Jump to content
Guest MaXo

5ген хечбек срещу 5г седан... Д15Б2

Recommended Posts

Guest MaXo

Седан: http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4411.html Время разгона (0-100 км/ч) 10.2 c Максимальная скорость 180 км/ч Расход топлива Смешанный цикл 7.2 Снаряженная масса автомобиля 980 кг Хечбек: http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4355.html Время разгона (0-100 км/ч) 9.7 c Максимальная скорость 177 км/ч Расход топлива Смешанный цикл 7.2 Снаряженная масса автомобиля 950 кг Днес реших да видя как е с теглото седана и бях доста изненадан на това, че разликата е едва някакви си 30кг .... а седана изглежда мнооо по-обемист от хечбека. :cool: Та в тоз сайт ли са го объркали или вярно разликата е в порядъка на 30кг? И другото интересно ... по-висока максимална скорост за седана ... та има ли го този момент или тия са се объркали сериозно? Някой знае ли поради каква причина японците не слагат Д15Б2 в Сивик 5ген купе? Така ми трябва багажник дебиш ... пък седана доста по-грозен от хеч-а и купето. Как стоят нещата с насаждането на Д15Б2 в Сивик Купе? И за какви пари може да си взема Д15Б2 от морги тук в Бг .... или евентуално дали ще има желаещи да си дадат Д15Б2-ката за бартер с тоз мотор 1.5 101 коня, който се слага на Сивик Купе ... Д15Б7 ли се води...

Редактирано от MaXo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Защо ще присаждаш Д15Б2 като 101 коня на купето има 7.1 смесен разход което е по малко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MaXo

Няма значение ... едно и също да не си пишем във всички теми. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

разликата в кг е не повече от 60, но за 30 не ми се вярва, мах скорост е напълно възможно да е по-висока - това идва от различни предавателни числа в скоростните кутии на седаните и хечовете, като обикновено седаните са с по-дълги скорости, Д15Б2 не се предлага в купе-варианта, понеже купето е педназначено за американският пазар, но не е проблем да се суапне, а относно двигатели - да, постоянно се предлагат, понеже са почти безсмъртни за разлика от ламарините, които доста често срещат по-твърди обекти по пътя си :cool: Цената разбира се не е фиксирана и с етикет :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Като толкова си се замъчил за моноинж. вземи си д15б7 и само му смени колекторите и оправи кабелите и си готов. В прочем може6 да вземе6 която и да е Д серия без двувалката и да смени6 колекторите и комп. На бас 4е бая хора ще искат да ги разменят с теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Седан: http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4411.html Время разгона (0-100 км/ч) 10.2 c Максимальная скорость 180 км/ч Расход топлива Смешанный цикл 7.2 Снаряженная масса автомобиля 980 кг ............. Днес реших да видя как е с теглото седана и бях доста изненадан на това, че разликата е едва някакви си 30кг .... а седана изглежда мнооо по-обемист от хечбека. :( Та в тоз сайт ли са го объркали или вярно разликата е в порядъка на 30кг? И другото интересно ... по-висока максимална скорост за седана ... та има ли го този момент или тия са се объркали сериозно?..............

И аз съм гледал данните посочени в отзи сайт и според мен не са точни за този случай. След доста старателно олекотяване, на мен седана ми стигна 1020 кг. без мен в купето. Успях да сваля около 30 кг. чрез подмяната на части с по-леки и премахването на някой други. А моя модел все пак е без климатик, ако и той присъства в оборудването може да се сложат още 30-40 кг. сигурно отгоре. А хечебците, които сме мерили с колеги от клуба са под 1000 кг. без олекотяване със серийното си оборудване. Моето мнение е, че тази разлика грубо е около 80-100 кг, което личи и при ускорението на двата автомобила на 400 метра. когато сме тествали автомобилите. Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

пък седана доста по-грозен от хеч-а и купето. Как стоят нещата с насаждането на Д15Б2 в Сивик Купе? И за какви пари може да си взема Д15Б2 от морги тук в Бг .... или евентуално дали ще има желаещи да си дадат Д15Б2-ката за бартер с тоз мотор 1.5 101 коня, който се слага на Сивик Купе ... Д15Б7 ли се води...

седана ли е мноо грозен -даеба и селските изводи . Ми мноо ли е хубаво да си като отрязан с брадвата отзад и поради влошената аеродинамика заради това да си с чистачка за капките и мръсотията !има супер завършен и компактен вид ,въпреки ,че е с 4 врати ! А пък купе с пълна инжекция е мноо по добре отколкото без ? Нещо си се разсеял с таза тема ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MaXo

Доста неадекватно включване направи а? :( Много по-грозен е седана от хечбека ... а за инжекциона съм обяснявал защо искам моно ... няма да пиша по 100 пъти едно и също!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mario Pankov

Аз пък не виждам кво му е неадекватното на "включването"? Чувал съм, че хората имали различни вкусове, май вероятно заради това човека каза, че седана му харесва повече. Аз харесвам купето, седана също е ОК. Хечбеци хич не ми допадат. Май и аз се включих неадекватно, а? А относно за въпроса колко тежи грозният седан, на моят долу на прага пише 995кг. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MaXo

Като е въпрос на личен вкус какво ми се тръшка, че не харесвам седани ... та чак селско изказване било това. :( Съжалявам ама са ми много грозни .... ниска предница ... висок таван и изтумбен багажник .... някак си все едно предницата не е за тая кола!!!Хонда Акорд е по-хармоничен седан.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Няма нужда да разсейваме темата с това на кой му харесва седана и на кой не. В крайна сметка си е наистина въпрос на вкус. Някой не иска едната, друг другата.......и аз съм фена на Седан/Купе, но отново няма никакво значение това..... Според мен е добре да се съсредоточим върху теглото на въпросните автомобили. Моля ако някой има информация и кара 5 генерация Седан или Купе, да каже какви килограми и с какво оборудване е автомобила му. Аз от одавна исках да събера подобни данни и да имам по-голяма база за сравнение.PEACE! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Ето и данни от извора за 5то поколение:хечбек (3вр) срещу седан (4вр)Вярно японците дават седана само 40кг по-тежък от хечбека, разхода го дават еднакъвОтносно моноинжекцията, на всеки едновалов двигател, бил той 1.3, 1.5 или 1.6 може да се сложи глава с колектори и инжекция от D15B2 моноинжекция, заменими са. При това ако е с VTEC глава, купувачи за нея ще се намерят, така че и пари може да се спечели от цялата операция.А може и от D13B2 да се сложи, там е с карбуратор, и газ много по-лесно се слага.п.п. и на мен задницата на седана и купето ми се струва много по-естествена от хечбека (все едно нещо му липсва). като изключим renault symbol

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

[........ моя модел все пак е без климатик, ако и той присъства в оборудването може да се сложат още 30-40 кг. сигурно отгоре........

" :( А стиага ве, още утре ке го изкормим тоа клематик :( "

 

А относно Хеч vs Седан, аз залагам с две ръце за хеч-а, много по

хармоничен е при седана багажника изглежда като заварен като

Лада Нива с 4 врати :D или новата Датчия - Логан

Добре че няма комби че сигурно ще изглежда като Опел Корса Комби

 

П.С. Като си избирах първата колица (Пасат) държах да е седан

и това беше първото нещо което питах по обявите - Хармония

 

При Сивика въобще съм отписал идеята за седан неестествен ми е

Също държах и да е D15B2 че D13B2 някак не и отива

 

А относно това коя от двете би събрала повече като багаж и затова

може да се поспори защото като бутна задната седалката

и махна кората ставам като мини - комби

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN

 

[........ моя модел все пак е без климатик, ако и той присъства в оборудването може да се сложат още 30-40 кг. сигурно отгоре........

" :blink: А стиага ве, още утре ке го изкормим тоа клематик :blink: "

Колега, да мина да те отърва от него като го кормиш? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

А относно това коя от двете би събрала повече като багаж и затоваможе да се поспори защото като бутна задната седалката и махна кората ставам като мини - комби

За визията си е въпрос на вкус, но тук си в голяма грешка по въпроса с багажа. На седана също се свалят задните седалки и багажника е много голям, нищо че от вън не личи и освен многото багаж в багажника, може да си качи 4-5 човека в купето и то да не се ползва за багаж. Но както и да е не ми се спори и ако е за това тази тема и не бих писал в нея.Ако можеш кажи колко тежи климатика, защото аз предполагам, както казах нямам такъв. Но мислия, че е по-лесно да се измери някой Сивик с климатик и един без и ще е по-лесно, но не и по-точно.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

........aко можеш кажи колко тежи климатика, защото аз предполагам, както казах нямам такъв. Но мислия, че е по-лесно да се измери някой Сивик с климатик и един без и ще е по-лесно, но не и по-точно.....

Ми ОК, да ги замерим, но аз съм и с АГУ

та значи си тежа колкото една седан-ка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...