Honda_123 2 #1 Публикувано 1 Декември, 2013 Здравейте колеги, след като смених запушеният катализатор с гърне което е пригодено с втулка която е катализатор ми светна след около месец грешката. Като я изчистя и се маха за определено време, но днес колата я запалих ,но угасна. Запалих я и грешката светна. Някой, ако се е сблъсквал с подобен проблем нека помогне . ПС колата е хонда цр-в 147коня 2000г, а ето това пише за грешката Oxygen Sensor, Heated - Sensor 2 (Secondary) high voltage, low voltage, or slow response Поздрави!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #2 Отговорено 2 Декември, 2013 Искам да добавя, че колата на студено ми правеше номера. Смисъл на студено като я запаля и иска да гасне и даже гасне понякога. Бях днес на Търново и ми казаха, че има някакъв датчик за това, че колата е студена и да и се подаде газ. Ако някой знае нещо по въпроса да пише. Ако може и малко повече информация като цена и горе долу как изглежда. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #3 Отговорено 2 Декември, 2013 Това е автоматичния смукач. Той взима данни от датчика за температура на водата. Дали той е дал фира много лесно може да се провери: Загрей колата добре и тогава докато работи откачаш куплунга му и трябва оборотите веднага да се вдигнат до около 1500 а като го закачиш обратно да паднат до нормалното положение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 2 Декември, 2013 Боби,"автоматичен смукач" е термин от близкото минало на модерните карбуратори.В Хонда го има само карбураторните модели и моноинжекцията...D15B2,където има клапа спираща въздуха и седяща 3 см. преди дросела.В пълната инжекция има мотор за празен ход,като празния ход зависи от температурата.Колко ще оборотите на ПХ зависи от температурните датчици.Метода за проверка,който си описал не е верен.Как ще реагира двигателя,като го вкараш в авариен режим(записана преманентна грешка)зависи от други фактори.Освен това ,някои мотори имат IAB...втори байпас на дросела,за допълнителен въздух на големи обороти.Третото място от където може да е проблема е полутворен ЕГР клапан.В конкретния случай най вероятно е зацапан дросела и МПХ,което се диагностицира лесно,като гледаш живите данни на компютъра.След като колата е била на диагностика ,би трябвало да са видяни тия неща.За slow response на втората ламбда също е говорено доста в форума.Най-вероятно втулката не е изработена правилно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове