Jump to content
Guest D16A8

разход?

Recommended Posts

Guest D16A8

Здравейте!Махнах си въздуховода от филтъра към тръбата над радиатора и тази към калника (звука се променя значително). Подозирам, че разхода ми се увеличи. Според вас може ли да има такъв ефект и защо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Мисля че има.Е да ама и вървежа е по-добър нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Ами за варвежа не може да се каже. Сега сам го варнал обратно и ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

CRX ли караш? А калкото до вървежа , гаранция ,че е по-добре а разхода не мърда. На дълъг път тогава го тествах със и без няма разлика освен , че звучи по- добре и върви повече. Не можеш да очакваш да излети но върви повече с 200 % СИГУРНОСТ поне при мен 4г. хеч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Да CRX. На мен ми се струва, че с тръбата върви повече. По-леко набира. Разхода май наистина е същият.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Теста ми се изразяваше по-следният начин: 4 изрязвания от 0-100 км по километраж с хронометър. Неточен начин но по 2 пъти със и без. и в 2-та случея с по 0,5 секунди по- бърз. Значи +- 0,2 секунди винаги има грешка с хронометър но при еднакво тръгване и само две предавки 1-ва и втора. Но при 4 рязания едно нагоре, до полигона ,а другото надолу си показа ,че дава положителен резултат. Не ми се вярва да е по- различно при теб. Когато колата е по- безшумна имаш чувството , че върви повече защото с по- силният шум ти се струва , че се мъчи. Това са моите наблюдения по-този въпрос. Може при теб да е различно.ПП. заради тази тръба върху радиатора, ти се спуква на връзките там, дори да не се подпре никой на нея. А повярвай ми там е най-удобно за подпиране. Не ти се сменя радиатор заради това нали? Аз смених вече заради подпиране преди да я разкарам . При тези факти неможеш да ме накараш да я върна. От кутията на филтъра на там, всичко е елиминирано.

Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Да има логика в това което казваш. Радиатора ми е чисто нов, така, че..... ще си помисля. Мерси. :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emko

колега,и аз си махнах въпросната тръба над радиатора, от съображения за сигурност някой да не се подпре там. За разхода нищо не мога да ти кажа, понеже голяма част е карам в града, а на градско едва ли има някой да ти каже колко то4но хар4и колата. сипваш бенз и ръ4каш.. :drunk:се пак щом си зем резачка, не трябва много да се вглеждаш в разхода. НЯМА кола, която да върви яко и да не харчи бенз. Просто при хонда мощност/разхода е по-голямо, в сравнение с другите марки. (тук ще има критики..... :fun::D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Какви критики? Това е точно така. Като съотношение вървеж/разход honda няма аналог. Пък и градски разход от 7-8/100 за 125коня кола не е много :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Здрасти,аз съм със Civic 5-та ген. B15B2 и преди да сложа спортен филтър махнах тази тръба. При мен ефектът беше, че колата набираше малко повече, а разхода си е все същият. То този въздухо провод не влияе на притока на бензин май, а просто позволява с по-малко съпротивление да влиза въздух и съответно става малко по-динамична колата. Това е моето мнение. :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Какъв филтър си сложил и има ли разлика с него, промени ли ти се рзхода и мощността? За да се промени мощността не трябжа ли да се промени и разхода?? :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

Като съотношение вървеж/разход honda няма аналог. Пък и градски разход от 7-8/100 за 125коня кола не е много :cool:

Aбсолютно си прав за 126 коня ( 90kW ) да бъда точен 7-8/100 градско си е просто приказка. :drunk: При мен е такъв и в крайна сметка преди да е CRX e CIVIC т.е. в превод Градски АМА :fun::D:P:cool: го е измислил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

Какъв филтър си сложил и има ли разлика с него, промени ли ти се рзхода и мощността? За да се промени мощността не трябжа ли да се промени и разхода?? :fun:

То този въздухо провод не влияе на притока на бензин май, а просто позволява с по-малко съпротивление да влиза въздух и съответно става малко по-динамична колата. Човека го е казал. :D А за филтъра :drunk: сигурно е спортен една метална тръба и спортен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Здрасти,аз съм със Civic 5-та ген. B15B2 и преди да сложа спортен филтър махнах тази тръба. При мен ефектът беше, че колата набираше малко повече, а разхода си е все същият. То този въздухо провод не влияе на притока на бензин май, а просто позволява с по-малко съпротивление да влиза въздух и съответно става малко по-динамична колата. Това е моето мнение. 

Диймън(абе незнам как ти се чете ника) за тва - Ванка:Така е но без филтър се скапва работата заради голямото количество въздух.Та със спортният филтър как е вървежа?Сподели. Защото той увеличава притока на въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Ако се увеличи притока на въздух двигателя, би трябвало да се наруши режима на работа, тъй като се променя съотношението бензин/въздух (компютъра не е предвиден за такъв дебит въздух). Ако със спортен филтър има ефект, то същият ефект трябва да го има и без филтър. :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Хора,моля ви се недейте карайте изобщо без никакви филтри преди да влезне въздуха в двигателя ;) Боклуците които са нужни да ви се скапи двигателя са около 100 грама пясък ;) и след това жална ни майка разплакана :D Има тема За и Против спортния филтър,бая неща се изписаха там,може и да продължават да се пишат ;) стига да има желание ;) Но по принцип само спортния филтър , ако е правилно поставен,на място с приток само на свеж въздух никога не би вдигнал разхода,разхода ще се вдигне ако си настроиш карбуратора/инжекцията(не знам дали това се настройва :D ) да дърпа повече бензин,тогава разбира се колата тръгва повече ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Какъв филтър си сложил и има ли разлика с него, промени ли ти се рзхода и мощността? За да се промени мощността не трябжа ли да се промени и разхода?? ;)

Сложих конусовиден външен филтър, разхода си е същия. Иначе колата върви малко повече. Ефект има!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...