Jump to content
hackANDslash

Съвет за покупка на Accord 7 2.4 i VTEC

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,От скоро се запалих и вече много искам да съм собственик на Honda Accord 7 gen. Оглеждах се за обяви на малко км. и с повече екстри по възможност след 2006 г. Конкретно попаднах на това. Ходих на място на оглед и като забележки забелязах следните неща:интериор - като цяло в много добро състояние, но волана е протрит (нормално ли е за 65 000 км)багажник - липсва явно някаква кора , защото се виждат магнитите на говорителите и всякакви кабели.вече има ръбове по дисковете и предполагам скоро ще е нужна замяна.Колата не беше палена от много време и акумулатора беше паднал. Запалиха я с кабели и работата на мотора ми се струваше отлична. Повозихме за кратко, като се появи жълт надпис 'ABS" и "VSA, който остана да свети. На моменти колата се опитваше да изгасне, при това се рестартираше и навигацията. Човекът обясни, че акумулатора е много зле и това е причината. Склонен съм до някъде, че е така, защото след като изключи фаровете таблото видимо светна по ярко, колата спря да гасне и навигацията да се рестартира. Надписа "АBS" 'VSA" обаче остана. Опитах да пусна настройките на климатика, но ме посрещна съобщение, моля първо запалете двигателя и до там ! Иначе при пуснато копче на auto се усещаше, че духа студено, но по никакъв начин не успях да вляза в настройките за температура, сила на вентилатора ... Отново ми казаха, че е заради стария акумулатор. Не успях и да пусна никаква музика или или радио. След като приключихме с обиколката спряхме колата и опитахме да запалим но акумулатора отново беше на 0. С кабели запали, като този път нe ги откачиха от другата кола; след изгасване и отново стартиране на двигателя този път "АBS' "VSA" сигнализацията изгасна. Разбрахме се да подменят акумулатора и да опитаме още една обиколка следващата седмица. Ако проблемите изчезнат ще съм на една крачка от закупуването. Искам да ви попитам в Бултрако могат ли да направят пълен оглед на колата, да се направи диагностика и да се проверят дали наистина километрите са толкова малко ? Евентуална цена ? Според вас нещо важно да изпускам при огледа ? Не съм запознат, мотора с верига ли е или с ремъци ? Най-притеснително за мен е автоматика - много искам да карам автомат, но знам, че един евентуален ремонт е много скъп. Колата превключваше плавно според мен, но нямам база за сравнение. Лоста освен "D" има позиция D3, но не съм наясно за какво се използва ? Ако някой колега с опит с такава кола има време и желание да дойде на следващия оглед ще съм му много благодарен, като естествено ще има почерпка. Благодаря предварително.

Редактирано от hackANDslash

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Type S модела на хонда се различава на външен вид от примерно същия модел акорд, но с различен двигател, а аз в конкретния случаи не виждам нищо Type S по този Accord визуално. Зачетох се и за проблема с акумолатора......Неможеш да оставиш сравнително нова кола с такъв акумолатор и да се излагаш да я палиш с кабели и да се обеснпваш как климатика неможеш да го контролираш защото нямало ток....това са глупости. Мисля че тези неща трябва да ти подскажат малко какъв търговец е конкретния ако може да се нарече- търговец. Относно километрите изобщо не вярвам да са реални и колата да има конкретните проблеми с дисковете, казвам го на база, че имам нов сивик от варненския дилър на Хонда и колата се кара всеки ден и за 5години вече освен масло чистачки и гуми друго не и подменяно и е в отлично състояние, а варненските улици са в доста тежко положение последните години.Насочил си се към страхотен автомобил но те съветвам да потърсиш някои друг по запазен екземпляр.Успех! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колга,тази кола се продвава поне от година. Това за VSA и ABS сигурно е някой от датчиците на ABS-а ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Лично съм ходил да гледам тази кола. Почти съм сигурен, че се продава даже от повече от година.Тогава струваше 25 хил. лв.Ето моите впечатления и историята на моя оглед:1. Беше края на Юли миналата година (2012).2. Тогава акумулатора пак беше паднал, очевидно си я държат с някакъв умрял акумулатор.3. Отвътре салона не ми хареса, понеже е пушено. Обърни внимание на рамката на шофьорската врата, отвътре - ще видиш много следи от изгорено от цигара (където пушача си е държал цигарата за да тръска през стъклото)4. Музиката и климатика работеха тогава, но аз не съм я карал, само я запалихме и стоя запалена докато я оглеждахме с брат ми.5. Не видях светещи лампи на АБС и ВСА, но пък както казах, не сме я карали, най-вероятно заради това.6. Ако ходиш пак, обърни също внимание и на багажника, но на долната му част - повдигни кората и огледай мястото за резервната гума и крика. Когато аз ходих да гледам, беше някаква мърлящина, имаше кал и незнам още какви неща. (отгоре тонколоните и жиците са така на всички Акорди, там няма кора)7. Погледни документите на колата се поинтересувай от къде/как е попаднала тук, на кой е била и т.н. ;) 8. Аз полюбопитствах и открих закътан Бургаски номер в багажника -> А 0691 KK . Ето VIN номера който снимах тогава - ако искаш и можеш, пробвай да потърсиш информация то дилър в Бургас, Бултрако или който друг се сетиш. -> JHMCL96907C2078439. Според мен съдейки по изтъркването на всичко в колата, е абсурдно да е на 65 хил. км. Виж дупката в стелката под педала на газта ;)В заключние, аз я подминах поради няколко причини - търсех ръчка, беше много скъпа, дразни ме връщането на километраж на такава кола. Спокойно могат да си я оставят.....на 120 ли, на 180 ли.....все тая. Ама тарикатите връщат, като връщат да си ги продават 100 години!Докарах си кола бижу от Германия, точно каквато исках. (може да видиш профила ми, ако ти трябва повече инфо по въпроса - пиши ми, ще ти отговоря на въпросите)Ако пак ходиш да я гледаш, изясниш си всичките тези неща, за които ти обърнах внимание, искаш да си купиш кола на нереални километри и този е склонен да свали още някой лев, може би ще е добра сделка. :)П.ПD3 позиция на скоростите мисля, че ограничава предавките да не отиват по нагоре от 3-та (за планинско каране, наклон/спускане и т.н.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията.

 

И на мен ми беше странно, че волана е изтъркан на 65 000 км, така че най-вероятно е на доста повече. Имаше хартиена стелка и не съм обърнал внимание на текстилната, че е изтъркана. Като цяло вече имам негативно мнение за тази кола и май ще се откажа от нея. Единствено ако се съгласят за -2000, -3000 от цената + проверка за реалните километри ако е възможно, бих се навил да я взема.

 

Проблема е, че няма много accord след фейса в България с автоматични скорости за продаване и то на някакви прилични километри (ако приемем, че не са пипани). Ако не излезе нещо, май по-добрия вариант е да се събере още някой лев и направо да се търси следващото поколение(лошото е, че ще трябва да изчакам година, година и половина Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм я гледал тая и я подминах. Гледай за друга и не избързвай. Хубавата кола идва бавно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Много пари и искат на тази кола, нищо, че е акорд... :)2. Абсурд да е на 65к...3. За да не се продаде повече от година, има някакъв яд???4. Този двигател е с верига, но след 150к е добре да се прегледа дали не е отпуснала. Задължително при покупка и после през 20-30к се преглеждат клапаните (не са саморегулиращи) и при нужда се регулират за да не се карат натегнати и да се вкопаят в леглата, с което ти свършват дертовете по обслужване на мотора.5. Това със святкането на лампи по таблото и рестартиране на навигацията си е проблем и не би трябвало да е от акумулатора, защото колата запали ли, алтернатора трябва да поддържа стабилно бордово напрежение, дори да включиш къде к'во се сетиш, а ако има наистина сериозен проблем с акумулатора или зареждането, би трябвало да ти светне червената лампа с акумулаторчето или да ти изпише на БК някакъв номер на грешка. Това, че таблото ти светва по-силно след гасене на фаровете си е така - нарича се автоматично димиране, защото винаги свети и на светло трябва да е по-ярко, а на тъмно се затъмнява за да не те "изкьорави" :), като от бутона на таблото за нулиране на километрите може да регулираш силата на осветяване при включени фарове и да я направиш колкото дневната...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите имам Accord type s от две години при мен се беше появи саштия проблем с лампата ABS VSA и беше от датчика колата е на 200 хил.км. и волана ми савсем малко е изтрит така че този accord от снимката въобще не е на тези км. нито пак е type s

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,От скоро си търся кола и съм се спрял на Хонда Акорд. Разглеждах обявите и попаднах на тази - http://www.mobile.bg/11357499238845717. Ако може да ми дадете съвет или информация относно този автомобил. Още не съм ходил да го гледам,но предполагам,че до 12 август вече ще имам парите и ще мога да го погледна. Някой ако го е гледал може да сподели впечатления от автомобила! Хора който карат такъв или подобен Акорд,да споделят мнение за колата: двигател,ходова част,очаквани болешки,обслужване? До сега не съм карал Хонда,а ми е много мерак да се метна на нещо Японско :).Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...