Jump to content
Guest gena_g

ДАВАЙТЕ ПОЛЕЗНИ ИДЕИ !

Recommended Posts

Guest gena_g

ЗНА4И ПО ПРИНЦИП МИ СЕ ИСКАШЕ ДА СИ ПРОДАМ АКОРДА И ДА ВЗЕМА СИВИК И НЕГО ДА ГО НАПРАВЯ ЯКАТА РАБОТА , НО ИЗГЛЕЖДА ТОВА НЯМА ДА МОЖЕ ДА СТАНЕ :) . ЗА ТОВА СЕГА ИСКАМ ДА НАПРАВЯ НЕЩО С АКОРДА , НО НЕЗНАМ КАКВО - САМО ЗНАМ 4Е 115к.с. СА МИ МАЛКО И ИСКАМ ПОНЕ ОЩЕ 60 ОТГОРЕ , НО БЕЗ ДА ЗДУХВАМ ДВИГАТЕЛЯТ - ТА АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПРЕДЛОЖИ НЕЩО ПОЛЕЗНО ЩЕ МУ БЪДА МНООООООООООООГО БЛАГОДАРЕН ;)!!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Най добрия вариант колега е да си купиш с по мощен двигател кола.Така само не се Здухва мотора както го наричаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Е МНОГО ЯСНО 4Е НАЙ ДОБРЕ ЩЕ Е ДА СИ КУПЯ ДРУГА , АМА НАЛИ ПЪРВО ТРЯБВА ДА ПРОДАМ ТАЯ ;) - ВЕ4Е ПУСКАХ ОБЯВИ В МОБИЛЕТО И ТУКА , АМА - Ц ;)!!!!!!!!!!!! А ИНА4Е ЗА ДВИГАТЕЛЯ ТОЙ ТАКА ИЛИ ИНА4Е СИ СЕ ЗДУХВА МАЛКО ПО МАЛКО - МИСЪЛТА МИ Е ДА НЕ НАПРАВЯ НЕЩО ДЕТО ЩЕ ГО ПРЕЕБЕ ЗА ЕДНА ГОДИНА , ТА ПОСЛЕ ДА СЕ 4УДЯ КВО ДА ПРАВЯ :) - АКО НЯКОЙ ИМА ДОБРА ИДЕЯ НЕКА БЪДЕ ТАКА ДОБЪР И ДА Я СПОДЕЛИ ;)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

При всички положения нещата които би следвало да направиш на мотора ти за да вдигне мощността до 60 коня , от насточщата ти , малко или много довеждат до гибелта на мотора ти и по-бързото му износване :) Но ако след 1 година можеш да си позволиш да си намериш и събереш пари за да си вземеш нов мотор или нова кола тогава действай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf
Отговорено (Редактирано)

Еми чип, филтър, махни катализатора и слжи тръби с малко по-голям диаметър. Махни гърнетата.Портване и полиране на главата и смукателния колектор + лекинко сгъстяване.Мноо ще тръгне от тия работи ама си приготвие едно 600-800лв за това. Ааа забравих. Препоръчвам ти да полираш буталата, биелите и коляновия вал за допълнителнза здравина.Хард тунинга батенце е истината. Слагаш 1 спортен вал (нали мотора ти е едновалов или греша?) и ще се развърви много! От лек маховик печелиш много на 1,2 и малко на 3-та предавка, но ебава тръгването. Керамичен съединител също не е зле. За тия работи не мога да те ориентирам като цени. Сичко зависи от фирмата. Биели и бутала няма много смисъл да сменяш ако го остаиш атмосферен тоя мотор.Друго за което се сещам е строукър кит ако се предлага за тоя мотор. С него може да се повиши работния обем като се увеличи леко хода. Ама тва е от 1500$ нагоре. Турбини, мурбини и т.н. :)

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

" Но ако след 1 година можеш да си позволиш да си намериш и събереш пари за да си вземеш нов мотор или нова кола тогава действай. " - ТО4НО ТОВА КАЗАХ ПО ГОРЕ , ДА НЕ СТАНЕ ТАКА , 4Е СЛЕД ГОДИНА ДА ТРЯБВА ДА СМЕНЯМ МОТОРА :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

" Слагаш 1 спортен вал " - КВО ТО4НО ПРЕДСТАВЛЯВА ТОЗИ СПОРТЕН ВАЛ , КВО ТОЛКОВА ПРАВИ 4Е СТАВА ПО БЪРЗА КОЛАТА ( И КВИ КИНТИ Е ? ) ?????????????????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

ТО4НО ТОВА КАЗАХ ПО ГОРЕ , ДА НЕ СТАНЕ ТАКА , 4Е СЛЕД ГОДИНА ДА ТРЯБВА ДА СМЕНЯМ МОТОРА  !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ами тогава се задоволи със спортен филтър,генерация на тръбите и май това са едни от нещата които ще ти запазят колата , но и ще ти дадат някое друго конче,но няма да са 60 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

Еми чип, филтър, махни катализатора и слжи тръби с малко по-голям диаметър. Махни гърнетата.Портване и полиране на главата и смукателния колектор + лекинко сгъстяване.Мноо ще тръгне от тия работи ама си приготвие едно 600-800лв за това. Ааа забравих. Препоръчвам ти да полираш буталата, биелите и коляновия вал за допълнителнза здравина.Хард тунинга батенце е истината. Слагаш 1 спортен вал (нали мотора ти е едновалов или греша?) и ще се развърви много! От лек маховик печелиш много на 1,2 и малко на 3-та предавка, но ебава тръгването. Керамичен съединител също не е зле. За тия работи не мога да те ориентирам като цени. Сичко зависи от фирмата. Биели и бутала няма много смисъл да сменяш ако го остаиш атмосферен тоя мотор.Друго за което се сещам е строукър кит ако се предлага за тоя мотор. С него може да се повиши работния обем като се увеличи леко хода. Ама тва е от 1500$ нагоре. Турбини, мурбини и т.н. :)

аз да попитам като се смени вала не е ли хубаво да се сменят и клапаните и пружините на клапаните? с такива които са съобрзени с новия вал, понее той нали им променя хода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Не трябва :) както сам каза,вала само им променя хода ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Зависи от вала и оборотите при които ще се кара колата.Примерно обикновенно ги делят на 3 нива на тунинг. При 1-вото ниво не тряя се сменя нищо освен вала (валовете). При 2-ро и 3-то тряя. Но при 3-то забрави за празен ход под 1200 оборота и пъргавина под 2500. разхода обикновено се качва.Има си спортни леки клапани с натрии вътре (те май и оригиналните са ни така) някои дори са изработени от титан. По-твърди пружини за клапаните, титаниеви скоби (тия дето са над прожините и държат клапана). Виждал съм дори по-леки кобилици с ролки и т.н.П.С. Забравих да кажа, че ако гърбиците на разпределителния вал не са по-големи (да държат клапана отворен повече време и/или повече отворен) също не са нужни други модефикации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

генерация на тръбите

КАКВО ТО4НО ЩЕ РЕ4Е ТОВА ????????????? ИНА4Е КАТАЛИЗАТОРА ВЕ4Е ГО МАХНАХ ( КОРПУСЪТ МУ СИ СТОИ ОБА4Е - КАТО ГЪРНЕ - ДА НЕ Е МНОГО ШУМНА ) И НЕ УСЕТИХ НИКВА РАЗЛИКА !!!!!!!!!!!!!!!!!! ИНА4Е ВЕРНО , ТАКА КАТО ГЛЕДАМ НЕ МИ ОСТАВАТ МНОГО ВАРИАНТИ - МАИ ЩЕ УПРЕМЕ ДО СПОРТЕН ФИЛТЪР И 4ИП - А ТАКА И НЕ РАЗБРАХ - КАТО СЪМ СЪС КАРБУРАТОР , МОГА ЛИ ДА СЛОЖА 4ИП ???????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

А ТАКА И НЕ РАЗБРАХ - КАТО СЪМ СЪС КАРБУРАТОР , МОГА ЛИ ДА СЛОЖА 4ИП ???????????

