Jump to content

Recommended Posts

Хора , разумно ли е да си резна пружините на Сивика , за да я направя по-ниска , защото е много щръклестта в момента. Публикувано изображение

И бихте ли ми дали малко информация относно тази процедура (за какво най-вече трябва да вниманавам Публикувано изображение ) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разумно е относително казано според това за какво е ползваш колата :) Ежедневка със ниско окачване е ад поне от моя опит макар и да стои по красиво ,моето мнение е по добре не барай пружините ами си намери едни койл оувъри и си решаваш пробелма :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за ежедневна употреба е , да , но искам да си е "понаправя" , тъй като тва не е проблем , все пак съм на 19 Публикувано изображение .. та .. нямам предвид да е легнала до земята , просто искам да е по ниска , защото сега наистина пък е доста висока.Снабдяването с тези КойлОувъри мисля , че е свързано с допълнителни разходи , а аз искам да мина по-тънко , защото вече 400 лв. хвърлих по колата ...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пръдня боя не става ;) карай си я с тия и събирай пари за понижаващи пружини със съответните амортесьори

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой недей слушай не си режи пружините

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си още един комплект стокови пружини, резни ги и ако ти хареса супер, ако пък не си слагай старите пак. Продават се по 60тина лв, сигурно може и по евтини да намериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам седан 5та с рязани пружини-предни :) преди 1седмица ги резнах с витка и половина ефекта е свалена кола и малко по-стабилна предница поне аз така усещам :) предполагам че има лек разкрач но ще се разбере :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че ползвам темата, но ако се вземат пружини от англичанка vti или даже от дизел аеродек, предполагам че са по твърди (за по голямо натоварване са изчислени) и при рязане ще са достатъчно яки и на завой с висока скорост. Въпроса е въпросните пружини скосени ли са в долната си част, както при тези на японките?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рязането на пружина е технически НЕбезопасно! Като давате съвети на хората, поне не ги съветвайте как да се пребият!

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам познат с 300к.с civic хеч японка и кара с рязани пружини от vti (правил ги е негов познат и няма идея скосени ли за, затова и питах в предния си пост) англичанка и каяба амортесьори. Такива километри е навъртял, все пак е ежедневка и не слиза от нея. Има много примери за това, а досега съм чел само за един случай със счупено пружина.Ако колегата е решил да реже, по добре да му се даде съвет как да стане по-безопасно.

Редактирано от enchev87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са скосени пружините :) аз рязах от долния край и малко се опилява края на пружината за да легне равно - реже се срещу нея :) има толкова изписано по темата в интернет ( гугъл )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поправка от горния край :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой помислял ли си е какво се случва със стержина на амортисьора като се резнат пружините :)Хода на амортисьора остава хлабав,естествено зависи колко си резнал.Всеки сам си избира начина да бъде "гъзар" :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип по същият начин и се променя хода когато сложи само понижаващи ,но пък като се замисля аз съм с понижаващи пружини от пет години на петата генерация и проблем съм нямал до сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе най-добре събираме пари за спортни пружини + амортисьори и се пазим от ядове Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...