anakondakz75 19 #1 Публикувано 18 Ноември, 2013 Не намерих това което търсих за това си позволих да пусна нова тема.Въпроса ми е следният.Каква е точната процедура по обезвъздушаване на водната система след смяна на водна помпа.Понеже ми сменяха ангренаж,ролка и водна помпа.Колата я взех преди няколко дни от сервиза и на 2-пъти вече доливам антифриз.Първият път около 100 гр и днес около 50гр.И двата пъти доливам до чертичката на максимума.Възможно ли е системата да дърпа от казанчето ако все още се обезвъздушава.И днес забелязах докато колата още работеше и беше добре загряла,че като стиснах по силно дебелият маркуч до термостата,просълзя в края където е хваната скобата от тези където са като пружина,без болт за стягане.Всичко написано ще ми е от полза.Модела е CIVIC EK3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rahneff 0 #2 Отговорено 18 Ноември, 2013 (Редактирано) аз карам црв и му бяха нужни околу 400-500 км за да се обезвъздуши както трябва .До тогава все доливах като теб и все се губи течността.И аз се бях притеснил така но ме посъветваха да доливам и тя сама ще се обезвъздуши.Така и стана.Дано и при теб да е така. Редактирано 18 Ноември, 2013 от rahneff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 987 #3 Отговорено 18 Ноември, 2013 Друг е въпроса ако губи антифриз поради една или друга причина.Отстрани теча като начало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #4 Отговорено 18 Ноември, 2013 Това е нормално не се притеснявай. Проверявай всяка сутрин, когато мотора е студен и доливай, ако е нужно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anakondakz75 19 #5 Отговорено 18 Ноември, 2013 (Редактирано) Благодаря ви колеги за бързите съвети.Днес направо махнах маркуча и почистих първо метала със по ситна шкурка защото имаше наслояване като котлен камък.Може затова да е сълзяло,ако не е уплътнявал маркуча добре.После ихвърлих оригиналната скоба която е като пружина и сложих 2 скоби една до друга които се затягат със болтче.Запалих колата оставих я на място да работи докато включи перка като доливах директно във радиатора.После газзз,около 20 минутки.Спрях и вече от мъркуча до термостата нямаше и помен да сълзи.Интересува ме на колко градуса трябва да включва перката защото при мен показва от около 83-84 градуса някъде когато се пуска перката.Така ли трябва да е?.Интересува ме дали е от значение антифриза на колко градуса трябва да е.Т.е.ако е много силен примерно на -25 проблем ли е? Редактирано 18 Ноември, 2013 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #6 Отговорено 18 Ноември, 2013 При мен перката включва при 93-94 градуса .Това по показания на инфоборд! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #7 Отговорено 18 Ноември, 2013 Този мотор се обезвъздушава мега лесно. Наливаш в радиатора и казанчето(на макс), палиш-->доливаш, в радиатора, каквото поеме за 1 мин и 2-3 подавания на газ, затваряш капачката-->качваш се и си караш. Като изстине колата(на следващата сутин, например) доливаш колкото може в радиатора и казанчето на макс, затваряш капачката и край.П.П. Единствено условие е, парното да е пуснато на топло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове