Jump to content
Asti

Голяма и тиха генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Първо да кажа, че нищо не разбирам от генерации, гърнета и т.н. ... затова въпроса може и да ви се стори малко тъп ...

Имам следната генерация:

Публикувано изображение

 

 

 

Вмомента е на 55мм външно и е със 3 гърнета LongLife. Проблема е, че ми идва доста шумна, а и в същото време на всякъде за Accord Type R препоръчват да е на 63мм генерацията.

И вмомента колата и без това е разглобена, струва ми се подходящо да и направя нова ;)

Какво искам да постигна - генерация на 63мм и тиха кола :) - не искам да бучи и да се чува от километри ... а вмомента разплаква алармите на околните като настъпя педала.

За момента идеята ми е следната:

Да върви тръба на 63мм до разклонението. От разклонението 2-те тръби са на по 50мм и ако влизат в 63-то със едно Y-образно разклонение няма да я запушат.

Да махна средното гърне LongLife и да го сменя с нещо друго което да намали шума и ако трябва и преди него още едно ще се сложи - някакъв резонатор.

2-те крайни гърнета като цяло не искам да ги пипам ...

 

Какво гърне обаче ми трябва преди разклонението за да утихне колата ?

Мисля си за нещо такова ... http://www.magnaflow.com/02product/shopexd.asp?zone=main&id=11363

обаче има с големина от 14 до 24 инча - предполагам по-голямото се очаква да е по-тихо. В същото време за Magnaflow пише, че си е като добре опакована права тръба.

 

Другия варянт е нещо подобно http://www.flowmastermufflers.com/?page_id=11164 ... което вътре има разни чупки и прегради, което предполагам ще помогне за заглушаването.

 

Всякакви мнения и съвети са добре дошли. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което показваш са крайни гърнета. Казваш че не искаш да пипаш твоите крайни, но обикновено именно крайното гърне обезшумява най-много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, по това което виждам на снимките...гърнетата може да са 3 на брой, но и трите са проходни. Няма как проходно гърне да бъде тихо. Според мен варианта с резонатор и 2 нормални гърнета ще те доведат до търсеният ефект. Ако запазиш крайните 2 от снимката...каквото и да сложиш преди тях колата няма да утихне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казват и колегите каквото и резонаторно гърне да сложиш, ако си оставиш двете крайни пак няма да си тих. Затова ако искаш да си тих махни крайните и сложи нормални, а за резонаторното гърне ти препоръчвам нa powerflow. Публикувано изображение

Редактирано от sesk0y

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми беше хем да стане по-широка хем по-тиха ... и понеже 2х50 (2-те тръби на крайните) няма как да запушат 63мм исках да сменя нещата само до разклонението, но явно ще трябва цяла генерация.Което пък води до повече пари и съответно ... остава на по-заден план генерацията. Май за начало ще седи с тази.Ок след като в крайните е целия филм ... а тези явно не са тихи ... какви крайни гърнета да сложа за да са тихи ? Тези са на 50мм и надуват главата, кои ще са на 63мм и ще мъркат тихичко ? Какво трябва да е крайното гърне и как да позная дали ще е тихо или не ? П.П. 2-те от линковете които съм дал ... не стават ли за средни ?!? Понеже освен варянт 1->2 имат и 2->2 което го дават като 2 тръби вход и 2 изход, затова реших че седят преди крайните ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бившата ми кола - англичанка 1.6 - бях сложил проходно гърне на 40мм вътрешно (като стоковото). В комбинация с колектор и махане на катализатор, колата живна, като разликата в шума нямаше, с изключение на един тих резонанс около 2500об. - резултат от махането на катализатора. Гърнето като външни габарити беше колкото стоковото, т.е. имаше много вата. По тази логика търси проходно гърне със същия диаметър като твоето стоково, но с повече вата. Марката беше Supersprint, може би има оферти и за акорд.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За гърнета и резонатори аз съм голям фен на Vibrant, но за съжаление не са евтини и трудно се навиват да пращат до Бг. За тихо гърне с висока проходимост може да разгледаш stealth серията им (тези които са изцяло черни). В youtube ще намериш и много клипове в които да чуеш звука.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега намерил си идеалния вариант а се чудиш.Според мен този втория вариант с единия вход и двата изхода е идеален за целта.Взимаш едно такова и две коленца и ако мястото ти го позволява си го слагаш преди разклонението за двете крайни и нещата ще станат.Напред слагаш един резонатор колкото може по голям (в зависимост от мястото) препоръчвам да е елипса понеже ще има по голям обем.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега хем искаш да ти е голяма хем безшумна, няма как да го постигнеш, прасни си една сток генерация без тия разклониенията с оригинални гърнета с не повече от 47-50 мм но вътре в гърнетата да си има пеперудата или там както му викат кадето задържат газовете да не са проходни гърнетата тогава може да се окаже тиха колата с голяма генерация просто няма как да стане тиха, е зависи колко искаш да ти е тиха де :)/>/>

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покажи ми Accord Type R със сток генерация без разклонения на 50мм и в твоя чест ще я взема и ще си спъна колата ...

И да ... искам колата да не е запушена и искам да е тиха, и по един или друг начин ще го постигна Публикувано изображение

 

Мерси за мненията по-нагоре ...

Сега проучвам как стоят нещата с цените на различните марки и ще видя дали ще е без гърнета до 2-те крайни, като сменя само крайните с други и ако не е желания ефект тогава средно ... или да си остане както е на крайните и да пробвам да сменя първо средната част ...

Но първия варянт ми се струва някак по-разумен.

Редактирано от Asti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата west bam, пояснявам на кое викам шумно и на кое тихо LongLife -

(моето е малко по-малко дразнещо)Magnaflow -
(а на това казвам тихо)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покажи ми Accord Type R със сток генерация без разклонения на 50мм и в твоя чест ще я взема и ще си спъна колата ...

И да ... искам колата да не е запушена и искам да е тиха, и по един или друг начин ще го постигна Публикувано изображение

 

Мерси за мненията по-нагоре ...

Сега проучвам как стоят нещата с цените на различните марки и ще видя дали ще е без гърнета до 2-те крайни, като сменя само крайните с други и ако не е желания ефект тогава средно ... или да си остане както е на крайните и да пробвам да сменя първо средната част ...

Но първия варянт ми се струва някак по-разумен.

 

Това с оставянето на само двете крайни гърнета го пробвах лятото,ужас направо!Докарах звук на накурвен Вартбург....:(Колата е тиха но звучи ужасно.

Сега на другата кола свалих само катализатора(испанците и те тарикати,бяха извадил пълнежа)звукът пак не е върховният,но колата е тиха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragi4 значи изобщо да не се пробвам без средно, ами да го захващам с тръба на 63 от колектора, резонатор (аз катализатор нямам изобщо) и по средата едно с вход на 63 и с 2 по-малки изхода (на по 50 примерно) за разклонението ;)И ако в тази конфигурация крайните LongLife изкарах приятен звук ще останат ... ако не - ще ги видите в раздела с продажбите :)П.П. Мерси на всички за препоръчаните марки гърнета - в случая точно това ми е супер полезно, защото до сега с филм с гърнета не се бях сблъсквал и нямах представа какви марки има и аз какво рялно търся ... до сега проблемите с гърнетата по другите коли са се решавали винаги в най-близкия сервиз ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук има две гърнета Magnaflow:http://prodavalnik.com/universalno-prohodno-grne-magnaflow-12580-i41392609 (това е малко обемно, но със сигурност ще утихне колата)http://prodavalnik.com/universalno-prohodno-grne-magnaflow-12762-i41393771

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...