ivanov_ 0 #1 Публикувано 4 Юли, 2013 здравеѝте колеги . имам хонда акорд преди 2 месеца сменях дискове накладки и гуми и от тогава започнаха проблемите при спиране няма значение значение от скороста предницата и волана тресе и то доста когато се наложи да се спре от висока скорост а сащо така друг проблем ми светва лампата за чек мотор ходих при няколко маѝстора за лампата ми казаха че е egr датчик но те са 2 незнаят коѝ от двата самняват се за турбо boost solenoid но не 100 процента а за тресенето тампони на носачите,задьржал апарат които го оправих и продалжава да тресе,дискове,накладки. някакви сьвети Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #2 Отговорено 5 Юли, 2013 Според мен имаш крив диск или дискове , най вероятно задържалия спирачен апарат е прегрял диска и го е изкривил.Имах същия проблем с тресене при спиране и със смяна на дискове проблема се реши. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BHTeam 43 #3 Отговорено 6 Юли, 2013 И аз съм за преглед на дисковете. При мен вибрациите бяха от тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivanov_ 0 #4 Отговорено 6 Юли, 2013 благодаря за отзивите да имах задаржал апарат оправиха го и утре ще ходя при механика да провери дисковете а някакви идеи каква марка дискове да си взема ако се окаже от тях макар че моя механик се самнява за запушен маркуч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BHTeam 43 #5 Отговорено 8 Юли, 2013 Оригинални на Хонда.Аз сложих TRW отпред и Ferodo отзад защото нямаха TRW. Сега предните ми скърцат, а бяха само 30 лева на диск по евтини от оригиналните.Накладките ми са Kashiyama. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #6 Отговорено 8 Юли, 2013 (Редактирано) Ако действието се развива в Англия, въпросът ... каква марка дискове да си взема ...не стои на дневен ред!Отговорът по-скоро е - евтини!За 10 г. в Англия не съм имал проблем с качеството на (евтини) резервни части.Иначе (въпреки доверието ти в майстора), ако главината не се почисти, и гресира, преди монтажа на нов диск, също може да тресе при спиране.Версията със запушения маркуч, и задържане на апарата, също е валидна. Редактирано 8 Юли, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове