Jump to content
d.pavlovq

Добрите практики, за които е време.

Recommended Posts

Здравейте, колеги!С отварянето на тази тема имам доброто желание ние като потребители на автомонтьорски услуги да дадем някои добри идеи, които да внедряват или поне обмислят собствениците и работниците в сервизите, всичкото това с цел по-доволни клиенти и по-малко лоши впечатления и емоции в раздела за обсъждане на автосервизите.Аз имам някакви предложения и ще ги споделя като за начало:- Прегледа на автомобила, да бъде извършен, като бъде отделено необходимото време и внимание(никой професионалист не може да гадае и да си вади прибързани изводи и заключения, преди да е видял, чул или шофирал автомобила, ако не и трите в някои, всичко в зависимост от случая);- Сервиза да бъде коректен в отношението си с клиентите - да анализира проблемите и когато не е в състояние да ги оправи да каже, а не да увърта или умаловажава проблема;- Сервиза да издава документи за извършените ремонтни дейности и да ги предоставя на клиентите при пълното изплащане на сумата по ремонта или покупката(фактура, стокова разписка, протокол, гаранционна карта), без да се използва система тип "до поискване";- При извършване на ремонт клиента да бъде попитан дали желае да му бъдат предоставени опаковките на новите части и материали вложени в ремонта и да му бъдат върнати старите части;- Вложените материали в ремонта/обслужването да бъдат разпечатени с пълните си наименования и спецификации и разпечатката да се предаде на клиента при плащане;Това се сещам за сега, вие сте на ход, като имам желанието темата да не се спамира, а всеки да даде предложение и да нямаме спорове, въпроса тук е да се види какво искат клиентите и евентуално сервизите да помислят на нещата, те да преценяват мненията, а не ние да спорим. :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че се заяждам но мисля темата за безмислена...още повече, 4-те от 5-те точки които си написал би следвало да се изпълняват във всеки един уважаващ се сервиз, 5-та точка мисля се води като нещо от рода "консумативи механици"... обезмаслители и ръждопреобразователи и т.н.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички тези точки ги изпълняват 90% от сервизите в които съм ходил.Отделно , че ако аз си нося частите ме интересува само и единствено да се поставят кадърно и нищо повече.Бележка ми трябва до толкова , колкото да знам , че имам гаранция за труда т.е че са поставени професионално частите които са сменени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При последния ремонт много голям гъдел ми направи това, че майстора беше струпал всички подменени части на едно бризентче до колата - сменените (счупени) карета, извадените свещи, шарнири, включително извадените ремъци, филтри и гарнитури. Това ми направи супер добро впечатление! До сега не ми се беше случвало. Винаги са супер разправии - Ми ние ги изхвърлихме, за какво са ти сега и и други подобни реплики, а аз държа да видя повредените части, дали наистина са повредини, дали са поденени и т.н.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...