SeSSion 6 #1 Публикувано 2 Август, 2013 Здравейте! От скоро имам Honda с B18C4 двигател, въпросът ми е с какво да започна "силовия" тунинг? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #2 Отговорено 2 Август, 2013 Дай повече инфо за да ти помогнем. В какво купе е, каква е целта на заниманието...бюджет и тн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #3 Отговорено 2 Август, 2013 Е как не те досрамя при такава солидна варненска група да питаш тук ? Отиди на една среща на ОМВ на оковръстното мисля ги правят и ще ти напълнят главата с идеи При малък бюджет се почва с така наречените bolt on неща, тоест I/H/M смукател, изпускател и генерация. До колкото знам смукателя на Ц4 е доста куц, така че това би било едно добро начало. При голям бюджет--> бутала за сгъстяване и разпределителни валове(това ще ти даде най-голям прираст). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #4 Отговорено 2 Август, 2013 Буталата се сменят с доста по-нисък бюджет от смукателя Ц4ковия не е никак куц, просто зависи за какво ползваш колата и каква е. Напиши за да не гадаем. Тая седмица съм във Варна, може да полафим (без колата съм) но все пак мога да ти дам някоя идея и да те ориентирам в цени 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SeSSion 6 #5 Отговорено 2 Август, 2013 Купето за сега е Aerodeck. Бюджетът в бъдещ план е неограничен, но за сега е под 1000лв. Аз си мислех за права генерация и панелен K&N филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #6 Отговорено 3 Август, 2013 Събирай си пари и си смени купето. Това трябва да ти е първото нещо, защото от по-леко купе ще усетиш най-голяма разлика освен това няма смисъл 2 пъти да правиш генерация Ако имаш лев си купи един чипваем ОБД1 комп Кажи каква е целта на проекта и какво очакваш от колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #7 Отговорено 3 Август, 2013 Не си съсипвай колата,а я продай и вземи нещо заводски направено.Във форума има едно ЕР3 ,което изглежда доста добре и на добра цена.Това разбира се ако не страдаш от предразсъдаци за десния волан.Ще имаш срахотен автомобил,здрав,красив и на добра цена.Но ако си решил да се хвърляш в безкрайно тУнинговане на твоя мотор,се приготви за много пари хвърлени на вятъраВсе пак тук е в сила максимата:-"Кефа цена няма" 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
da6kata 8 #8 Отговорено 3 Август, 2013 (Редактирано) Не си съсипвай колата,а я продай и вземи нещо заводски направено.Във форума има едно ЕР3 ,което изглежда доста добре и на добра цена.Това разбира се ако не страдаш от предразсъдаци за десния волан.Ще имаш срахотен автомобил,здрав,красив и на добра цена.Но ако си решил да се хвърляш в безкрайно тУнинговане на твоя мотор,се приготви за много пари хвърлени на вятъраВсе пак тук е в сила максимата:-"Кефа цена няма" Съжалявам за офтопика но за кое EP3 става въпрос може ли линк, тема да предоставиш Mr policeman? Редактирано 3 Август, 2013 от da6kata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #9 Отговорено 3 Август, 2013 ЕР3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SeSSion 6 #10 Отговорено 3 Август, 2013 Най- много ми допада вариантът за друго купе примерно 5та купе или 6та хеч. Въпросът е дали да търся цяла кола с някакъв малък двигател и просто да сменя двигателите (е не е просто ). Или да си търся само купе. Лично на мен първият варант ми допада повече, защото така ще си имам кола за всеки ден и кола за каране, но разходите ще са повече по смяната, а и по= нататък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове