Rado_sr 0 #1 Публикувано 26 Октомври, 2013 Карам ХР-В 1.6 105 коня,от скоро ми прави номер.Сутрин като е студена дига до 2000 оборота.И се форсира сама.Предната зима не беше така,дигаше 1500 не повече.Свалих да изчистя дроселната клапа и всички датчици около нея но проблема си остана.А забелязах друго че като натисна спирачката и оборотите се менят покачват се и намаляват.Иначе си върви добре нито загрява всичко е ток.Да не е някой датчик да е заминал.Благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda Driver 0 #2 Отговорено 24 Ноември, 2013 Карам ХР-В 1.6 105 коня,от скоро ми прави номер.Сутрин като е студена дига до 2000 оборота.И се форсира сама.Предната зима не беше така,дигаше 1500 не повече.Свалих да изчистя дроселната клапа и всички датчици около нея но проблема си остана.А забелязах друго че като натисна спирачката и оборотите се менят покачват се и намаляват.Иначе си върви добре нито загрява всичко е ток.Да не е някой датчик да е заминал.Благодаря ви предварително. Карай така. Не се притеснявай. На доста хора съм чувал, че е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #3 Отговорено 24 Ноември, 2013 Не съм съгласен.На доста хора дето си човъркат сами колите е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
София 70 0 #4 Отговорено 26 Ноември, 2013 И от мен питане - докато е студена - на ход при около 2000 оборота , оборотите играят - с около 100 оборота като секунда - горна граница , секунда - долна граница . Харвито е автоматик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 26 Ноември, 2013 При автоматика е малко по-друго.Там и кутията играе.Малко заигравка с потенциометъра не би навредила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rado_sr 0 #6 Отговорено 30 Ноември, 2013 Отдавна го оправих проблема,и забравих за него.Но с темата разбрах че никой не разбира и даже инструкторите във форума само отговарят с недомлъвки и порицание че уж много разбират ама са гола вода.Модераторите могат да изтрият темата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 30 Ноември, 2013 Радо не съм ти отговорил по ред причини(надявам се визираш мен като инструктор)Темата е разисквана многократно и с малко търсене ще намериш доста отговори.Второ заявяваш ,че си чистил дросел и датчиците покрай него???Да те питам кои са датчиците и какво им изчисти?От какво ги изчисти и защо,как това влияе/промени работата на мотора?Питаш защо спирачката променя оборотите на празен ход,на мен това ми говори ,че това ти е първата кола и от скоро си шофьор...та за да ти отговоря трябва да ти обесня как функционира спирачната система,за какво се ползва вакуума и как се компенсира от мотора...нещо което няма нищо общо с проблема ти..И накрая щом си се оправил ,значи всичко ти е ясно,бъди жив и здрав!Отговорих на Honda Driver по този начин,защото думичките чух,казаха ми,..един приятел ми препоръча,обикновенно са глупости.В темата има и друг питащ,защо да се трие..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rado_sr 0 #8 Отговорено 5 Юни, 2014 Маркони съжалавям ако съм те засегнал.Не мие първата кола нито последната.Всичко мие ясно.Оказа се лошо гориво,колата се побъкваше форсираше се сама.Каквото и да направя.Накрая заредих бензин 100 октана и всичко се оправи.Такаче не зареждайте от евтини бензиностанций за 15 стотинки по евтино,можете да си прецакате колата.Но за едно си прав че ми е първата хонда и не знаех къде да пипна.До сега само голфове съм карал.И като натисна спирачката се форсираше до 4500 оборота.Все пак не съм автомонтьор, но и на сервиз да си закарам колата не всички разбират повече от мене.Като ми кажат да си оставя колата той щял да е види.Писнало ми е от майстори,Аз му карам колата здрава да смени някакви консумативи по нея тя излиза от сервиза счупена или едва се крепи.Слагат незакалени болтове и гайки и прочие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове