Jump to content
vpop

Помогнете ако можете

Recommended Posts

Съжалявам, че питам за друга марка в този клас, но във форума на Мазда никой не отговаря на запитването ми!Ще съм благодарен на всякакво инфо, а ако модераторите преценят да премахнат темата:http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=40&t=34302&sid=84f4bd9c1bcd37283ddda74f56fa9723

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както би казала някоя врачка:едни пари ще даваш,един съединител ще сменяш :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени го ще се оправи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако го смени и педала остане пак долу, кво правим тогава .. :) Най добре да пробва първо с обезвъздушаване на системата щом не буксува , ако не помогне регулиране на педала и чак тогава да се ръси едни 6- 700 лв. за смяна ..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала не седи долу, а отделя ниско :)А и не са 600-700, а около хиляда и 600-700лв :( Сменя се всичко, иначе не се получава...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом имаш брада ще имаш и гребенче :D Сменя се всичко+маховика и цената е 700лв за съединител и 1700лв за маховик,това са цени на LUK.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала не седи долу, а отделя ниско :)/>А и не са 600-700, а около хиляда и 600-700лв :(/> Сменя се всичко, иначе не се получава...

Е да де, точно това имах в предвид, ако смениш съединителя и педала пак си отделя ниско, тогава какво правим .. :) Пак прибягваме до обезвъздушаване и регулиране на педала, ама сме вече с едни пари назад ..Иначе парите дето си написал за целия комплект с маховика са толкова с една добра отстъпка, но маховика не винаги е задължителен за смяна, има си процедура за проверка и се сменя при нужда, за това съм пропуснал цената му, но при теб както казваш проблема е единствено в ниското отделяне, не споменаваш вибрации, тракане при потегляне, казваш, че няма приплъзване и за това си мисля, че може да минеш само с реглаж ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще разбера след две седмици. Тогава ще се сменя масло и накладки, та ще погледнат и съединителя. Майстора вика, че можело съединителя да е с обратно (еди какво си, не запомних :D ) и при износване не да отделя ниско, а а не високо, както е в класическия случай...Във форума на Мазда има изписано доста за съединителите на дизеловите шестици, но нищо от тези симптоми не се проявява - приплъзване, тресене и т.н.Иначе, почти всеки който е сменил само съединителя е пропищял и после е сменял и маховика - цялата патардия с труда излиза около 1800лв. по средна цена от преминалите този паричен ад...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи на майстора си, че в случая говорите за Мазда 6, с Маздовия двигател и класически притискател, а не за Мазда 3 1.6 HDI с обратния притискател на Валео и издърпващ лагер .. ;) Само да ти обезвъздуши системата и ако трябва да регулира педала и газ до ламарината, да е леко на машината .. :D А за пропищяването си почти прав, :) всеки който за по евтино е качил съединител различен от ЛЮК, на читав маховик Люк е пропищял .. :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще драсна какво е станало за общо инфо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...