Legal 42 #1 Публикувано 15 Октомври, 2013 Здравейте, На дисплея ми светна жълта масльонка на вълнички, придружена със звуков сигнал. Намерих в книжката, че този символ означава, че нивото на маслото е ниско. Проверих го, като извадих щеката, почистих я, пак я пъхнах и като я извадих, нивото на маслото беше над средата между двете дупки на щеката? Да разбирам ли , че маслото е нормално, и ако да, защо светва този символ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #2 Отговорено 17 Октомври, 2013 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #3 Отговорено 17 Октомври, 2013 Явно никой с осмица не знае!Ще пробвам аз ... не че знам ... ама съм попрочел нещо.Още ли свети тая лампа?! И още ли не си долял масло, за да видиш, дали ще изгасне?!Явно "някъде по средата" не е достатъчно, т.е. щом свети - трябва да се долее.Двете дупчици на щеката са минимум и максимум. Щом нивото е между тях, значи е ОК, ама не достатъчно.Някой е казал на тази лампа да светне,когато трябва да долееш масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #4 Отговорено 17 Октомври, 2013 Не се панирай,сензорите им за ниво дават дефект от време на време.Ако пак ти светне тогава търси проблема в него(подменяй,ако имаш възможност) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #5 Отговорено 17 Октомври, 2013 (Редактирано) Може и да сте прави, че сензора сигурно е пощурял ;)/>. Светна единствено, когато карах извънградско, с по сериозни завои. По-късно, карам само градско и не свети нищо, ама знам ли, като изляза пак на магистралата,какво ще стане? ;)/> Редактирано 17 Октомври, 2013 от MIYAMOTO Не цитирай предходно мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #6 Отговорено 17 Октомври, 2013 Дано е датчик. При мен обикновено светва, когато натоваря сериозно колата - 30-40 мин. в задръстване на 1-2 ра; висока скорост на магистрала; тежък планински зимен път. Доста време след смяна на маслото. На топъл двигател, нивото е по- близко до долната марка. Искам да попитам дали има значение, че проверката се прави при работна темперетура на маслото. Гледам да спирам на равно, когато я правя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #7 Отговорено 18 Октомври, 2013 (Редактирано) Дано е датчик. При мен обикновено светва, когато натоваря сериозно колата - 30-40 мин. в задръстване на 1-2 ра; висока скорост на магистрала; тежък планински зимен път. Доста време след смяна на маслото. На топъл двигател, нивото е по- близко до долната марка. Искам да попитам дали има значение, че проверката се прави при работна темперетура на маслото. Гледам да спирам на равно, когато я правя. Днес покарах доста, по планински път, с много завои. След това, малко магистрала 130-140 км и не светна нищо. Дано и не се повтаря повече . Иначе, за проверката на маслото си мисля, че трябва да се прави, когато колата е студена. Все пак, може и да не съм прав, доста далече съм от това да претендирам, че разбирам от коли п.п. скоро ми предстои смяна на маслото.Какво масло препоръчвате за модела? Редактирано 18 Октомври, 2013 от Legal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #8 Отговорено 18 Октомври, 2013 Знам, че стандартно проверка на масло се прави на студен двигател, на равно.Въпросът ми е за тези екстрени случаи, когато доливам, на топъл двигател. Т. Е. Колко? Аз доливам не повече от 200 ml.Иначе за дв. масло, основно карам с това от сервиз, но последните две год. ползвам Motul 0w30.Доволна съм. Вчера пак смених с хондовско, в сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #9 Отговорено 18 Октомври, 2013 Знам, че стандартно проверка на масло се прави на студен двигател, на равно.Въпросът ми е за тези екстрени случаи, когато доливам, на топъл двигател. Т. Е. Колко? Аз доливам не повече от 200 ml.Иначе за дв. масло, основно карам с това от сервиз, но последните две год. ползвам Motul 0w30.Доволна съм. Вчера пак смених с хондовско, в сервиз.Аз до сега не съм доливал, но съм чел, че е около 200-250 мл, не повече.Имам я от два месеца и съм навъртял 4500 км. Скоро ще станат около 8000 и мисля да сменя маслото, филтри и там каквото трябва. В този ред на мисли, колко е обслужването в сервиза, като цена? Масло и консумативи? Приемам всякакви препоръки при това първо за мен обслужване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #10 Отговорено 18 Октомври, 2013 1. Съвет: не цитирайте горно мнение, админите се дразнят.2. За бензин или дизел питате. Аз мога да споделя вчерашни цени в Юби- Ко, за дизел.1л. 0w30 - 34 лв, маслен - 30 лв, въздушен - 56 , поленов - 30. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #11 Отговорено 19 Октомври, 2013 Май не е датчик, а някаква повреда. Днес карах 400 км, магистрала. Светна след изминати 100 км. Спрях, изчаках 15-20 мин., и погледнах маслото, но нищо му нямаше. Беше си по средата. Обаче, забелязах едно петно под кората. Големината му е колкото железен лев. Намира се над буквата I от буквите указващи модификацията на двигателя i-cdti. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
karaat 0 #12 Отговорено 21 Октомври, 2013 Отскоро и аз съм горд собственик на такава Хондичка,много ме кефи,като изтребител е.Масло на двигателя плюс всички възможни филтри ми излезе към 320 лв.При маслото ми казаха че мямам избор,само 0-30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове