Jump to content
М.И.Я.

Проблем.D14A4 внезапно паднали обороти

Recommended Posts

Здравейте колеги, карам Сивик 1.4 90кс 6та хеч с АГУ и тази вечер недоизсметах наличието на пропан-бутан, а също това и на А95 и колата спря. Сипах 4л А95 и когато запалих вече колата не беше същата. Оборотите потреперваха около 200/мин доста под нормалното на режим бензин, а когато заредих и пропан-бутан пак същото. Какво се случи с автомобила ми, някой има ли идея?. В някои моменти на място ги държи 800-850, но определено има проблем. Чули ли сте за подобен случай?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не смуче ваздух от резервоара,защото тези 4 литра са много малко и при лек наклон или лашкане има вероятност да засмуче.Но казваш че си налял и газ,значи че си я запалил и на газ и пак прави сащото така ли.На д14а4 изпалнитеният елемент на празния ход е стапковото моторче,ако има някакав проблем с него няма да има стабилен празен ход.Свали и го изчисти,измери му намотките дали имат саответното сапротивление.Провери на буксата откам компа дали има напрежение при включено запалване,не разбирай да стартираш двигателя а на контакт,да светят лампите на таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D През деня наистина е голяма жега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нагар по стъпковото моторче се оказа. Благодаря за мненията, машинката отново пееПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е казахти че изпалнителния елемент на свободния ход е моторчето.Май не сам седял много много на сланце а :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубаво е да има компетентни хора във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не смуче ваздух от резервоара,защото тези 4 литра са много малко и при лек наклон или лашкане има вероятност да засмуче.Но казваш че си налял и газ,значи че си я запалил и на газ и пак прави сащото така ли.На д14а4 изпалнитеният елемент на празния ход е стапковото моторче,ако има някакав проблем с него няма да има стабилен празен ход.Свали и го изчисти,измери му намотките дали имат саответното сапротивление.Провери на буксата откам компа дали има напрежение при включено запалване,не разбирай да стартираш двигателя а на контакт,да светят лампите на таблото.

 

Публикувано изображение Няма как от въздух с бензина да променя празен ход с ел. бенз. помпа.

Изпълнителният елемент не е "стъпково моторче" - няма Хонда с такова и колко трябва да е съпротивлението на намотките?!? Публикувано изображение

Коя е буксата от "компа", която трябва да има напрежение на контакт?!? Публикувано изображение

Слънце, теми за празен ход в тоя форум с лопата да ги ринеш, проблема на колегата не е дошъл изведнъж, нагар на клапана е невъзможно да има - мръсотията е възможната причина и свършването на двете горива нямат отношение към проблема!

 

...

Какво представлява този "мармот" ?Комплект ли се купува с гумичките??

 

Довърши темата за Мармота!

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В резервоара като остане 4 литра бензин я карай на неравен пат или да се наклони колата наляво или на дяано ище видиш дали може да засмука ваздух или не,и дали оборотите падат за момент или не.Много добре знам че сваршването на горивата няма нищо общо с проблема.Наслагва се мрасотия на байпасния клапан колегата просто го е нарекал нагар,А относно това дето си писал за изпалнителения елемнт на празния ход,че няма такова нещо,аз мисля че има такав елемент IACV На д14а4 е точно е електромотор с две намотки,а каде се намира буксата е много ясно че ще е на моторчето,а колко ли ще баде сапротивлението и на кои пинове какво ще измерва-утре като слезна в учебното хале ще ти кажа ,защото тук на този комп нямам ESI TRONIC и главата ми не е комп да помни всичко.А относно мармота преди 6 години-човек се учи с грешките си,умен е този, който греши, глупав е този, който повтаря грешките си!

Редактирано от fisherman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има голяма разлика между стъпково моторче и IACV клапан. :unsure:

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мръсотия/нагар да не издребняваме, не е от толкова голямо значение. А това че ми свърши горивото и тогава забелязах се оказа чиста случайност. Колата е върната в кондиция, от човек който спечели последния кръг от планинския шампионат в неговата категория с любимата маркаПубликувано изображение Не спорете и не се карайте!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи трябва да го сваля и да видя какав му е принципа на действие.Аз просто му погледнах схемата и като видях че е с две намотки и реших че е стапково.А иначе погледнах в сервизния менюал на Сивик и ми направи впечатлението че на някои двигатели буксата на моторчето е с 3 пина а на други с 2 пина!В ESI tronic го наричат LLS .На този с 3 пина измерването му става по следния начин-вадим буксата от моторчето,на пин 2 на буксата тоест средния пин кам маса при включено запалване трябва да имаме 11-14 волта напрежение.И на клемите на моторчето се измерва сапротивлението на намотките-между клема 2 и клема 1 -16.0-28.0 ома, между клема 2 и клема 3- 16.0-28.0 ома.Както и да го наречем разбираме за кой елемент става дума,сагласен сам с вас.П.П.-утре ако ми остане време на осцилоскопа ще му видя управлението от компа какво е,какав е сигнала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...