paruchev 15 #1 Публикувано 23 Октомври, 2013 Здравейте можете ли да ми кажете, при автоматика на Хондата как точно се сменят скоростите има един лост до кормилото, но в края на лоста има не6то като копченце, това копче натиска ли се като се смена от паркинг на Драйв? Или само се мърда лоста нагоре надолу? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #2 Отговорено 27 Октомври, 2013 Не трябва да натискаш копченцето като ръчкаш лоста. Когато го натиснеш и светне O/D на таблото, караш само на 1-2-3 без 4та. Може и примерно да го ползваш в случай, че си караш на 4-та и решиш че ти трябва 3-та (поради някаква причина или те мързи да натиснеш газта ). Натискаш го и сваля на 3-та, натискаш го пак и си отива отново на 4-та... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stm 4 #3 Отговорено 2 Ноември, 2013 Не трябва да натискаш копченцето като ръчкаш лоста. Когато го натиснеш и светне O/D на таблото, караш само на 1-2-3 без 4та. Може и примерно да го ползваш в случай, че си караш на 4-та и решиш че ти трябва 3-та (поради някаква причина или те мързи да натиснеш газта ). Натискаш го и сваля на 3-та, натискаш го пак и си отива отново на 4-та... Къде е това копченце ? И аз имам автоматик ЦР-В 128 к.с , 1998 г, но при мен е само лост които се мърда нагоре -надолу , като при движението му се придърпва към волана - но на самият лост копче нямам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #4 Отговорено 2 Ноември, 2013 Автоматика на 1-ва ген CR-V е 4-степенен.4-та предавка е свръхдиректна.На stm лоста има позиции 1-2-D3-D4.На paruchev (т.е. на въпроса му) има 1-2-D и бутонче на лоста (O/D).D4 и O/D са свръхдиректна 4-та предавки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milen_sf 55 #5 Отговорено 2 Ноември, 2013 Къде е това копченце ? И аз имам автоматик ЦР-В 128 к.с , 1998 г, но при мен е само лост които се мърда нагоре -надолу , като при движението му се придърпва към волана - но на самият лост копче нямам На CR-V 1-ва генерация, преди фейслифта и след него има разлика в лостовете за превключване при автоматиците.При теб няма бутон за понижаване на предавките защото си с по-малкият двигател 128 к.с. и съответно лоста трябва да изглежда ето така: Моделите след фейса с 147 к.с имат въпросният бутон ( O/D ) и изглеждат ето така: На тази диаграма също могат да се видят двата различни модела на лостовете за превключване: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове