Jump to content
Ивайло Йовчев

Jackson Racing Supercharger

Recommended Posts

Здравейте Колеги! Интересуваме информация за такъв тип компресор или по-точно дали е надеждно като за евридейка,а и какви пари би струвала такава интервенция.Разглеждах в ибей за подобно нещо,но не намерих информация за конкретни оферти.Ако някой е запознат с монтажа и поддръжката на такъв сетъп нека пише в темата. Бих се радвал ако някой постне линк за такъв суперчарджър.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора е доста по-щадящ мотора от турбото и спокойно можеш да го сложиш на сток мотор.При този тип компресори(винтови) както е JR налягането се регулира с промяна диаметъра на ролката на компресора.Мощността расте прогресивно с оборотите,което ти дава възможност да контролираш по-добре автомобила в целият работен диапазон на мотора.Минуса тук ,както при всички компресори,е че взимаш част от получената мощност за развъртане на компресора по спомен до 20% при винтовите `(JR )и много по-малко при центробежните (Rotrex).Турбото със същият надув вади по-голяма мощност от кой да е компресор,което е нормално,защото няма по-горе посочените загуби.Ето един Проект на наш колега с компресор.Аз също имам на на Тайп Р-а но е Rotrex .

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...