Няма какво да чипваш, просто защото нямаш ECU :) Един съвето от мен - НЕ пили главата, защото после може твоята да те заболи от проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neven

според мен 1. КИТ за карбуратора2. спортен филтър3. тръби и ауспух - ако нямя да те притеснява звука4. черна електроника - дава ефект само при поставянето на 1 и 2 (иначе има обратен ефект) С това ще постигнеш около 30 к.с. ...........за да станат 60 к.с. трябва да отвориш мотора, но не те съветвам защото ако искаш да стане истинско трябват мнооо парички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

а то сякаш ще е хубаво и за окачването и спирачките да се замислиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

ТВА ПЪК СЕГА КВО ЩЕ РЕ4Е " 1. КИТ за карбуратора " , А И ТВА НЕЩО МНОГО НЕ ГО РАЗБРАХ " 4. черна електроника - дава ефект само при поставянето на 1 и 2 (иначе има обратен ефект) " ДА НЕ БИ ПАК ДА СА НЕКВИ 4ИПОВЕ , ЩОТО КОЛЕГАТА ПО-ГОРЕ ВЕ4Е МЕ ОТ4АЯ ОТ ЖИВОТА КАТО МИ КАЗА " Няма какво да чипваш, просто защото нямаш ECU " :cool: " а то сякаш ще е хубаво и за окачването и спирачките да се замислиш " - ЗА ОКА4ВАНЕТО ВСЕ ЩЕ ИЗМИСЛИМ НЕЩО , АМА КВО ПЪК ТОЛКОВА ТРЯБВА ДА ГИ МИСЛИМ ТЕЯ СПИРА4КИ - АЗ НЯМА ДА ЛЕТЯ С 200 - НА МЕНЕ МИ ТРЯБВА УСКОРЕНИЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

според мен 1. КИТ за карбуратора2. спортен филтър3. тръби и ауспух - ако нямя да те притеснява звука4. черна електроника - дава ефект само при поставянето на 1 и 2 (иначе има обратен ефект) С това ще постигнеш около 30 к.с. ...........за да станат 60 к.с. трябва да отвориш мотора, но не те съветвам защото ако искаш да стане истинско трябват мнооо парички.

Колега я ме светни и мен за този кит за карбуратор + черна електроника. Какво точно представляват?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mba
Отговорено (Редактирано)

с този акорд е нормално да летишс двеста, щом аз със сивик 4-генерация съм ги вдигал (по километраж) така, че колегите знаят какво говорят. а ако искаш ускорени вземи си CRX или сивик хечбек 1.6 16vб110к.с. (в16а6-ако не се лъжа) или honda civic 4-th gen. ee9 - това е машина.

Редактирано от mba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

с този акорд е нормално да летишс двеста, щом аз със сивик 4-генерация съм ги вдигал (по километраж) така, че колегите знаят какво говорят. а ако искаш ускорени вземи си CRX или сивик хечбек 1.6 16vб110к.с. (в16а6-ако не се лъжа) или honda civic 4-th gen. ee9 - това е машина.

БРАТЛЕ - ТИ МАЙ НЕ СИ ГЛЕДАЛ ПО НАГОРЕ ЗА КАКВО ГОВОРЯ - ИСКАМ ДА СИ ВЗЕМА СИВИК - АМА МНОГО МИ СЕ ИСКА - НАПРАВО НЕ МОЖЕШ ДА СИ ПРЕДСТАВИШ КОЛКО МНОГО - САМО 4Е - ПЪРВО ТРЯБВА ДА СИ ПРОДАМ АКОРДА ЗА ДА ИЗВАДЯ ПАРИ ЗА ТОЗИ СИВИК , А ТОВА НЕ Е НИКАК , АМА НИКАК ЛЕСНО :cool:!!!!!!!!!!!!!!!!! ЩО СЕ ОТНАСЯ ЗА 200те - ЗНАМ 4Е МОГА ДА ГИ ВДИГНА - ДО 180 СЪМ ГО РЪ4КАЛ - НИКЪФ ПРОБЛЕМ - ОСОБЕННО ОТ 150 НАГОРЕ УСКОРЕНИЕТО БЕ6Е БРУТАЛНООООООООООООО - АМА СЪМ 6УБЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ - НЕ СЕ КЕФА НА ВИСОКИТЕ СКОРОСТИ , А НА ТЕГАВОТО УСКОРЕНИЕ - ТАКА 4Е АЗ СЪС ПОВЕ4Е ОТ 140 НЕ СЕ КЕФА ДА КАРАМ , А ТАЗИ СКОРОСТ СИ Е СЪВСЕМ НОРМАЛНА !!! КАКТО СЪМ СПИРАЛ ДО СЕГА , ТАКА ЩЕ СИ СПИРАМ И ПОСЛЕ :)!!!!!!!!!!!!!АКО МОЖЕШ ДА ДАДЕШ АКЪЛ ЗА ПОВЕ4Е КОН4ЕТА ( СА ДА НЕ МИ КАЖЕШ ДА СЛАГАМ НОС ;) ) - ЩЕ СЪМ ТИ МЕРСИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

АКО МОЖЕШ ДА ДАДЕШ АКЪЛ ЗА ПОВЕ4Е КОН4ЕТА ( СА ДА НЕ МИ КАЖЕШ ДА СЛАГАМ НОС :cool: ) - ЩЕ СЪМ ТИ МЕРСИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Човеко, защоне пробваш да сложиш малко по-големи жигльори на карбуратора. Тогава със сигурност ще имаш по-добро ускорение, но ще имаш и повишен разход на гориво. Между другото - дай малко повече информация за Акорда. Какъв е точно двигателя, мисля че все нещо може да се измисли. Още ако сложиш спортни валове, абе 330 са нещата, стига да имаш парички и мерак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Между другото - дай малко повече информация за Акорда. Какъв е точно двигателя, мисля че все нещо може да се измисли. Още ако сложиш спортни валове, абе 330 са нещата, стига да имаш парички и мерак.

ИМАШ ПРЕДВИД 4Е НЕЩАТА ЩЕ ИЗЛЕЗНАТ 330лв. ( СПОРТНИТЕ ВАЛОВЕ И ЖИГЛЙОРИТЕ ) - АКО Е ТАКА СЪМ НАВИТ - НЕ Е МНОГО !!!!!!!!!!!!!!ИНА4Е ДВИГАТЕЛЯТ Е 2000 куб.см. , 16 КЛАПАНА , 115к.с. - F20A2 ( ЗА еф20а2 НЕ СЪМ МНОГО СИГУРЕН - СПОМНЯМ СИ 4Е ТЕЗИ ДВЕ БУКВИ ГИ ИМАШЕ И ДВОЙКИТЕ СЪЩО ) - ЕМИ ЗА ДРУГО НЕ СЕ СЕЩАМ - АКО МОЖЕШ ДА ПОМОГНЕШ С НЕЩО , ЩЕ СЪМ ТИ МНОГО БЛАГОДАРЕН :cool:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Между другото - дай малко повече информация за Акорда. Какъв е точно двигателя, мисля че все нещо може да се измисли. Още ако сложиш спортни валове, абе 330 са нещата, стига да имаш парички и мерак.

ИМАШ ПРЕДВИД 4Е НЕЩАТА ЩЕ ИЗЛЕЗНАТ 330лв. ( СПОРТНИТЕ ВАЛОВЕ И ЖИГЛЙОРИТЕ ) - АКО Е ТАКА СЪМ НАВИТ - НЕ Е МНОГО !!!!!!!!!!!!!!
Не пич!!! Имах предвид, че 330 неща могат да бъдат направени по колата за ускорение а не че това е сумата. Само Единият от валовете ти сигурно ще е толкова. Ама за цени нека по-просветените да кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

Пич, Погледни този сайт www.tsunamituning.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Само Единият от валовете ти сигурно ще е толкова.

ДОРИ И ТАКА ДА Е - АКО НАИСТИНА МОГАТ ДА ПОДОБРЪТ УСКОРЕНИЕТО ЗНА4ИТЕЛНО И НЕ СЕ СКАПВА ДВИГАТЕЛЯТ , СЪМ СЪГЛАСЕН !!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Пич, Погледни този сайт www.tsunamituning.com

Точно този "сайт" по-добре да не го гледа. Не и ако смята да си кара колата повечко после.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Пич, Погледни този сайт www.tsunamituning.com

Точно този "сайт" по-добре да не го гледа. Не и ако смята да си кара колата повечко после.....
Аз съм на същото мнение. По-добре е обърни към sand0, той може да ти помогне (или така мисля).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Пич, Погледни този сайт www.tsunamituning.com

Точно този "сайт" по-добре да не го гледа. Не и ако смята да си кара колата повечко после.....
Аз съм на същото мнение. По-добре е обърни към sand0, той може да ти помогне (или така мисля).
ЩОМ КАЗВАТЕ - НЯМА !!!!!!!!!! ТА ЗНА4И КВО - СТИГНАХМЕ ДО ЗАКЛЮ4ЕНИЕТО , 4Е ЕДИН СПОРТЕН ВАЛ ЩЕ МИ СЕ ОТРАЗИ НАЙ-ДОБРЕ НА КОЛИЦАТА ( ЕВЕНТУАЛНО И СПОРТЕН ФИЛТЪР ) - ЩЕ УСКОРЯВА ПО-ДОБРЕ И НЯМА ДА СЪСИПЕ ДВИГАТЕЛЯТ - ТВА ЛИ Е ПОСЛЕДНОТО КОЕТО МИСЛИТЕ КОЛЕГИ ???????????? И ЗНА4И ВИКАТЕ КЪМ САНДО ДА СЕ ОБЪРНА ЗА СПОРТЕН ВАЛ - ЕМИ О.К. , ЩЕ ПРОБВАМ !!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

ТА ЗНА4И КВО - СТИГНАХМЕ ДО ЗАКЛЮ4ЕНИЕТО , 4Е ЕДИН СПОРТЕН ВАЛ ЩЕ МИ СЕ ОТРАЗИ НАЙ-ДОБРЕ НА КОЛИЦАТА ( ЕВЕНТУАЛНО И СПОРТЕН ФИЛТЪР ) - ЩЕ УСКОРЯВА ПО-ДОБРЕ И НЯМА ДА СЪСИПЕ ДВИГАТЕЛЯТ - ТВА ЛИ Е ПОСЛЕДНОТО КОЕТО МИСЛИТЕ КОЛЕГИ ???????????? И ЗНА4И ВИКАТЕ КЪМ САНДО ДА СЕ ОБЪРНА ЗА СПОРТЕН ВАЛ - ЕМИ О.К. , ЩЕ ПРОБВАМ !!!!!!!!!!!

Пич, ако Акорд-а ти е Dohc, разпределителните валове са 2 ;) Иначе да - sand0 мисля, че може да ти помогне. Санде ?? ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emko

Колега, мисля че ефекта от повишените коне на двигателя, можеш до някаква степен да го постигнеш и с олекотяване на купето. А и до колкото прочетох не си фен на високите скорости, така 4е това до някъде ще ти помогнеИзхвърляй от колата сичко що не ти требе ;))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Изхвърляй от колата сичко що не ти требе ;))

ЩЕ ТРЯБВА ДА ИЗХВЪРЛЯ ПОЛОВИНАТА КОЛА ЗА ДА ИМА НЯКАКЪВ ЕФЕКТ ОТ ТВА ;) - А ИЗЛИШНИ РАБОТИ В КОЛАТА НЯМАМ - ВСИ4КО СИ ПОЛЗВАМ !!!!!!!!!!!МЕРСИ ЗА ИДЕЯТА ВСЕ ПАК , АМА МИСЛЯ ДА ВИДЯ КВО ЩЕ СТАНЕ С ТЕЗИ СПОРТНИ ВАЛОВЕ , А ТОВА ЩЕ Е СЛЕД 2-3 МЕСЕЦА , НО НАПРАВЯ ЛИ НЕЩО ПО КОЛАТА ВЕДНАГА ЩЕ СЕ ПОХВАЛЯ - ОБЕЩАВАМ ;)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Братле,Тсунами ще ти направят колата неузнаваема ( за вървеж ). Колкото до живота на мотора не гарантирам. Спортия филтър няма да има никакъв ефект според мен (не и тези от 40-50 лева). Ефект оказват само истинските карбонови филтри, а те са от порядъка на 500-600 кинта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Братле,Тсунами ще ти направят колата неузнаваема ( за вървеж ). Колкото до живота на мотора не гарантирам. Спортия филтър няма да има никакъв ефект според мен (не и тези от 40-50 лева). Ефект оказват само истинските карбонови филтри, а те са от порядъка на 500-600 кинта.

В ЦУНАМИ ВИДЯХ 4Е ИМАТ СПОРТНИ ВАЛОВЕ И ИМ ПРАТИХ МЕИЛ ( ПРЕДИ 5-6 ДЕНА ) ДА ГИ ПИТАМ ДАЛИ ИМАТ ЗА МОЯТА КОЛА И ОЩЕ НИЩО НЕ СА МИ КАЗАЛИ ???????? МИСЛЯ ДА ПРОБВАМ СЪС ВАЛ - С НЕГО МАЙ ЩЕ Е НАЙ-ДОБРЕ ???????????? ДРУГИТЕ НЕЩА СА ЯКО КИНТИ И ЩЕ МИ ЗДУХАТ ДВИГАТЕЛЯ , А ТОВА ОПРЕДЕЛЕНО НЕ ИСКАМ ДА СТАВА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KIKO_HONDA

Просто си решил да си потроши мотораАко искаш много коне и здрав двигател си смени двигатела с по мощен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Просто си решил да си потроши мотораАко искаш много коне и здрав двигател си смени двигатела с по мощен

Е ЕДИН ВАЛ КВО ПЪК ТОЛКОВА МОЖЕ ДА СТРОШИ - КОЛЕГИТЕ ЩО ПИСАНЕ ИЗПИСАХА И НИКОИ НЕ КАЗА , 4Е ВАЛЪТ ПРЕЦАКВА ДВИГАТЕЛЯТ ?????????ТВА С ПО-МОЩНИЯТ ДВИГАТЕЛ И АЗ СИ ГО ПОМИСЛИХ , АМА КАТО СЕ ЗАМИСЛЯ ПО-ДОБРЕ ЩЕ Е ДА СМЕНЯ КОЛАТА ( ПО-МАЛКО КИНТИ ЩЕ МИ ИЗЛЕЗНЕ ) - ТВА Е 4Е АКОРД НЕЩО МНОГО ТРУДНО СЕ ПРОДАВА - ПОВЕ4ЕТО "УМНИ" ХОРА СИ КОПУВАТ "ПАСАТ" ИЛИ НЕЩО ПОДОБНО :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

По принцип всяко нещо различно от фабричното скъсява малко или много живота на двигателя. Въпроса е да се избере компромисен вариант. Един приятел има Корола. Шлайфа главата, клапаните, полира колекторите, предварение и т.н.. Ефекта беше никакъв (във вървежа). След месец се наложи да смени основни и биелни лагери, а след още два пак+гарнитура на глава. Разхода на масло му е 1л. на 1000км. Ти сам си прави изводите. :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Просто не са я направили както трява...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Точно това имам предвид. Малко са хората дето могат и разбират от този тип работа. Наи-често се експериментира с мотора. От всичките ми наблюдения съм стигнал до извода, че е наи-добре да смениш мотора или колата. Иначе ще ремонтираш постоянно, особено ако си караш колата (не я правиш само за стартове).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

60 коня са прекалено много за безболезнен тунинг колега, най-добре се ориентирай към смяна на автомобила, или тунинг в доста по-малки мащаби!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

60 коня са прекалено много за безболезнен тунинг колега, най-добре се ориентирай към смяна на автомобила, или тунинг в доста по-малки мащаби!

ОТДАВНА МИ СТАНА ЯСНО , 4Е 60 КОНЯ НЯМА ДА ИЗСКО4АТ ЕЙ ТАКА ОТ НИЩОТО - ЗА ТОВА СЕ ЗАМИСЛЯМ НАД ВАРЯНТА СЪС СПОРТНИЯТ ВАЛ ( АКО МИ ДОБАВИ 15тина КОНЯ ЩЕ Е ДОБРЕ ) ! " Иначе ще ремонтираш постоянно, особено ако си караш колата (не я правиш само за стартове). " - ТО4НО ТВА Е 4Е НОН СТОП В КАРАМ И НЕ ИСКАМ ДА Я СЪСИПВАМ ;)!!!!!!!!!!!!!! СА ПЪК АКО НИЩО НЕ МОГА ДА НАПРАВЯ , МАЙНАТА МУ !!!!!!! И ТАКА ЩЕ СИ Я КАРАМ - ПАК СИ МЕ КЕФИ - ВСЕ ПАК Е ХОНДА ;) Редактирано от gena_g

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Като правиш тунинг се интересувай и от разхода. Особено щом не слизаш от колата си и си помисли дали си заслужава. Спортният вал не съм сигурен, че не влиае на него. Обещавам да проверя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

и на разхода влияе,а най-вече ще ти работи много нестабилно колата в ниските обороти(неприятно при градско каране) :rolleyes: то не може "хем това в онова,хем душата в рая" :blink::unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...