Jump to content
maka

Съвет: Civic 1.8 2006 или Insight 2010

Recommended Posts

Здравейте, двоумя се между тези два автомобила втора ръка и търся мнения, особено за Инсайт-а ако някой кара такъв автомобил. Потърсих малко из форума дали някой има Инсайт от 2010г. насам, но не можах да намеря нищо конкретно, освен колегата с Инсайт 1, и темата със злобното, но пък одухотворено ;) ревю от 2009 от CivInfo. Civic-ът е от 2006, на 115000 км, 1.8 петрол,103 KW, с добра сервизна история (редовно обслужван, сменяни накладки и задни спирачни дискове, оправен проблем с дроселна клапа); а Insight-а е по-нов - от 2010, само на 25000км, 1.3 Elegance, автоматик, около 2000 Евро по-скъп. На Insight-a още нямам VIN и не съм му проверил сервизната история, но принципно ме притеснява дали има големи разлики ценово, респ. повече проблеми и пр. в обслужването и поддръжката на на хибриден автомобил, живот/евентуално смени на батериите, задвижваща част и пр. разлики.По прицнип все още съм насочен към Civic-a, но на огледа видяхме и Insight-а и реших да се поразровя малко и за него преди да решим. Дайте акъл ;)Мерси, поздрави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да му обслужваш по-сложно на хибридния автомобил. Батериите обикновено изкарват много повече от очакваното - масово Приусите от първите на по 15 години, са с читави клетки, но лошото е, че ако има проблем - вероятно сменянето на отделните клетки няма да е безумно скъпо, но ремонт на алтернатори и тн може да е по-скъпо. Бих те посъветвал да се консултираш в Юбико (ако си в София), или друг официален сервиз да питаш какви болежки са оправяли. Самата комбинация от ДВГ+ЕД е доста проста и бих предположил, че точно при Хонда няма да създава проблеми. Разхода на хибридите е невероятно приятен и си струва ако мислиш да я караш повечко. Можеш да почетеш малко повече тук:

http://www.insightcentral.net/KB/faq-purchasing.html

 

Колкото до Civic-ът, той е с доказано здрав двигател, на който стига да сменяш течностите редовно, няма да създава проблеми и след милион км.

 

От друга страна има хибриди наближаващи 400к км ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! В крайна сметка взехме Civic-ът, отчасти защото Insight-а вече го нямаше днес, момчето в автокъщата не знаеше какво точно му се е случило, вероятно някой по-светнат от нас вече го е купил ;)Милион километра звучат успокояващо, макар и да се съмнявам някога да ги стигна ;)Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах клипа и странно, но му свети чек лампата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста преди милион километра повечето коли ще са огаснали генерално в някоя морга. Но това е Хонда - като минеш половин-един милион и ти светва "чек енджина" ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах добре :)Като каза check engine - Civic-ът, който взех е имал някакъв проблем с пружина на дроселна клапа (P1683), но казаха, че е оправен, и на диагностиката и прегледа преди да я вземем нищо не излезе, дано да ми светне не по-рано от половин милион километра ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй маслата редовно (10 хиляди) и слагай тънкото масло, което Хонда препоръчва. Не се подлъгвай на много знаещи майстори дето говорят, че това бил вече разработен двигател и да пердашиш 10W-40! Ако я поддържаш в читав сервиз, който разбира от марката и се грижиш за нея и тя ще се грижи за теб.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете на оф-а колега аз слагам мотул 6100 10-40 кое е това тънкото масло?Благодаря предварително и още еднъш извинявайте...

Сменяй маслата редовно (10 хиляди) и слагай тънкото масло, което Хонда препоръчва. Не се подлъгвай на много знаещи майстори дето говорят, че това бил вече разработен двигател и да пердашиш 10W-40! Ако я поддържаш в читав сервиз, който разбира от марката и се грижиш за нея и тя ще се грижи за теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При новите двигатели от K и R серията (какъвто е в този Civic) е най-добре да се сипва 0W-20, 5W-20 до 0W-30. Масла сега има - от общите поръчки има на добри цени на Motul примерно. Смени на по 8-10 хиляди км са оптимални, макар да говорят, че може да се сменя на 15-20.Виждам обаче, че ти си с D15 - там нямам никаква представа дали 10W-40 не е правилното масло.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти.Аз си помислих и за това,че моя сивик си е далеко по-стар спрямо тези за които говорите,ама сепак да питам защото и моята искам да си "пее" и да и слагам най-добрите яйца в грлото

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...