Jump to content
DIVALDOO

големина на дросел

Recommended Posts

Днес си купих две парички от счупени дросели , едната е 60мм , а другата 63.5мм . Дилемата е , че имам два дросела единият е 55мм оригиналния от Д16А8 , а другият 58мм от Б16А1 . Въпросът ми е дали мога да растържа тоя който е 58мм до 63.5мм и дали има смисъл толкова голям за Д16А8 . Или да си растържа оригиналния който е 55мм до 60мм .Моля по-запознатите да дадат мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм разтъргал от 60 на 65 и почти нямам проблеми. Един приятел разтърга от 58 на 65 ама много влезна и направи 2 големи дупки. Най-тънък е там където минава оста. Ефекта е по скоро по респонен двигател отколкото к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук теорията на Мечо Пух "Колкото повече толкова повече" не е важи.Максимума който ти трябва за този двигател е 58 или най-много 60,но това при положение,че си слагал по-големи клапани или валове с по-голям лифт примерно.

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така и така темата е отворена да попитам Публикувано изображение Знам че за двувалова д серия няма спортни смукателни колектори , мисълта ми е ако си купя см. колектор за едновалова д серия ще можели да се направи преходен фланец за да може да се сложи на моята кола ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е невъзможно да се преправи всмукател, но цялата процедура с напасването и парите за всмукателя дали няма да граничи с нещо друго, което може да се пипне по мотора или кутията. Ако говорим за стокови всмукатели ако не се бъркам на двувалката е по-хубав (говоря малко по спомен и наизуст).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз искам да си сложа спортен смукател .До тук съм сменил - спортен колектор 4-2-1 по голям дросел , генерация , по лек маховик ,и премахване на хидравликата и слагане на по лека шайба на коляновия вал .И според мен следващата стъпка трябва да е спортен смукател и валове и накрая колата да се настрои с чип Публикувано изображение и моля неми давай те съвети да минавам на б серия защото мотора ми е след основен ремонт и искам да си направя него

Редактирано от DIVALDOO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За валове е препоръчителна сериозна подготовка на мотора (защото колкото повече толкова повече). Има мотори, които и със сток валове изкарват хубави резултати, но това е отделна тема.

Редактирано от VGEN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...