Moonchild 18 #1 Публикувано 28 Октомври, 2013 (Редактирано) Здравейте, колеги, сменям двигателя си (oт d16y3 към d15z3) и съм почти към края на swap-a. Както и да е, в процеса изникнаха два въпроса. Първият - какво е това чудо ? На d16-ката го няма, а на d15-ката съществува : Вторият - със смяната на двигателя си върви и смяна на компютъра, нали така ? Е в такъв случай какво се случва с имобилайзъра ? Трябва да сменям и ключалки/клчове ли ? Че това звучи ултра зле Благодаря ! Редактирано 28 Октомври, 2013 от Moonchild Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #2 Отговорено 28 Октомври, 2013 1. Това "чудо", което си отбелязал на снимката ти е буксата за Втек клапана. D15Z3 е икономичен Втек 90 коня. Защо от по-мощен мотор преминаваш на по-слаб? 2. Щом сменяш мотора слагаш компа, който е за този мотор или се преправя стария ( от стария мотор ), ако е възможно.За имобилайзера, да каже някой, който е наясно с упражнението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #3 Отговорено 28 Октомври, 2013 Aми д16-ката е в лошо състояние, взех си Акордче и тази кола я давам на приятелката, та хем да й е по-икономично, хем данъка да й е по-нисък, хем... за какво са й 113 коня ))Добре, тая букса за VTEC клапана къде да я ръгна ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #4 Отговорено 29 Октомври, 2013 Oще въпроси. Днес си взех колата с новият двигател (и старото ECU), но има нещо супер странно - когато е на бензин, работи на 3 цилиндъра. На газ работи идеално. Някакви идеи ?! :blink: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marchev 23 #5 Отговорено 29 Октомври, 2013 Нещо около дюзите. Или някоя е спекла или не и отива ток. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #6 Отговорено 29 Октомври, 2013 Да, говорих с хондаджиите на Симеоновско шосе 86. Казаха ми, че е от несъвместимостта на ECU-то. Та, утре ще им закарам новото ECU, има да се преправят букси и да се пусне кабел от гореспоменатата букса за VTEC клапана. Остава отворен въпроса относно имобилайзъра с новото ECU, но ...утре ще разбера и ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #7 Отговорено 30 Октомври, 2013 Oще нещо, само за информация. Отидох в КАТ за да регистрирам новият двигател и ПОБЕСНЯХ !!! Няма такава дебилщина. Изискванията за регистрация на нов двигател вече са различни. Новостите са три на брой и правят АБСОЛЮТНО невъзможна регистрацията:1. Минава се задължително ДЕКРА, а не както преди беше - само ако новият двигател е по-мощен от стария. Цена на прегледа - 360 лв.2. след това се отива в Автомобилна администрация за регистрация на промяната. Цена на регистрацията - 105 лв.3. накрая се отива в КАТ за издаване на нови документи. Цена - 70 лв.САМО ДЕТО !!!!След като си платил 360те лв. от точка 1, отиваш в Автомобилна администрация, където ти казват, че няма как да ти регистрират двигателя, защото : - Ново правило 1: смененият двигател подлежи на регистрация, ако е с година на производство същата или по-нова от стария;- Ново правило 2: смененият двигател подлежи на регистрация, ако е с по-висока ЕВРО норма от стария.ЧЕСТИТКА ! И какво се прави в тая патова ситуация ?! Освен че ни насърчават да пренебрегваме законите. Не, наистина, какво се прави, ако двигателят ти се скапе и искаш да го смениш ? Сменяш колата ?! Що за простащина.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #8 Отговорено 31 Октомври, 2013 Сменяш двигателя със същия,а не с какъвто си поискаш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове