Jump to content
iliuminati

Проблем! Мигане на чека на таблото!

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Накратко да опиша моят проблем. От както сложих газ на Ферхондето все някакви проблеми имам с нея. Хонда ЦРВ 2.0 бензин 2004 (МК2) е модела. все предозирваше горивото и ми е светвал чека, но днес ново 20 почна да мига, колата започна да тресе като все едно работи на 3 цилиндъра(не че съм голям специалист по двигатели) но почна да не върви добре. Обърнах на бензин само Същатата работа, преди го лъжех като откача клемата на акумолатора и изчиствам грешката и се нормализираше, но сега номера не минава, имах някакъв теч в радиатора, който е някакъв китаец,( за уточнение е 2-ри такъв който сменям) и той протича, и се хващам в чудо вече. Съвтват ме разни майстори, че може да е гарнитура и да надува и за това да ми прави проблеми (но не се надуват маркучите), други казват, че е от капачката клапана към казанчето може да е заял(за това си поръчах нова капачка) , лично според мен е от китайският съ-брат, но нямам идея, сега се насочвам към гаража да видя този проблем с чека, ще проверя свещи и лулите дали има нагари някакви. Следваща фаза мисля да е смяна на кабелите т.к. лулите съм ги сменил преди няколко месеца и пак продалжава това. За моя хроничен проблем. За това, моля за коментари колеги ако има някой който се е сблъсквал с подобно нещо на неговото ЦРВ да сподели мнение и предположения ако има такива.Благодаря, предварително!п.с. щях да забравя водил съм я на няколко майстора разбирачи, които я закачаха на стенд и не откриха никакъв проблем при едният изчисти грешката само от натрупвнето на обогатената смес на горивото и каза трябва да ти я регулират тия дето са ти я слагали тоя газов инжекцион, а другият майстор който е по голям специалист така да се каже си игра 1 час и каза бубина смених бубина........ ала ето сега проблема продалжава. За протокола само газовият инжекцион е Тамона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! До тук оправих до някаква степен бакиите. Отидох при поредният ''майстор'', който я закачи и факта че колата не работи добре се констатира, че 4 цилиндър не работел добре, според този ''майстор'' проблема бил електрически та смених бобината на 4 цилиндър и нещата се нормализираха за 1 ден :) след което пак светна, но вече само като индикация не мигаше............смених и свещите и нещата се закрепиха, за сега, но ме претеснява факта, че при натискане на газта има едно закаснение и оборотите стоят ниски, съвет от ''майстор'' бе да си почистя стъпковото моторче, така и направих ама то само с почистване не става аз съм го почиствал 2 пъти вече.............и си мислех , че цялата работа с ниските обороти, светването на чек- а може да идва някъде от тия клапанчета в стъпковото.........т.к. е сързано с смесването на гориво и въздух (забравих да спомена, че само светването на чек-а изписваше грешка обогатено гориво) и от там си правя аналогията. Не съм спец просто следвам някаква логика...........ако някой има съвети да дава!!!Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирай си клапаните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирай си клапаните

Колега, мислиш ли, че проблема е не е електрически, това възможно ли е да е до регулиране. Ще го направя това с клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...