bonev911 24 #1 Публикувано 14 Май, 2013 Здравейте, колеги. Някой може ли да помогне със съвет как да смъкна старите педали на хондата ( целия механизъм) . От сутринта се мъча с тях и напредъка ми се изразява в развиването на 6 гайки. Мислех, че като се развият ще падне сам, но уви продължава да си стои. На две места заварката на педала за съединителя е скъсана, та реших да сменя целия механизъм. Жилата са откачени, само за спирачката не ми е много ясно. Ако някой е правил тази гимнастика, моля да помогне, защото ми е много тъжно да я гледам пред блока да събира прах.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simmart 1 #2 Отговорено 15 Май, 2013 Развий и болтовете към сервото от вътре в купето и си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonev911 24 #3 Отговорено 15 Май, 2013 Развий и болтовете към сервото от вътре в купето и си готов.Колега не е толкова лесно. Успях да ги сваля. От 11 сутринта до 8 часа се мъчих. Като сглобявам ще гледам да направя една тема със снимки, защото никъде във форума не намерих информацията, а е доста полезна според мен. Като нащракам снимки ще обясня подробно...Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ростислав 86 #4 Отговорено 15 Май, 2013 (Редактирано) Лесно е с 2 дълги удължения за малка тресчотка и едно каренце. Само едната гайка е кофти защото не се вижда, а само се напипва :lol:/> Слагаш на камъка(с който ще завиваш) една хартийка и слагаш гайката(за да не пада) ...и си ти за 20мин. работа. Редактирано 15 Май, 2013 от Ростислав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonev911 24 #5 Отговорено 19 Май, 2013 Така... не знам колегите как са ги сваляли за 20 минути, но на мен ми отне доста повече. Изчетох доста чуждестранни форуми, за да стигна до разглобяване/ сглобяване. На самият механизъм( планката) има 6 гайки и съответно 6 шпилки ( две от които са захванати за серво помпата) Тези 6 гайки са на страната на щита. В горния край на планката има един болт, който по никакъв начин аз не успях да го видя. След четене по други форуми стана ясно, че трябва да разглобя таблото. Таблото се разглабя лесно. Пластмасата над него е на 5 видии, а самото табло е на 4. До тук добре. След това , за да се стигне до този прословут болт се разкача и кормилната рейка, която е на общо два болта и две гайки. Откача се и пада на долу( може би 15-17 санта от нормалното и положение).След това има два въздуховода, които също трябва да се демонтират, за да се стигне до този болт. Преди да се свали механизма се разглабя педала на съединителя и чрез въртеливо движение над рейката ( педала на спирачката+ педала на съединителя се падат от лявата страна на рейката, а този на газта се пада отдясно) се завърта наляво. Може и педала на газта да се откачи, но при него е малко по трудно, защото не е на болт. След това се вади, след отремонтирането или смяната всичко наново, като се започва от последното при демонтажа. Може сам да съм си отворил толкова работа, може да е имало по- удачен, лесен и бърз вариант, но аз такъв не видях и не намерих. От цялата работа важното е, че си го разглобих сам, направиха ми болт 11мм с резба на стъпка 1,25 от стомана 45( оригиналната е хиксова, но е много по трудна обработката), дадох го на CO да ми го заварят, след това си го монтирах сглобих всичко ( най- хубавото е, че нищо не хартиса ) и си я подкарах. Надявам се да съм бил полезен на някого.ПоздравиП.П. Извинявам се, че не качвам снимков материал, просто исках час по скоро да сглобя целия панаир и да си подкарам хонделата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове