djvsk 38 #1 Публикувано 10 Юни, 2013 Здравейте колеги искам да ви споделя и моята история Първо към модераторите извинявам се , ако не съм сложил темата в правелния раздел. Всичко зпочна преди около 2 години когато се здобих с така желана Honda Civic Coupe въртяха ми се неща , но все нещо се изпречваше. Така тази година започнахме да работим по сериозно по нея. Ето така изглеждаше колата до скоро. След зимата нямам снимки на тавана но целия се напука ужас бях взел читав шибедах който трябваше и да се посташи. Именно за това реших да започна от боята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #2 Отговорено 10 Юни, 2013 Така дойде денят в който я закарехме на прияетел на селото и започна разглобяването. И последва това. Жулнахме тук там и опряхме до тавана не исках да има кит поне да не е с баката и шсичкото напукано със шлайфа долу и се получи ... Приятелката ми като я видя ми каза ти сигурен ли си ,че от това ще стане кола Имаше и антена която хич не ми допадаше и без това не я ползвам та вече исках да я няма. След шкуренето излезнаха и други проблеми които не очаквах да излезнат а именно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #3 Отговорено 10 Юни, 2013 Но си продължихме да си работим Ето я и отзад колата ... До като колегата продължаваше по колата аз започнах да подготвям едната броня която купих от колега М&M от форума Така не усетно дойде времето за почивка на импровезирана маса не ни се разделяше от колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #4 Отговорено 10 Юни, 2013 Започнах да подготвям и новата предна броня понеже имаше пукнатини на 4 места отпред мислих как да я правим и взех реяението да се изрежата направо И така при наличието на толкова дупки дойде време и да ги запълваме Започнахме от калника, със смола и кит и се поучи ... хоп и тавана беше запълнен Сега веюе оставаше приятната и лесната част :lol:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #5 Отговорено 10 Юни, 2013 След доста усилия и пот и то доста бих казал последва шприцването После някой ако каже ,че бояджийте взимат много пари може да му кажете сам да си изжули колата да я подготви и тогава да го каже. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #6 Отговорено 10 Юни, 2013 Ето и тавана шибедаха не е баран защото ще е друг. Ето и бронята до градинката , жалко ,че не беше озряла да я нападнем и нея :D/> и един капак който е доста важен но поради липса на място ... Така и решихме почивка, че доста ни се беше взела акъла а жената като видя тази снимка вика абе ти все едно на курорт си отишал :lol:/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #7 Отговорено 10 Юни, 2013 Така наложихме бронята , калниците да видим как се получава Толкова търкане и имаше още следваше водното да минем и да видим каде сме се ... ;)/> След завършването с водата ,барсането с кърпи поне вече нучих какво е восъчна кърпа дойде време и за сивите ленти които вече нямаше да са по средата Ето я и след сглобката. Сега ставам после ще продължа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #8 Отговорено 10 Юни, 2013 (Редактирано) Само да добавя и задната кора :)/>/> нещо оплесках снимката Редактирано 10 Юни, 2013 от djvsk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #9 Отговорено 10 Юни, 2013 Радва проекта колега Опредлено според мен без двете линии ще е по добре (лично мнение) А на предните калници разширение ли долавям? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #10 Отговорено 11 Юни, 2013 Здрасти колега и мерси По принцип трбваше да е с тези калници но се оказа ,че времето не стигаше и нямашекак да ги доопрвим тези за това върнах стоковите. По нататък смяната на калниците е лесна 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #11 Отговорено 12 Юни, 2013 (Редактирано) Оп и да добавя още някоя друга снимка от проекта :)/> След цялата хамалогия от търкане китосване и бира :D/>/> започна да заприличва на кола. Дойде времето да пръснем бронята и праговете :)/> Резултата доста ми хареса със сивата перла. Редактирано 12 Юни, 2013 от djvsk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #12 Отговорено 12 Юни, 2013 (Редактирано) Последва и пръскането на колата :)/>/> след всичко започнахме да виждаме крайния резултат :rolleyes:/>/>/> ето я изсъхнала и почти зглобена :)/>/> и готови да продължаваме , много бях доволен какво се получи! Редактирано 12 Юни, 2013 от djvsk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #13 Отговорено 12 Юни, 2013 Браво колега за за желанието и мн радва количката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #14 Отговорено 12 Юни, 2013 Благодаря колега и мен много ме радва! Ще кача снимки и в завъряен вид и за продължението.:rolleyes:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #15 Отговорено 14 Юни, 2013 (Редактирано) Така след всичките манипулации дойде време да я сглобим :rolleyes:/>/> мислих си ,че ще я сглобим за час два ама не стана така на лунна светлина накрая я събрахме! Ето и снимките в завършен вид :)/> малко е мокра но като направя по хубави снимки ще кача пак. Следва продължение ... Редактирано 14 Юни, 2013 от djvsk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #16 Отговорено 15 Юни, 2013 (Редактирано) И колеги продължавам с проекта... след завършването отвън тапицерията започна много да бледнее отвътре:rolleyes:/>/> избягах от JDM стила, но тази кола ми беше мечта от както учих в автото от там все хора сме излезли, и исках да я направя така както аз искам :D/>/> днес получих снимка на това какво я очаква отвътре :)/>/> и направо ми стана хубаво на ... душата :P/>/> и веднага да споделя. Да видим дали някой ще познае от какво са седалките :D/>/> но изглеждат доста ... добре! Скоро ще последва раздуване от вътре, събират се пари за джанти и тук е момента да питам колегите , какво мислят понеже колата стана доста ниска започнах да си мисля по скоро да взимам регулиращо окачване. Редактирано 15 Юни, 2013 от djvsk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #17 Отговорено 16 Юни, 2013 (Редактирано) Адмирации колег, за проекта! Много добре върви. Мисля, че от лайсната на вратата до прага, ако беше в сиво щеше да е по-добре. Така де, да бъде еднаква линията с предната и задната броня. Но както си казал ти, каквото ти харесва на теб, колата си е твоя. Колкото до височината... един наш колега от Русе е решил проблема със тунинг броните през зимния сезон. Просто слага оригиналните :)/>))Поздрави и успех Редактирано 16 Юни, 2013 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #18 Отговорено 19 Юни, 2013 (Редактирано) Днес намерих снимки на кората и да ви споделя как се получи :)/>/> колоните са 20 см от които съм доста доволен. Правят и мекия бас :cool:/>/>/> по някой път все едно съм с каса , но не е това което искам :rolleyes:/>/>/> Кората или ще се тапицира или боядиса:cool:/>/>/> в дилема съм и за това не е довършена. :)/>/> Дано тези дни съм по- айляк да започна и предните кори. За момента там съм с 17 см трилентови говорители, но се колебая за два Х 17 см на корите или да оставя по 1. А на задните кори да сложа още две 20 см трилентови а за багажника изтумбена каса с 2 х 20 см бас. Като реша с колебанието ще споделя :cool:/>/>/> А иначе търпя и на градивна критика ;)/>/>/> Редактирано 19 Юни, 2013 от djvsk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #19 Отговорено 21 Юни, 2013 Харесва ми как е станала! Аз пък си мислех ако отдолу под кората, под метала се затвори/уплатни хубаво може да се получи като кутия и отгоре дупка за бас рефлектор. На моя ej2 така мисля да опитам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #20 Отговорено 21 Юни, 2013 Трябва доста добре да се направи уплътнението да стане ,като каса под кората ако ще се слага бас там За това предпочетох да сложа трилентови с хубав бас а бас отделно, но... не се знае каква промяна може да настъпи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #21 Отговорено 11 Август, 2013 От доста време не съм писал по темата поради финансови проблеми и се замрази за малко проекта. Тези дни се съсредоточих на това ,че колоните в предните врати не ме радваха как седят и исках да ги изкарам навън Ето и резултата... Така изглежда в първоначален вариант, най- вероятно ще се тапецира цялата кора или ще видим как лудия тапицер ще го измисли :D/> по нататък ще има и раздувки на задните кори. А сега започвам да събирам пари за двигател D16Z6 ,джанти, окачване и дано турбиниране. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chooby 13 #22 Отговорено 13 Септември, 2013 Да ама лудия тапицер ще се прекръсти на тъпия тапицер.И изобщо не се знае кога ще се завърши този интериор понеже се прави между другата работа и все не остава време за тази хонда. Пък и кой го би по главата да променя форма на седалки и кройки и да си вкарва таралеж в гащите .Мислех за джап феста да има поне предни седалки, но "а дано ама надали". Май ще остане подарък за коледа . М/у другото ако има някой по-напред с фотошопа ще може ли да пусне една тънка сива лентичка над сивата боя отстрани на колата, че с Васко сме в спор дали да има или не. Ако трябват по-хубави снимки ще се направят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #23 Отговорено 13 Септември, 2013 Да но интериора става мамата си ... :D/> хубавите неща стават бавно важен е крайния резултат. И да се обърна към колегите за двигатела за съвет. Мислех да слагам D16Z6 , но в последно време се засилих към D16A9 предлагат ми и за D16Y2. Мнения и препоръки са добре дошли. :rolleyes:/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове