vpop 44 #1 Публикувано 13 Юни, 2013 Съжалявам, че питам за друга марка в този клас, но във форума на Мазда никой не отговаря на запитването ми!Ще съм благодарен на всякакво инфо, а ако модераторите преценят да премахнат темата:http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=40&t=34302&sid=84f4bd9c1bcd37283ddda74f56fa9723 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 13 Юни, 2013 Както би казала някоя врачка:едни пари ще даваш,един съединител ще сменяш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BHTeam 43 #3 Отговорено 14 Юни, 2013 Смени го ще се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #4 Отговорено 14 Юни, 2013 Ами ако го смени и педала остане пак долу, кво правим тогава .. Най добре да пробва първо с обезвъздушаване на системата щом не буксува , ако не помогне регулиране на педала и чак тогава да се ръси едни 6- 700 лв. за смяна .. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #5 Отговорено 15 Юни, 2013 Педала не седи долу, а отделя ниско А и не са 600-700, а около хиляда и 600-700лв Сменя се всичко, иначе не се получава... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #6 Отговорено 16 Юни, 2013 Щом имаш брада ще имаш и гребенче Сменя се всичко+маховика и цената е 700лв за съединител и 1700лв за маховик,това са цени на LUK. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 16 Юни, 2013 Педала не седи долу, а отделя ниско :)/>А и не са 600-700, а около хиляда и 600-700лв :(/> Сменя се всичко, иначе не се получава...Е да де, точно това имах в предвид, ако смениш съединителя и педала пак си отделя ниско, тогава какво правим .. Пак прибягваме до обезвъздушаване и регулиране на педала, ама сме вече с едни пари назад ..Иначе парите дето си написал за целия комплект с маховика са толкова с една добра отстъпка, но маховика не винаги е задължителен за смяна, има си процедура за проверка и се сменя при нужда, за това съм пропуснал цената му, но при теб както казваш проблема е единствено в ниското отделяне, не споменаваш вибрации, тракане при потегляне, казваш, че няма приплъзване и за това си мисля, че може да минеш само с реглаж .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #8 Отговорено 17 Юни, 2013 Ще разбера след две седмици. Тогава ще се сменя масло и накладки, та ще погледнат и съединителя. Майстора вика, че можело съединителя да е с обратно (еди какво си, не запомних ) и при износване не да отделя ниско, а а не високо, както е в класическия случай...Във форума на Мазда има изписано доста за съединителите на дизеловите шестици, но нищо от тези симптоми не се проявява - приплъзване, тресене и т.н.Иначе, почти всеки който е сменил само съединителя е пропищял и после е сменял и маховика - цялата патардия с труда излиза около 1800лв. по средна цена от преминалите този паричен ад... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #9 Отговорено 18 Юни, 2013 Кажи на майстора си, че в случая говорите за Мазда 6, с Маздовия двигател и класически притискател, а не за Мазда 3 1.6 HDI с обратния притискател на Валео и издърпващ лагер .. Само да ти обезвъздуши системата и ако трябва да регулира педала и газ до ламарината, да е леко на машината .. А за пропищяването си почти прав, всеки който за по евтино е качил съединител различен от ЛЮК, на читав маховик Люк е пропищял .. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #10 Отговорено 19 Юни, 2013 Благодаря, ще драсна какво е станало за общо инфо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове