Ves_es 0 #1 Публикувано 11 Юли, 2013 Здравейте, от много скоро съм горд собственик на Сивик 1,4is 6 ген, седан с двигател D14Z2. Лампичката на чека ми светна преди 3 дни намерих време и отидох в сервиза на Bosh в Пловдив ( Аз съм от Асеновград на 18 км. от Пловдив ) Момчетата казаха че датчика на коляновия вал не работи и затова свети чека но всичко друго е в нормите.Отидох да попитам в магазин за авто части на японски автомобили за такъв датчик а те ми казаха че той се намирал в делкото и е не сменяем цитат : (Честито пич делко ново 700лв, търси из моргите но това е много рядък модел )Звъня в морга за части на японски автомобили и питам за делко и описвам проблема отговора е : Ама този Сивик е с 2 датчика на коляновия вал !!!!???? Единия бил в делкото а другия до ангренажния ремък. В сервиза на Bosh не се уточниха кой от двата е за смяна. В диагностичния лист който получих от тях пише ГРЕШКА В ИНЖЕКЦИОНА шах и мат. Звънях на няколко добри автомонтьора. Тяхното мнение беше че ако датчика който е до ангренажния ремък не работи, колата изобщо няма да запали или ще влезне в авариен режим и няма да има мощност. Не знам какво да направя моля ви посъветвайте ме или ме насочете към някой който ще ми разреши проблема?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #2 Отговорено 11 Юли, 2013 До колкото съм запознат датчика е само един. При повечето модели се намира долу, а при Ф сериите (може и при някой други просто в момента чета за една конкретна Ф серия и там беше писано че се намира в делкото) се намира в делкото. Няма да се плашиш делко втора употреба е под 150лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 12 Юли, 2013 2br. Коя е грешката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ves_es 0 #4 Отговорено 12 Юли, 2013 Не знам коя е грешката, нищо не пише на листчето за някакъв номер на грешка което ми дадоха от сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #5 Отговорено 12 Юли, 2013 D14Z2 е след 99г. обд-2 и най-вероятно става въпрос за датчика който е долу и чете от ангренажното колело на коляновия вал.До сега колкото пъти съм срещал проблем с него винаги е ставало въпрос за скъсан кабел.Когато сменят ангр.ремък не винаги закачат кабелите на този датчик на мястото им и те се протриват от ремъка на алтернатора.Дано това е и твоя проблем,успех 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ves_es 0 #6 Отговорено 13 Юли, 2013 Ясно Miyamoto веднага ще я вкарам в сервиза да отворят ангренажния за да проверят дали всичко там е наред. Мерси ще пиша какво е станало след това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 13 Юли, 2013 няма нужда да отваряш ангренажа,вижда се отвън Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ves_es 0 #8 Отговорено 14 Юли, 2013 Всичко е наред проблема е преодолян благодарение на Miyamoto.Оказа се че кабела е протрит и има скъсан проводник на датчика на коляновия вал както той предположи. Благодаря на всички който се отзоваха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове