Castor 1 #1 Публикувано 10 Юли, 2013 Хора , разумно ли е да си резна пружините на Сивика , за да я направя по-ниска , защото е много щръклестта в момента. И бихте ли ми дали малко информация относно тази процедура (за какво най-вече трябва да вниманавам ) . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #2 Отговорено 10 Юли, 2013 Разумно е относително казано според това за какво е ползваш колата Ежедневка със ниско окачване е ад поне от моя опит макар и да стои по красиво ,моето мнение е по добре не барай пружините ами си намери едни койл оувъри и си решаваш пробелма 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Castor 1 #3 Отговорено 10 Юли, 2013 Ами за ежедневна употреба е , да , но искам да си е "понаправя" , тъй като тва не е проблем , все пак съм на 19 .. та .. нямам предвид да е легнала до земята , просто искам да е по ниска , защото сега наистина пък е доста висока.Снабдяването с тези КойлОувъри мисля , че е свързано с допълнителни разходи , а аз искам да мина по-тънко , защото вече 400 лв. хвърлих по колата ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #4 Отговорено 10 Юли, 2013 С пръдня боя не става карай си я с тия и събирай пари за понижаващи пружини със съответните амортесьори 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaminime 19 #5 Отговорено 15 Юли, 2013 никой недей слушай не си режи пружините 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #6 Отговорено 22 Юли, 2013 Купи си още един комплект стокови пружини, резни ги и ако ти хареса супер, ако пък не си слагай старите пак. Продават се по 60тина лв, сигурно може и по евтини да намериш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #7 Отговорено 23 Юли, 2013 аз карам седан 5та с рязани пружини-предни преди 1седмица ги резнах с витка и половина ефекта е свалена кола и малко по-стабилна предница поне аз така усещам предполагам че има лек разкрач но ще се разбере 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #8 Отговорено 23 Юли, 2013 Извинявам се че ползвам темата, но ако се вземат пружини от англичанка vti или даже от дизел аеродек, предполагам че са по твърди (за по голямо натоварване са изчислени) и при рязане ще са достатъчно яки и на завой с висока скорост. Въпроса е въпросните пружини скосени ли са в долната си част, както при тези на японките? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #9 Отговорено 23 Юли, 2013 Рязането на пружина е технически НЕбезопасно! Като давате съвети на хората, поне не ги съветвайте как да се пребият! 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #10 Отговорено 23 Юли, 2013 (Редактирано) Имам познат с 300к.с civic хеч японка и кара с рязани пружини от vti (правил ги е негов познат и няма идея скосени ли за, затова и питах в предния си пост) англичанка и каяба амортесьори. Такива километри е навъртял, все пак е ежедневка и не слиза от нея. Има много примери за това, а досега съм чел само за един случай със счупено пружина.Ако колегата е решил да реже, по добре да му се даде съвет как да стане по-безопасно. Редактирано 23 Юли, 2013 от enchev87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #11 Отговорено 23 Юли, 2013 не са скосени пружините аз рязах от долния край и малко се опилява края на пружината за да легне равно - реже се срещу нея има толкова изписано по темата в интернет ( гугъл ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #12 Отговорено 29 Юли, 2013 поправка от горния край Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #13 Отговорено 29 Юли, 2013 А някой помислял ли си е какво се случва със стержина на амортисьора като се резнат пружините Хода на амортисьора остава хлабав,естествено зависи колко си резнал.Всеки сам си избира начина да бъде "гъзар" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #14 Отговорено 29 Юли, 2013 По принцип по същият начин и се променя хода когато сложи само понижаващи ,но пък като се замисля аз съм с понижаващи пружини от пет години на петата генерация и проблем съм нямал до сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Castor 1 #15 Отговорено 30 Юли, 2013 Абе най-добре събираме пари за спортни пружини + амортисьори и се пазим от ядове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове