Jump to content
Tsveta Nick

Хонда гасне, пали при бутане - не веднъж

Recommended Posts

Здравейте,Съвсем не на място се чувствам в този форум, имайки предвид че съм жена, че съм млад шофьор и че нищо не разбирам от коли, но проблема ме притисна да се обърна към форума. Историята не е дълга - закупена кола в края на май - всичко подготвено за подкарване като за "жена". Първо гаснене - пътуване 240 км в дъжд по магистрала при спирането на входа на софия на една бензиностанци после просто не пожела да запали. Провериха я - не се е задавила, свещите нямта проблем, нищо не изтичаше, мислеха за акумулатора- но и той си беше ок. Избутахме я и тя си подкара без никакъв проблем. И това е главния проблем - през 10-14 дни се случва това. Карах я на профилактика, казаха ми че за газовия инжекцион има букса за анализ, който показа че газовата работи без проблемно, но буксата за бензина я няма - отворили са я цялята за да намерят буксата, но такава няма. Тогава ми казаха да намеря някой който разбира от жички за да ми сложи тази букса. Карах я на друго място при следващото спиране за второ мнение - там казаха че нищо й няма, пали си на бензин, автоматично минава на газ няма никакъв проблем. Не знам какво да направя , просто през 10-14 дни тя си спира, после трябва да се бутне, пали, набира обороти и така до следващия път. Ще съм ви мнгоо благодарна ако може да ме упътите към някой добър сервиз, към човек който може да сложи тази букса, за да се направи анализ и на бензиновата част. Благодаря ви предварително за отделеното време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така описани симптомите навяват на "студени спойки на главното реле". Проблема е лесно решим и не изсква смяна на части, просто се сваля главното реле и се презапояват спойките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А върти ли стартера когато не иска да запали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да върти. Тази сутрин пак изгасна пред работа. Изключих газовата, но пак си върти стартера. Давам на първа и помръдва 20 см, но не пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля че, щом пали на бутане значи главното реле е осигурило напрежение към запалителната бобина и нейната електроника. Във всички случаи трябва да се посети сервиз. Въпреки това аз бих се насочил първо към контактният ключ , по-точно бих пробвал когато откаже да запали и завърти ключа за палене дали се подава + 12 волта към клемореда до дистрибуторната капачка. Ще Ви помоля когато все пак решите този проблем да го споделите тук . Направо умирам от любопитство , понеже си падам малко "жичкаджия" . Може би на първо място след като колата е с газова уредба би било редно да се обърне временно само на бензин за да се изолира като причина газовата , понеже проблема не е постоянен никой не би трябвало да е толкова категоричен че не е от газовата и т.н. , защото по всяка вероятност е тествана когато работи нормално и при това положение няма как да отчете проблем .Най вероятно ще се окаже нещо съвсем дребно.

Редактирано от rokoko15

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rokoko15, много благодаря за идеята. А някаква идея да ми препоръчате сервиз където да отида. Бяха ми казали че по Симеоновско шосе имало сервиз, където се занимавали с HONDA. Мислите ли че там е удачно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля че, щом пали на бутане значи главното реле е осигурило напрежение към запалителната бобина и нейната електроника.

Точно това имам предвид със студени спойки на главното реле. Не може да се предвиди кога ще запали и кога не. Най-често отказва да запали на топъл двигател след като е карана продължително колата, когато изтине релето /а то се нагрява и съответно разширява от лошия контакт на спойките/ или при бутане колата си пали без проблем. Колежке, в Юби-Ко, кв. Горубляне, бул. "Самоковско шосе" 2В би трябвало да свършат работа.Ето едно нагледно обяснение: My link Редактирано от Prelude98

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прди време и аз имах същия проблем с моята. Оказа се точно главното реле. При мен обаче и с бутане неискаше да запали, но при теб си мисля, че е случайност че сработва на първото бутане. Проблема е, че всичко си работи просто като се подаде контакт и главното реле сработва и се задейства бензиновата помпя, която качва гориво. Ако не сработи релето няма помпа, няма гориво, няма палене. По другия въпрос за кабелите поне при сивиците тази букса се намира отвътре под жабката и незнам дали и на твоята не е там. Дано съм бил полезен. Поздрави!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мистерията се задълбочава. Днес сутринта влизам в колата, пали, дава контакт и хоп след една секунда угасва. Включвам на първа и на място подавам газ, но няма никаква промяна в оборотометъра, все едно нищо не правя. За наличие на бензин не се тревожа - напълних до горе в четвъртък. А, може би трябваше да кажа как от както писах във форума съм карала само на бензин, за да тествам дали проблема не е било в газовата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...