stanchevvv 67 #1 Публикувано 8 Юли, 2013 (Редактирано) За да не пускам 2 различни теми ще опиша тук за 2 проблема , които се надявам да не се окажат сериозни.Става въпрос за Хонда Акорд купе 3.0 2001г.1. Светна SRS и не изгасва. Няколко пъти го правеше този номер , но изгаси ли се двигателя и запали отново то лампата след това си изгасва. Сега обаче свети постоянно. Като възможност си го обяснявам и нещо свързано със седалката , понеже сега светна след като приятелката ми кара колата , следователно след пренастройване на седалката.2. Този проблем го усетих току що и главно заради него реших да пиша. Колата е автоматик. При смяна от D на R и при потегляне се чува 1-2 пукане като че ли. Чух го понеже карах без музика и със свален прозорец. Идва като че ли от гумите,но е много вероятно просто да ми се струва ,че е от там. Като включа после пак на D пак така само при потеглянето и то само 1-2 пъти изпуква нещо. Какво може да е? До сега не го бях усещал , сигурно защото не карам със свалени прозорци и заради музиката... Редактирано 8 Юли, 2013 от stanchevvv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BHTeam 43 #2 Отговорено 9 Юли, 2013 Отивай на диагностика.SRS до колкото знам е свързано в въздушните възглавници. Под седалката минават кабели за системата за възглавниците. Аз го имах проблема на старата кола защото беше измита от идиото-джамбази и при по голямо мърдане на седалката светваше лампата за възглавниците. Тогава ми смениха единият кабел за страничната възглавница която излизаше от седалката и се оправи.Ходи на диагностика и то ще си покаже. Обикновенно системата засича че някое съпротивление е прекалено голямо и при евентуален удар съответната възглавница няма да може да се отвори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NPN 11 #3 Отговорено 10 Юли, 2013 (Редактирано) Подобна кола карам. Имах същия проблем и го реших сам. Вляво под кората от страната на шофьора има куплунг на OBD II. До него има един двупинов куплунг със си цвят. Това е диагностична букса. Можеш сам да прочетеш грешката, която дава SRS модула. Триенето става по алгоритъм от друг куплунг, също двупинов, но с жълт цвят. Намира се непосредствено вляво от волана под кората. При интерес от страна на колеги ще опиша и алгоритъм, по който се прави четенето и триенето. Алгоритъмът не съм го измислил аз- взех го от един американски форум, но действа на 100%.P.S. При мен даваше много неприятна грешка : дефектен SRS модул, обаче я изчистих и всичко е ОК вече почти година. Другото решение е сервиз, но преди това препоръчвам сам да прочетеш грешката, да я изтриеш и ако отново се повтори тогава търси сервиз. Излишно е да даваш пари поне в началото... Редактирано 10 Юли, 2013 от MIYAMOTO Цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #4 Отговорено 10 Юли, 2013 Благодаря за описанието,но честно не разбрах кой знае какво (понеже съм неук в тази област). Днес бях при Дидо (MYIAMOTO) грешката за СРС я изчистихме,но имам странното усещане ,че рано или късно пак ще светне. Грешката идва от пасажерската седалка ,явно от честото местене това е слабо място на този модел... За странния шум при рязко потегляне най-вероятно идва от вътрешно каре,което предстои да бъде сменено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове