Jump to content
stanchevvv

1 - Свети SRS

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

За да не пускам 2 различни теми ще опиша тук за 2 проблема , които се надявам да не се окажат сериозни.Става въпрос за Хонда Акорд купе 3.0 2001г.1. Светна SRS и не изгасва. Няколко пъти го правеше този номер , но изгаси ли се двигателя и запали отново то лампата след това си изгасва. Сега обаче свети постоянно. Като възможност си го обяснявам и нещо свързано със седалката , понеже сега светна след като приятелката ми кара колата , следователно след пренастройване на седалката.2. Този проблем го усетих току що и главно заради него реших да пиша. Колата е автоматик. При смяна от D на R и при потегляне се чува 1-2 пукане като че ли. Чух го понеже карах без музика и със свален прозорец. Идва като че ли от гумите,но е много вероятно просто да ми се струва ,че е от там. Като включа после пак на D пак така само при потеглянето и то само 1-2 пъти изпуква нещо. Какво може да е? До сега не го бях усещал , сигурно защото не карам със свалени прозорци и заради музиката...

Редактирано от stanchevvv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай на диагностика.SRS до колкото знам е свързано в въздушните възглавници. Под седалката минават кабели за системата за възглавниците. Аз го имах проблема на старата кола защото беше измита от идиото-джамбази и при по голямо мърдане на седалката светваше лампата за възглавниците. Тогава ми смениха единият кабел за страничната възглавница която излизаше от седалката и се оправи.Ходи на диагностика и то ще си покаже. Обикновенно системата засича че някое съпротивление е прекалено голямо и при евентуален удар съответната възглавница няма да може да се отвори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Подобна кола карам. Имах същия проблем и го реших сам. Вляво под кората от страната на шофьора има куплунг на OBD II. До него има един двупинов куплунг със си цвят. Това е диагностична букса. Можеш сам да прочетеш грешката, която дава SRS модула. Триенето става по алгоритъм от друг куплунг, също двупинов, но с жълт цвят. Намира се непосредствено вляво от волана под кората. При интерес от страна на колеги ще опиша и алгоритъм, по който се прави четенето и триенето. Алгоритъмът не съм го измислил аз- взех го от един американски форум, но действа на 100%.P.S. При мен даваше много неприятна грешка : дефектен SRS модул, обаче я изчистих и всичко е ОК вече почти година. Другото решение е сервиз, но преди това препоръчвам сам да прочетеш грешката, да я изтриеш и ако отново се повтори тогава търси сервиз. Излишно е да даваш пари поне в началото...

Редактирано от MIYAMOTO
Цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за описанието,но честно не разбрах кой знае какво (понеже съм неук в тази област). Днес бях при Дидо (MYIAMOTO) грешката за СРС я изчистихме,но имам странното усещане ,че рано или късно пак ще светне. Грешката идва от пасажерската седалка ,явно от честото местене това е слабо място на този модел... За странния шум при рязко потегляне най-вероятно идва от вътрешно каре,което предстои да бъде сменено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...