blero 1 #1 Публикувано 11 Юли, 2013 Здравейте колеги, Днес се прибирам от работа и на светофара колата угасна (в последствие установих, че газта е свършила, но затова си държа по 5-6 литра минумум поне в резервоара за подобни случаи). Превключвам на бензин и никакъв признак да запали. Дръпнаха ме до вкъщи и започнах да търся от къде може да е проблема. Проверих клапата на бензина, когато дам на контакт потича бензин, след това извадих маркуча, който отива в карборатора - контакт - потича. Нямам идея от какво може да бъде. Ако проблема е в бензиновата помпа, би трябвало да не подкача бензин нали така? Не съм много запознат с тези неща и затова питам и ще съм благодарен, ако някой изкаже мнение и ме насочи къде да търся проблема. Забравих да спомена, че карам 5th generation Honda Civic 1.5 D15B2 1993Лека вечер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonev911 24 #2 Отговорено 11 Юли, 2013 Здравейте колеги, Днес се прибирам от работа и на светофара колата угасна (в последствие установих, че газта е свършила, но затова си държа по 5-6 литра минумум поне в резервоара за подобни случаи). Превключвам на бензин и никакъв признак да запали. Дръпнаха ме до вкъщи и започнах да търся от къде може да е проблема. Проверих клапата на бензина, когато дам на контакт потича бензин, след това извадих маркуча, който отива в карборатора - контакт - потича. Нямам идея от какво може да бъде. Ако проблема е в бензиновата помпа, би трябвало да не подкача бензин нали така? Не съм много запознат с тези неща и затова питам и ще съм благодарен, ако някой изкаже мнение и ме насочи къде да търся проблема. Забравих да спомена, че карам 5th generation Honda Civic 1.5 D15B2 1993Лека вечерКолега, какъв карбуратор* на д15б2 ? Ток има ли, в смисъл на контакт светва ли ти таблото, лампичките за чека( която трябва да изгасне) за маслото и за акумулатора ? Бендикса изхвърля ли? Като дадеш на контакт какво става? След като дадеш инфо за това по може да се разбере от къде идва проблема. На първо време вземи пробна лампа, прегледай схемата за бушоните и един по един ги провери. И най- вече главните, които са ти под капака, защото моята така беше направила, смених главното реле, но при проверката на бушоните нямах пробна лампа и ги гледах на око. Почти незабележимо беше изгорял един бушон. Та така, който не знае как да го направи, греши и се научава. Спокойно не вярвам да е някакъв сериозен проблемПоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blero 1 #3 Отговорено 11 Юли, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги, Днес се прибирам от работа и на светофара колата угасна (в последствие установих, че газта е свършила, но затова си държа по 5-6 литра минумум поне в резервоара за подобни случаи). Превключвам на бензин и никакъв признак да запали. Дръпнаха ме до вкъщи и започнах да търся от къде може да е проблема. Проверих клапата на бензина, когато дам на контакт потича бензин, след това извадих маркуча, който отива в карборатора - контакт - потича. Нямам идея от какво може да бъде. Ако проблема е в бензиновата помпа, би трябвало да не подкача бензин нали така? Не съм много запознат с тези неща и затова питам и ще съм благодарен, ако някой изкаже мнение и ме насочи къде да търся проблема. Забравих да спомена, че карам 5th generation Honda Civic 1.5 D15B2 1993Лека вечерКолега, какъв карбуратор* на д15б2 ? Ток има ли, в смисъл на контакт светва ли ти таблото, лампичките за чека( която трябва да изгасне) за маслото и за акумулатора ? Бендикса изхвърля ли? Като дадеш на контакт какво става? След като дадеш инфо за това по може да се разбере от къде идва проблема. На първо време вземи пробна лампа, прегледай схемата за бушоните и един по един ги провери. И най- вече главните, които са ти под капака, защото моята така беше направила, смених главното реле, но при проверката на бушоните нямах пробна лампа и ги гледах на око. Почти незабележимо беше изгорял един бушон. Та така, който не знае как да го направи, греши и се научава. Спокойно не вярвам да е някакъв сериозен проблемПоздравиЕлектронен карбуратор е моята кола, това ми казаха, когато слагах АГУ (преди 3 месеца). Всичко свети нормално, чека гасне след 2-3 секунди, точно затова не мога да разбера от къде може да е проблема. А утре ще направя проверка на бушоните да видим дали няма да изкочи нещо от там. Благодаря ти. М/у другото, когато съм на дълък път чека светва и не угасва!!!/> Редактирано 11 Юли, 2013 от blero Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blero 1 #4 Отговорено 13 Юли, 2013 Проблема е решен - изгорял комутатор и заминаваща бубина. Ключ моля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове