Jump to content
ilian83

Проблем със светеща чек лампа след монтаж на газово.

Recommended Posts

Здравейте колеги.Имам вече едно проблемче с моя Сивик.Монтирах обикновена газова уредба на Хондата-1,4IS,мотор-D14Z2 2000год.И след 2-3 км.каране ми светна чек лампата и не гасне от тогава.Като грешка Еку-то записва-"първа лабда сонда" (колата е с 2 сонди една преди и една след катализатора)За сега Еку-то дава проблем само в Ламда 1.Минал съм вече около 300-400км. не записа проблем с втората сонда и едва ли ще има проблем с лабда-2.Та някой има ли идея как да оправя този проблем с постоянно светещия"chek engine" заради първата сонда на колекторите? Чух за някакви емулатори за сонда но всичко,което виждам е за едножилни сонди,а моята ламда сонда е с четири кабела?Дайте съвет как да загазя дразнещата жълта лампичка(без да я махам от таблото)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега става с такъв емулатор,моята ламбда е с 4 кабела.Само че какъв е точно не знам,отидох при майсторче и той ми каза-"ей такова ти трябва" под 20 лева струват нормално и няма дертове.Само на място като я режа после при падане на оборотите явно набива някаква грешка и влиза в авариен режим,но при каране каквото и да правя не се е включвал чека.Поздрав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да го снимаш или да ми кажеш какъв модел е този емулатор за да си купя и аз такова чудо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...