Jump to content
sinoptika

проблем с оборотите

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам проблем с оборотите. Двигателя е D16Z7 оборотите играеха или бяха много ниски около 600 може би и по малко или 1000,1100 това на загрял двигател. Свалих IACV и го почистих, след монтажа нещата станаха още по зле оборотите са толкова ниски че двигателя почти гасне, не ми светва чека Дали проблема е в IACV? Как бих могъл да проверя дали работи? или някъде другаде да търся причината помагайте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колата е с обикновена газова уредба /с плочка/ отначало мислех че газовата прави проблем но покарах известно време на бензин и оборотите не са стабилни именно на бензин. днеска минах около 50-60 километра и всичко беше добре както на газ така и на бензин но по едно време пак същата работа оборотите станаха много ниски. замислям се да не прави проблем ламда сондата но пак казвам не ми светва чека значи компютъра не отчита грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колата е с обикновена газова уредба /с плочка/ отначало мислех че газовата прави проблем но покарах известно време на бензин и оборотите не са стабилни именно на бензин. днеска минах около 50-60 километра и всичко беше добре както на газ така и на бензин но по едно време пак същата работа оборотите станаха много ниски. замислям се да не прави проблем ламда сондата но пак казвам не ми светва чека значи компютъра не отчита грешка

Имах същият проблем със д13б2, само че диапазонът ми беше 500 - 2500 оборота :D Решението ми, немога да ти кажа точно от къде е, защото извърших няколко манипулаций на един път и се оправи, в това число почистване на EACV, възд. филтър, смяна на вакум маркуч (спукан, които свиркаше :Д ) и така нататък. Виждам, че си от Шумен, и с удоволствие утре бих могъл да я погледнем заедно (а имам и компетентен човек вкъщи, ако не се справим сами ) звънкай спокойно утре 0883378831

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем като твоя на моята D13B2.Ходих на "газаджия" уж да я оправи ама я направи по зле за момента .Смени ми маркучите които влизат в плочката с по дебели, а старите бяха някакви меки и смачкани леко.Също така докато бях при него ми направи оборотите да стоят на малко под 1000 докато съм на газ, но след като си тръгнах оборотите на газ станаха прекалено ниски, на моменти стоят малко над нулата, а на бензин не може да се кара колата веднага изгася.Пак ще ходя да гледа изпарителя, че нещо не му харесвал.Публикувано изображение

Редактирано от Stuni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не съм специалист, още по-малко газаджия, но като Ви гледам как се мъчите...Абе, знам едно - мотора върви с гориво, въздух и ток. Щом не върви като хората, значи проблемът е в едно трите. Често проблемите почват след газифицирането. Защо ли?По общи наблюдения, тези смесители за обикновените газови, масово не са съобразени с размера на дросела и автоматично стават рестриктор, демек единица въздух, минава по-бавно, въпреки, че в стеснението скоростта на потока се увеличава.Е, те това основно прецаква работата и на бензин, защото въздухът е един и все минава през смесителя, но с променено време на достигане до цилиндрите. Не случайно, хората като тунинговат и сменят интейка с по-широк, после бягат да настройват горивните смеси. Същото е като стесниш интейка, още повече, с разни плочки като вратички на къщички за мухи.Намерете си вашите си размери плочки, настройте си перфектно работата на бензин и чак тогава донастройте газта. Ако плочката е каквато трябва и останалите карантии като изпарители, клапани и филтри са точните, няма да има тези проблеми дето ги бистрите като наука за тайните на живота.Успех и търсете, и четете малко повечко - бас хващам, че по този въпрос има достатъчно писано във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз точно за това не писах че колата е с газова уредба защото проблема очевидно ми е на бензин АГУ е съвсем друга бира при мен оборотите играят на бензин имам предвид че съм махнал плочката /за пробата/ то е ясно че ако не работи добре на бензин на газ няма как да заработи за това въпроса ми беше къде да търся проблема когато съм на бензин но както и да е явно няма кой да ми помогне тука благодаря на колегите които дадоха съвет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...