Коко_Бонго 0 #1 Публикувано 7 Януари, 2014 Здравейте колеги!И аз съм от скоро с едно Цр в и много неща не са ми ясни,затова питам пък да видим,колко ще ми се изяснят.Колата е 2.0i 147коня. 1999г.Номере на рамата започва -(JHLRD1) което би трябвало да означава,че е японска сглобка(поправете ме ,ако греша).С колата ми дадоха един ключ без бутони,с който отключвам и заключвам с централното.Съжалявам,но не успях да кача снимки затова слагам линкове:unsure:/> От пред в двигателния отсек точно до казанчето за чистачките имам абсолютно същата сирена- http://www.nairaland.com/816944/9ja-used-19992000-honda-c.r.v http://www.cargurus.com/Cars/2000-Honda-CR-V-Pictures-c3856?page=7#pictureId:36230399Мисля,че е фабрична аларма,защото видях много коли с такива сирени.Имам и едно малко ключе беше в пепелника,и случайно видях,че в самата сирена има гумено капаче,махнах го и видях че резбата е като за това ключе,взех го мушнах и хоп стана,като завъртам ключето алармата присвирва,но само това:angry:/>1-Имам ли фабрична аларма?2-Ако да къде се намира модула?3-Както казах имам само един ключ за запалване и централно и едно малко ключе за алармата,мога ли да подкарам тази аларма?4-Мога ли да подкарам и централното,да работи с дистанционно,за да не мушкам всеки път ключа.:D/>Надявам се да има начин,защото ще е много по удобно.Благодаря предварително.:P/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Коко_Бонго 0 #2 Отговорено 7 Януари, 2014 Пенеже не се усетих и пуснах темата тук,може ли някой от модератори да премести темата в раздел 4x4 (мисля,че там и е мястото) и да изтрие този пост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #3 Отговорено 7 Януари, 2014 (Редактирано) И аз не знам, ама и така не е!И понеже не знам, сигурно ще ми се смеете, ама тва голямото до казанчето за стъкломиещото не е ли изпарител за газовата?!Сигурен ли си, че за това нещо говориш, или става дума за нещо, което аз не виждам?!Иначе, така както описваш, явно говориш за неоригинална допълнителна аларма. Те обикновено са с ключета. По принцип заводската аларма е скрита, и няма ключе за деактивиране. Звукът на заводската е същия, като от клаксона, и тя не реагира на вибрации, т.е. като ритнеш гумата няма да се разпищи. Заводската се пробва, като оставиш отворен прозорец и заключиш колата отвън. След това бъркаш през прозореца и отваряш вратата отвътре или предния капак.Модулът на централното заключване се намира в шофьорската врата.Винаги можеш да си купиш универсално дистанционно, и да го свържеш с централното на твоята кола. Същото е и с допълнителна аларма с дистанционно.п.п. Е сега вече ще можеш да пишеш чак утре, защото си изразходва двата поста за днес. Редактирано 7 Януари, 2014 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Коко_Бонго 0 #4 Отговорено 8 Януари, 2014 Съжелявам,че не мога да кача снимка на сирената на мойта кола,но мисля,че е точно такава:blink:/>.Пропуснах да кажа,че имам и обемни датчици в колата.Днес ще пробвам да заключа с ключа и ще си пъхна ръката през отворен прозорец.П.П. Това с 2-те мнения него знаех и беше гадно:unsure:/>,но вече знам:P/>. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове