AiRC 9 #1 Публикувано 26 Ноември, 2013 Здравейте, колеги! Имам много странен проблем с колата (Honda Inspire UA1, G20A двигател), който се появи след застудяването днес. Загрява нормално, достига работна температура и я задържа без значение в какви условия (градско или извънградско). Проблема идва при по-голямо ускорение. Тогава колата започва да изстива. Стрелката на таблото спада с 1-2мм и се задържа там. Задържа ли някаква скорост, дори над 120км/ч, температурата се нормализира и не се променя до следващо ускорение. Системата е обезвъздушена. Термостата го изключвам като вариянт, тъй като е сменян преди 2 месеца, а и маркуча към радиатора е студен когато колата е на малък кръг. Възможно ли е да е от самия радиатор, тъй като колата бе докарана от Кипър, където оригиналният радиатор, който е прекалено тънък за Кипър, беше сменен с по-голям и сега да оказва влияние в зимния сезон тук? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #2 Отговорено 26 Ноември, 2013 Поддържането на температурата зависи от термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AiRC 9 #3 Отговорено 20 Декември, 2013 Може да закриете темата. Преди няколко дни изби един теч. Имаше 1 спукан маркуч и от една скоба сълзеше леко. Спря загубата на антифриз и температурата се нормализира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове