bogomil18 1 #1 Публикувано 11 Август, 2013 Колеги от доста време имам едно прекъсване и немога и немога да разбера от какво е ... смених свещи,капачка,палец,кабелите са наред...Когато я запаля сутрин трябва да я форсирам за да дигне оборотите иначе на скорост на 2000 ги дига доста мудно...Когато позагрее малко карам на 2-ра(примерно) и пусна изцяло газта след това ако натиста газта малко по рязко от нормалното ми тресе и до доста стабилно...Също така понякога си гасне от сама...не държи стабилни обороти...Може ли да е от ламбда сондата или от бензиновата помпа ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #2 Отговорено 12 Август, 2013 може да имаш проблем с регулатора на обороти , колата има ли ряз върви ли нормално иначе, може да има проблем с бензинов филтър , дюзи,може дроселовата клапа да е замърсена, и др ламда сондата влияе върху горивото подавано към горивната система едва ли ще окаже чак такова влияние, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #3 Отговорено 12 Август, 2013 Центровката наред ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomil18 1 #4 Отговорено 12 Август, 2013 Колата има ряз след 2000 оборота от там нататък е наред , обаче в диапазона до 2000 е зле...дросела съм го чистил и аз имам тва осещане , че не и достига гориво...возил съм се в кола която има най-много 300гр гориво сигурно и върви по същия начин в ниските.. ;дд Soichiroo ако говориш за клапаните (поне аз така си мисля) са наред...реглаж в превен преди има няма месец... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomil18 1 #5 Отговорено 13 Август, 2013 Извинявам се за 2-рото мнение , но днес бях на диагностика и лаптопчето каза , че проблема е в мап сензора (ако не се лъжа така се казва) , след което отидох до симеон и намерих такъв сензор , монтирах го набързо обаче проблема си остана...най интересното е , че продавача ми каза ,че най-вероятно е от датчика на Хол ... цената му е 150лв втора ръка (поне той ми го продава на тази цена)...Сега прочетох за тази центровка (на карбуратора ако не се лъжа отново) никаква идея си нямам дали е наред..ако знаете някой добър майстор в София ще бъда благодарен ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #6 Отговорено 16 Август, 2013 нямаш ли някои аверче с същата хонда свали сензора от нея сложи я на твоита и провери как върви ако се оправи ....търсиш сензор ако не поне ще знаеш че не е от него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #7 Отговорено 16 Август, 2013 Отивай в Омбре да ,я гледат най добре.Поне са наясно с Хондите...че иначе варианта /проба-грешка/ ще ти излезе скъпо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chus 13 #8 Отговорено 18 Ноември, 2013 Съветвам всеки който не си е почиствал IACV клапана("стъпково моторче") и незнае от кога не е чистен да го направи. Имах абсолютно същия проблем с това прекъсване, само дето не ми е гаснела. На самия клапан има метална мрежа, един вид филтър който задържа боклуците от картерните газове и трябва да се почиства периодично (колкото е по-голям пробега на мотора толкова по често). Препоръчаха ми почистване с WD40, но аз имах под ръка WURTH. Вече трети ден се наслаждавам на невероятно плавно шофиране. Между другото голяма резлика почуствах и при смяната на горивния филтър когато купих колата преди една година, но тя се изразяваше само в ускорението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове