Jump to content
Alex_VTI

Малко информация за 4та генерация

Recommended Posts

ЗдравейтеДа попитам как стоят нещата с намирането на части за този модел?И как бихте го сравнили за със 5та ген като возия и мощност,икономия?Това е за първа моя лична кола и сам пред дилема в момента,има една 4ка хеч доста добри пари,1.590коня със газ,та ще остане някой лев да я направя както искам да бъде г/д Също за какви проблеми най вече да се оглеждам относно това купеАА и отзад багажничето ще побере ли една 10ка jbl като се има и напредвид че има газова бутилка(междудругото сам против пропам бутама но кат се замисля 5 лв- 40 50 км :D)Та дайте мнение на един фен от 2 3 години каква първа Хонда да си вземе,да си дам всичките пари за 5-та,дори и 6та може или да пробвам 4 та :)Бюджета ми е 1900лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Аз лично имам 4-ка . В ръцете ми е от една година и я счупих от каране. Като цяло 4-ката за мен, както и за много други хора си е класика и много от колегите ще предпочетат 4ката пред 5цата. Двигателите са на 99,9 % идентични ( д15б2 имам предвид- 90 коня ) Съединителя е малко по различен по спомен ( диаметъра по- точно) Спирачните дискове имат разлика ( с два мм ) но не е болка за умиране. Части като цяло се намират, малко по трудно се намират едрогабаритните ( врати, капаци, калници, макар предните капаци с ЦРХ са идентични) Разход моята лично 6-7 извън града без климатик, с клима 8-9, в града около 10 л. (газ ) Пъргавичка си е. Преимуществото пред 5та генерация е, че 4та е по- лека ( но това зависи от нивото на оборудване, защото скопена от към екстри е около 860-80 кг. а моята с ел. прозорци, огледала, шибидах, серво, клима и газова е 950-960 ) Иначе от към издържливост д15-ката е доказан мотор. Моята пуши масло като побъркана (20000 км - 20 кила масло ) и още си върви без проблеми. Окачването е също достатъчно здраво като за нашите пътища. Аз съм си твърд фен на 4ката, но да не забравяме, че е старичка кола и по- често се чува ох и ах. Доста от чаркалака е взаимозаменяем ( особено по двигател, почти всичко ) Окачванията имат малки разлики, но не чак толкова. Имам чувството, че четворката е по- стабилна в завоите, особено с малко по- широки гуми. Лошото е, че за 4та ген няма много инфо в БГ сайтове, повече в английски. За пета има доооста повече. Доста са разликите, но не токлова важни, според мен. И двете са добри, вече според мен е до екстериор, кое ти харесва повече. Ако има нещо питай смело на ЛС. ;)Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...