Камбуров 2 #1 Публикувано 14 Януари, 2014 интересува ме кой инжектор кога работи,също така някой дали знае зеления колко кубика е и кафявия колко кубика е мерси предвърително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #2 Отговорено 14 Януари, 2014 Каква е идеята?Първи работи в целия оборотен режим,а втория допълва над средни и при ускорение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Камбуров 2 #3 Отговорено 14 Януари, 2014 ако зеления е повече кубици да го сложа на мястото на другия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #4 Отговорено 17 Януари, 2014 Не мога да схвана идеята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #5 Отговорено 23 Януари, 2014 Идеята е ако единия е 80кубика а другия 120, да сложи 2х120 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #6 Отговорено 23 Януари, 2014 Съжалявам,явно съм тъп и не мога да схвана.Ако мапнеш компютър и не ти стига дебита има логика.В противен случай компа ще дръпне времената заради богата смес и пак ще си влезе същто гориво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #7 Отговорено 24 Януари, 2014 Логично :D/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #8 Отговорено 1 Февруари, 2014 ... Ако мапнеш компютър и не ти стига дебита има логика.В противен случай компа ще дръпне времената заради богата смес и пак ще си влезе същто гориво.Съгласен! Но колегата може да реши да махне и oxygen sensora-а :-) Въпреки, че пак няма да постигне същия резултат, както с промяна на горивните таблици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-power 0 #9 Отговорено 7 Февруари, 2014 :redx:/> ефект няма да има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове