Jump to content
anakondakz75

Обезвъздушавана на водна система

Recommended Posts

Не намерих това което търсих за това си позволих да пусна нова тема.Въпроса ми е следният.Каква е точната процедура по обезвъздушаване на водната система след смяна на водна помпа.Понеже ми сменяха ангренаж,ролка и водна помпа.Колата я взех преди няколко дни от сервиза и на 2-пъти вече доливам антифриз.Първият път около 100 гр и днес около 50гр.И двата пъти доливам до чертичката на максимума.Възможно ли е системата да дърпа от казанчето ако все още се обезвъздушава.И днес забелязах докато колата още работеше и беше добре загряла,че като стиснах по силно дебелият маркуч до термостата,просълзя в края където е хваната скобата от тези където са като пружина,без болт за стягане.Всичко написано ще ми е от полза.Модела е CIVIC EK3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам црв и му бяха нужни околу 400-500 км за да се обезвъздуши както трябва .До тогава все доливах като теб и все се губи течността.И аз се бях притеснил така но ме посъветваха да доливам и тя сама ще се обезвъздуши.Така и стана.Дано и при теб да е така.

Редактирано от rahneff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг е въпроса ако губи антифриз поради една или друга причина.Отстрани теча като начало :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормално не се притеснявай. Проверявай всяка сутрин, когато мотора е студен и доливай, ако е нужно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за бързите съвети.Днес направо махнах маркуча и почистих първо метала със по ситна шкурка защото имаше наслояване като котлен камък.Може затова да е сълзяло,ако не е уплътнявал маркуча добре.После ихвърлих оригиналната скоба която е като пружина и сложих 2 скоби една до друга които се затягат със болтче.Запалих колата оставих я на място да работи докато включи перка като доливах директно във радиатора.После газзз,около 20 минутки.Спрях и вече от мъркуча до термостата нямаше и помен да сълзи.Интересува ме на колко градуса трябва да включва перката защото при мен показва от около 83-84 градуса някъде когато се пуска перката.Така ли трябва да е?.Интересува ме дали е от значение антифриза на колко градуса трябва да е.Т.е.ако е много силен примерно на -25 проблем ли е?

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен перката включва при 93-94 градуса .Това по показания на инфоборд!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор се обезвъздушава мега лесно. Наливаш в радиатора и казанчето(на макс), палиш-->доливаш, в радиатора, каквото поеме за 1 мин и 2-3 подавания на газ, затваряш капачката-->качваш се и си караш. Като изстине колата(на следващата сутин, например) доливаш колкото може в радиатора и казанчето на макс, затваряш капачката и край.П.П. Единствено условие е, парното да е пуснато на топло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...