах. Доста от чаркалака е взаимозаменяем ( особено по двигател, почти всичко ) Окачванията имат малки разлики, но не чак толкова. Имам чувството, че четворката е по- стабилна в завоите, особено с малко по- широки гуми. Лошото е, че за 4та ген няма много инфо в БГ сайтове, повече в английски. За пета има доооста повече. Доста са разликите, но не токлова важни, според мен. И двете са добри, вече според мен е до екстериор, кое ти харесва повече. Ако има нещо питай смело на ЛС. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове