Jump to content
stanchevvv

Вибрации на двигателя

Recommended Posts

Става въпрос за Акорд купе 3.0 v6 2001.Искам да започна от там ,че колата я имам от 5 месеца някъде и едно от първите впечатления беше перфектната работа на двигателя. Тя и до ден днешен е такава. Проблеми нямам никакви. Оборотите са стабилни, вървежа перфектен. Още на прегледа в КАТ не можаха да замерят двигателя поради липса на каквито и да е вибрации! Перфектен. След смяна на масло, филтри и ангренажен ремък не съм усетил разлика каквато и да е в автомобила. Отидох на морето и там за 1 път изникна проблем- даже светна ЧЕК. Оказа се грешка при възпламеняването в 1,3,4,5 цилиндър или нещо такова (не помня дословно). От тогава чек не е светвал , а се оказа ,че било кофти гориво плюс влагата,която в онзи ден беше осезаема. Обаче колеги , въпреки ,че всичко изглежда нормално не ми се струва работата на двигателя такава каквато беше като я взех. Говоря за работата му на празен ход. Особено сутрин студена. Ами паля и си има осезаеми вибрации ,които не помня преди. Оборотите са си стабилни. Отварям капака да видя двигателя...Вижда се,че има вибрации. Даже самия капак ако се загледа се клати леко.Проблем ли е и от какво може да е? Не искам да се вманиачавам и да вися по сервизи за щяло и нещяло,но пък и ако нещо е за поправка бих го направил веднага. Има ли някой предположения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя ,че колата си е само и единствено на бензин. Няма монтирано нищо по нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой цилиндър не работи. Почваш от свещи! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е имала добавка и след смяна на маслото да е намлял ефекта постепено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с добавката лично на мен не ми се вярва,не знам до колко е вероятно. Сега съм се решил да сменя свещите. Аз свещи на която и да е кола никога не съм сменял,а то си се води консуматив... Но този тест с изключването на всеки цилиндър по отделно съм го правил и ми се струва ,че не става въпрос за неработещ цилиндър ,защото който и да изключа - се променя работата на двигателя и започва да се тресе.

Редактирано от stanchevvv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тресе, защото вече не работят два цилиндъра... :rolleyes: Как не си изгорил бобина с това изключване, късметлия. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какъв смисъл не работят вече 2? Нали ако изключа този ,който евентуално не работи,трябва да няма разлика?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...