Jump to content
DzhaX

Проблем със Съединител ? ; Помпа ? ; Скорости ?

Recommended Posts

Здравейте, Проблема ми е следния - от няколко седмици не мога да вкл. на скорост както трябва. Първите дни не влизаше само 1ва - при студен двг. след няколко дни нито 1 скорост... Сега положението е следното - нито 1 скорост не влиза когато е студена ... като загрее също ... Ползва се така - паля оставям колата да загрее след това гася колата включвам на 1ва паля - колата иска да тръгва с натиснат до край съединител, пускам ръчната и тръгвам, карам малко на 1ва. Като засиля превключвам на 2ра и тн (с зор) след 15 20 мин каране влизането на предавките се нормализира... влизат по-лесно, но все пак 1 идея по-трудно от колкото преди проблема и отделянето на съединителя се нормализира. Съединителя има "празен ход" или поне така се усеща до средата след това отлепя на средата на това (1/4). Съединител ли да сменям ... помпа ли е ... масло ли ... Да сменям ли съединител или хидр. помпа ... не знам ... (отделно ще сменям сегменти и биелни лагери и със съединителя ще стане :@) Колата като поработи и я карам половин час съединителя отделя където преди това (както съм описал) ПОМАГАЙТЕ !! :) Благодаря предварително ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери има ли спирачна течност в казанчето на горната помпа на съединителя и допълни (предполагам ще е паразно).

Редактирано от icesonic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има течност и в 2те казанчета, не знам кое е за спирачките и кое за помпата... но и в 2те течността е почти до максимума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пишеш едно лично на Миамото.Той е от Варна и може да погледне колцата,че явно проблема е по сериозен от наливането на течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой познат имаше подобен проблем излезе някакъв лагер, но не помня дали беше аксиален или на първичния вал... не твърдя, че е това просто давам предположение от подобна ситуация. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем имам и аз ....само че аз съм убеден че съм за смяна на целия комплект съединител

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай преди да тръгнеш да напомпаш съединителя. Ако някоя от помпите изпуска така се получава. Пък и маслото в кутията като е студено и ако има проблем с помпите= трудно включване. По- принцип трябва да ти влизат в такъв случай трудно първа и задна. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не знам кое е за спирачките и кое за помпата...

Ами то е близко до акъла, че пред педала за съединителя ще е казанчето за съединителя... :no:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така да споделя и аз! От известно време го имах същия проблем, и преди 3 дни след смяна на комплект съединител и нещата се оправиха на 1000%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених к-т съединител, всичко се оправи, НО ми предстои смяна на сегменти беилни лагери и гарнитура и като си вземах колата Дидо (chikiriki) каза че картера ми не бил от този мотор и че този бил алуминиев, а гарнитурата която имам е за стоманен(или някакъв друг вид метал - не запомних) ... иии отново продължава ходенето по мъките ... Трябваше аз да запиша номера на колегата от който купих автомобила ... ама на за следващия път ще знам :/ и така сега въпроса става "Как да разбера от какъв мотор ми е картера :? :/ ..."ПС Темата за ключ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител от chikiriki ли взе ...или го купува отделно :) че и аз ще сменям при него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...