Jump to content
F18

Газов инжекцион или обикновенна АГУ

Recommended Posts

Здравейте, реших да икономисвам от гориво та се чудя дали да влагам за газов инжекцион или да сложа обикновенна АГУ. В сервиз препоръчват инжекциона заради детонациите в колекторите понеже повреждало дебитомера понякога. Аз мисля че съм с мап сензор или нещо такова без дебитомер и ако е така дали този сензор прави проблем при детонация. Поправете ме за терминологията но ако някой се ангажира с мнение да го сподели.Приемам предложения за покупка и поставяне на уредба, съвети и мненияА, карам РОВЪР 600 98г. 1,8 115 к/с( мотор ХОНДА АКОРД 1997 1,8ILS-CE 7) много бега на трета. На търсачката нищо не свърших.Благодаря за отзиви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах и благодаря. Темата е за триене ама не успях да го свърша. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Както колегата по-горе ти е показал има много изписано по темата Хонда на газ (LPG). Всеки има право да защитава определено мнение. В нашата фамилия караме 4 хонди на газ и смея да твърдя, че имам доста голям опит с ГИ.Мнението ми категорично е: газов инжекцион, но не от най-евтините недоразумения, срещащи се на пазара. От изключително значение са добрите инжектори. У нас масово се предлагат разни 'шевни машини'(имам предвид звука, който издават), в общия случай работещи с много големи времена, ниска линейност в обхвата на работа на двигателя и ... после теми от рода на: липса на стабилни обороти на ХХ, придърпване, висок разход и т.н, но да не досаждам повече.Останалото е качествен монтаж и добра настройка, която изключително зависи от 'задклавиатурното устройство' и възможностите, които предлага софтуера към ГИ. Настройка в движение е задължителна. Мн хора споделят, че им правят някаква автоматична калибровка и с това се счита, че всичко е наред. Ако автомобилът позволява, задължително искате контрол на STFT и LTFT по време на движение в различни режими на натоварване на двигателя. За конкретна информация - на лични.P.S Не препоръчвам и 'пазителите на великата тайна', т.е тези, които ви искат по 200 лв за интерфейсен кабел за връзка с компютър, софтуер с донгъли, кодове и т.н. Ще си спестите доста неудобства и средства, повярвайте :-)

Редактирано от NPN
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zdraveite ! Karam Honda acord 1.8iLS v tec . Nqkakav savet za marka gazov injekcion ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старата ми кола е монтиран Г.И от Фобос(бъларски),Колата си кара и до ден днешен безпроблемно ,въпреки ,че е на 320 000км и само на газ се експлоатира,,живеяв германия и липсата на всякакъв сервиз ме  накарало да позанемаря поддръжката на колата...но работи  безотказно.Не са сменяно филтри от 2,5 години...колата върви проблеми с Г.Иникакви.Преди 2 седмици си купих Хонда Акорд7с газ от  JTG ICOM,тук  се води като много скъпа инсталация,понеже е с директно впръскване ,няма испарители,няма никакви чудеса,но ако трябва да съм честен,някак си по странно работи от Фобос,по шумен е!Тук в германия масово се кара Принс,но също много хвалят Ланди Ренцо.....Старата ми кола е Нисан Примера П10

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...