BiG_AlF 3 #1 Публикувано 6 Юни, 2013 Не намерих подобна тема затова решиха да направя нова(извнявам се ако вече има нещо подобно). Въпроса ми е следния: колата е D16Y2 и ми губи маслото преди губеше и вода, но за сега маи е поспряло. Заглеждал съм я отдолу и целия картер е в масло(гарнитурата на картера е ясна, че е за смяна). Отгоре като я загледам цялата скоростна кутия е в масло можеби има и нещо друго. Та въпроса ми всъщност е дали може да е от гарнитурата на главата или да проверя и други работи защото така или иначе ще се ремонтира, но ако не е от нея поне да не се захващам с тая история. Надявам се да сте ме разбрали и ще съм благодарен за всеки съвет!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #2 Отговорено 6 Юни, 2013 Може да е от семерингите на валовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #3 Отговорено 6 Юни, 2013 А и между другото да допълня като запаля лампата за маслото угасва, мигва за кратко и това е(масления филтър е хубав). Сменях О-пръстенчето да делкото защото в него се съмнявах и сменях свещи и едната май беше малко умаслена!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sound_master 11 #4 Отговорено 9 Юни, 2013 А и между другото да допълня като запаля лампата за маслото угасва, мигва за кратко и това е(масления филтър е хубав). Сменях О-пръстенчето да делкото защото в него се съмнявах и сменях свещи и едната май беше малко умаслена!!!/>Скоростната кутия ако ти е омаслена от горе, може освен от гарнитурата на капака, да ти тече и от делкото! Ти си сменил опръстена обаче има семеринг вътре на оста. За да не разглабяш пак, само виж дали ти е омаслен маркуча дето влиза точно под делкото в главата, ако е - значи делкото ти тече от тоя семеринг. Долу двата семеринга на Коляновия вал и гарнитурата са ясни. При мен 1-во си замина семеринга на делкото, а след няколко хиляди ми протече и единия семеринг на к.вал от към съединителя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #5 Отговорено 9 Юни, 2013 Здравей колега, аз имам абсолютно същия проблем. Първо сменихме О-пръстена на делкото като мислехме, че ще е от него, но теча не спря и след дълго оглеждане с един колега(хондаджия) вече се съмняваме за семеринг на коляновия вал от към скоростната кутия.Ако решиш проблема пиши да видим при теб от какво е било. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #6 Отговорено 9 Юни, 2013 Еми аз мисля така или иначе да сменям гарнитури така че в процеса на работа ще споделям как са нещата!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #7 Отговорено 1 Август, 2013 След малко повече време (за което се извинявам) имаме малко резултати. Смених гарнитурата на картера. Старата беше направо на части. След като я смених изчистих картера отвътре и отвън. След известно време като си махах катализатора надникнах отдолу и картера беше толкова чист колкото и при слагането. Загубата на масло сериозно намаля, но все още има малко, като предполагам, че вече не тече от картера ами от друго място(което все още е за изясняване). Искам и да попитам колегата sound_master за малко по - конкретни насоки около семеринга на делкото. Мерси и дано да съм бил полезен!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #8 Отговорено 1 Август, 2013 За възможни течове по главата се сещам за: О-пръстена на делкото, витек клапана (ако има такъв), гарнитура на капака или на главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #9 Отговорено 1 Август, 2013 (Редактирано) Да колега между другото и аз много се чудя дали не е в-тек клапана. А ако е той мога ли да си намря такава гарнтурка за него. Друго да те попитам може ли да тече вода от там или само масло, възможно ли е да не усещам много в-тек-а заради това. Мерси много за помощта.Поздрави!!!/> Редактирано 1 Август, 2013 от MIYAMOTO ЦИТАТИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #10 Отговорено 4 Август, 2013 колко антифриз губиш , прегледаи маркучите по вода може да имаш сцепен или претрит маркуч ,ако имаш газово наи често маркучите по вода към изспарителя дават фиракъдето е текло обикновенно си личи има отлагане от антифриза . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #11 Отговорено 6 Август, 2013 колко антифриз губиш , прегледаи маркучите по вода може да имаш сцепен или претрит маркуч ,ако имаш газово наи често маркучите по вода към изспарителя дават фиракъдето е текло обикновенно си личи има отлагане от антифриза .Мерси за съвета колега и от други познати чух, че покрай газта и снаждането на тръбите за охлаждане се появяват проблеми с течове!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове