Jump to content
Ves_es

Колко датчика има коляновия вал ?

Recommended Posts

Здравейте, Публикувано изображение от много скоро съм горд собственик на Сивик 1,4is 6 ген, седан с двигател D14Z2. Лампичката на чека ми светна преди 3 дни намерих време и отидох в сервиза на Bosh в Пловдив ( Аз съм от Асеновград на 18 км. от Пловдив )

Момчетата казаха че датчика на коляновия вал не работи и затова свети чека но всичко друго е в нормите.Отидох да попитам в магазин за авто части на японски автомобили за такъв датчик а те ми казаха че той се намирал в делкото и е не сменяем цитат : (Честито пич делко ново 700лв, търси из моргите но това е много рядък модел )Звъня в морга за части на японски автомобили и питам за делко и описвам проблема отговора е : Ама този Сивик е с 2 датчика на коляновия вал !!!!???? Единия бил в делкото а другия до ангренажния ремък. В сервиза на Bosh не се уточниха кой от двата е за смяна. В диагностичния лист който получих от тях пише ГРЕШКА В ИНЖЕКЦИОНА шах и мат. Звънях на няколко добри автомонтьора. Тяхното мнение беше че ако датчика който е до ангренажния ремък не работи, колата изобщо няма да запали или ще влезне в авариен режим и няма да има мощност. Не знам какво да направя моля ви посъветвайте ме или ме насочете към някой който ще ми разреши проблема?!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм запознат датчика е само един. При повечето модели се намира долу, а при Ф сериите (може и при някой други просто в момента чета за една конкретна Ф серия и там беше писано че се намира в делкото) се намира в делкото. Няма да се плашиш делко втора употреба е под 150лв ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2br. Коя е грешката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам коя е грешката, нищо не пише на листчето за някакъв номер на грешка което ми дадоха от сервиза.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14Z2 е след 99г. обд-2 и най-вероятно става въпрос за датчика който е долу и чете от ангренажното колело на коляновия вал.До сега колкото пъти съм срещал проблем с него винаги е ставало въпрос за скъсан кабел.Когато сменят ангр.ремък не винаги закачат кабелите на този датчик на мястото им и те се протриват от ремъка на алтернатора.Дано това е и твоя проблем,успех ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно Miyamoto веднага ще я вкарам в сервиза да отворят ангренажния за да проверят дали всичко там е наред. Мерси ще пиша какво е станало след това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма нужда да отваряш ангренажа,вижда се отвън ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображениеВсичко е наред проблема е преодолян благодарение на Miyamoto.Оказа се че кабела е протрит и има скъсан проводник на датчика на коляновия вал както той предположи. Благодаря на всички който се отзоваха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...