Jump to content
Moonchild

2 въпроса

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

 

сменям двигателя си (oт d16y3 към d15z3) и съм почти към края на swap-a.

Както и да е, в процеса изникнаха два въпроса.

 

Първият - какво е това чудо ? На d16-ката го няма, а на d15-ката съществува :

 

Публикувано изображение

 

Вторият - със смяната на двигателя си върви и смяна на компютъра, нали така ? Е в такъв случай какво се случва с имобилайзъра ? Трябва да сменям и ключалки/клчове ли ? Че това звучи ултра зле :(

 

Благодаря !

Редактирано от Moonchild

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Това "чудо", което си отбелязал на снимката ти е буксата за Втек клапана. D15Z3 е икономичен Втек 90 коня. Защо от по-мощен мотор преминаваш на по-слаб? :blink: 2. Щом сменяш мотора слагаш компа, който е за този мотор или се преправя стария ( от стария мотор ), ако е възможно.За имобилайзера, да каже някой, който е наясно с упражнението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми д16-ката е в лошо състояние, взех си Акордче и тази кола я давам на приятелката, та хем да й е по-икономично, хем данъка да й е по-нисък, хем... за какво са й 113 коня ;)))Добре, тая букса за VTEC клапана къде да я ръгна ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oще въпроси. Днес си взех колата с новият двигател (и старото ECU), но има нещо супер странно - когато е на бензин, работи на 3 цилиндъра. На газ работи идеално. Някакви идеи ?! :blink: :blink: :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо около дюзите. Или някоя е спекла или не и отива ток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, говорих с хондаджиите на Симеоновско шосе 86. Казаха ми, че е от несъвместимостта на ECU-то. Та, утре ще им закарам новото ECU, има да се преправят букси и да се пусне кабел от гореспоменатата букса за VTEC клапана. Остава отворен въпроса относно имобилайзъра с новото ECU, но ...утре ще разбера и ще пиша ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oще нещо, само за информация. Отидох в КАТ за да регистрирам новият двигател и ПОБЕСНЯХ !!! Няма такава дебилщина. Изискванията за регистрация на нов двигател вече са различни. Новостите са три на брой и правят АБСОЛЮТНО невъзможна регистрацията:1. Минава се задължително ДЕКРА, а не както преди беше - само ако новият двигател е по-мощен от стария. Цена на прегледа - 360 лв.2. след това се отива в Автомобилна администрация за регистрация на промяната. Цена на регистрацията - 105 лв.3. накрая се отива в КАТ за издаване на нови документи. Цена - 70 лв.САМО ДЕТО !!!!След като си платил 360те лв. от точка 1, отиваш в Автомобилна администрация, където ти казват, че няма как да ти регистрират двигателя, защото : - Ново правило 1: смененият двигател подлежи на регистрация, ако е с година на производство същата или по-нова от стария;- Ново правило 2: смененият двигател подлежи на регистрация, ако е с по-висока ЕВРО норма от стария.ЧЕСТИТКА ! И какво се прави в тая патова ситуация ?! Освен че ни насърчават да пренебрегваме законите. Не, наистина, какво се прави, ако двигателят ти се скапе и искаш да го смениш ? Сменяш колата ?! Що за простащина....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяш двигателя със същия,а не с какъвто си поискаш ;)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...